Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, ik krijg tieten!

+18
Alias
Suus
Niekske
Carmen
Mari
Janelie
CaptainSpectacular
Pannetoet
Jeanette
Sweety
loura
Blond
Catwoman79
TukTuk
ijsjemeisje
Polly
Zininzon
Zwerver
22 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:13

Ik kreeg mijn cup B ook pas op mn 21e idd....Ik ben echt een laatbloeier;) Overigens staan ze bij mij ook breed, net zoals bij Donnaa, ik heb dus ook geen mooi spleetje (alleen als ik op mn zij lig, haha) maar ik denk dat het voordeel is dat je een lager decollete makkelijker kan hebben doordat je geen spleetje hebt, het is minder snel ordi. Maar, ze lijken daardoor dus ook niet zo groot, dat is ook weer een voordeel haha.

Als mijn salaris binnen is maar wat nieuwe bh's scoren...

Overigens heeft een vriendin van mij een borstvergroting laten doen, ze had cup AA en nu cup C, en ze zijn prachtig. Geen littekens, geen overdreven grote jetsers, als je het niet wist, zou je denken dat ze echt waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:15

Sweety schreef:
Elodie schreef:Ik bedoel niet op een verkeerde manier 'zielig'. Misschien leg ik het beter uit als ik zeg dat ik dat gewoon jammer vind voor iemand.
In bepaalde jurken ofso kan ik het me trouwens ook wel beter voorstellen.
Oh.. mijn excuses dan lees ik het verkeerd Very Happy
Nee, hoeft niet. Ik legde het verkeerd uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:16

Haha, ik heb dus echt precies hetzelfde. Goed, ik had al cup D en nu dus E. Maar toch is het bizar dat dat nu nog gebeurt! Ik ben er ook niet heel erg blij mee, maar ze zijn nu wel wat steviger dus dat is dan wel weer een goede bijkomstigheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Niekske di 1 feb 2011 - 1:41

Powerbabe schreef:Haha, ik heb dus echt precies hetzelfde. Goed, ik had al cup D en nu dus E. Maar toch is het bizar dat dat nu nog gebeurt! Ik ben er ook niet heel erg blij mee, maar ze zijn nu wel wat steviger dus dat is dan wel weer een goede bijkomstigheid.

+1 voor mij hoeft het niet, ik vind ze al groot genoeg!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Blond di 1 feb 2011 - 2:07

Ik_zelf_87 schreef:
Elodie schreef:Nou, echt niet alle mannen vinden dikke tieten mooier hoor smile

Daar probeer ik mij ook altijd aan vast te houden...mijn vriend is er tevreden mee maar laatst hadden we een discussie met zijn personeelsfeest;

E (collega van mijn vriend, zijn vriendin heeft ook weinig..of weinig? Net zoveel als mij) zei dus dat hij haar borsten niet mooi vond want hij had niks om vast te pakken en dikke tieten waren toch veel mooier en ook geiler want die deinen mee met lopen blabla..
Toen zei R (ook een collega) ; Ja ik heb grote handen en die van jou passen er niet eens in..zo klein..blablabla naja hele discussie daarover en toen had ik echt zoiets van 'Godsamme waarom heb ik niet meer?' .. en echt elke keer als ik R zie of tegenkom is het weer 'Ja grote handen hé , grote handen' Grrrr! Maar ook als je heel veel mannen hoort dat grote borsten gewoon mooier zijn..het is ook gewoon stom! Want wij beoordelen hun toch ook niet op de lengte van hun 'ding'? :P

En soms ben ik er best tevreden mee want ik kan écht overal slagen met bh's&bikini's, lage shirtjes zijn geen probleem want het staat niet ordi omdat er gewoon niks uit kan vallen haha en daarnaast blijven kleintjes vaak mooier op latere leeftijd.. mijn zusje heeft nu een F-cup en zij kan bijna niet slagen voor bh's, heeft regelmatig nekklachten, probleem met shirtjes/blousjes omdat ze die niet over haar borsten krijgt blabla..en dan ben ik stiekem wel blij met mijn b-tjes smile

Je haalt me de woorden uit de mond smile . Mijn moeder en twee vriendinnen van me hebben ook een behoorlijke boezem, en die kunnen nergens BH's vinden, en meer van dat soort dingen.
En ik koop mijn BH's altijd in de opruiming voor 50 of 70% korting, omdat mijn maat er toch nog wel tussen hangt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:08

Carmen schreef:Jeetje, wat zijn er veel meiden met een B cup die ontevreden zijn en ze te klein vinden! B is toch heel gemiddeld?

M`n vetrol heeft cup C, vandaar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:12

_Donnaa schreef:
Carmen schreef:Jeetje, wat zijn er veel meiden met een B cup die ontevreden zijn en ze te klein vinden! B is toch heel gemiddeld?

M`n vetrol heeft cup C, vandaar Wink
Haha nu moet ik wel even lachen hoor, sorry Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 2:58

Elodie schreef: Ik zou er waarschijnlijk ook minder luchtig over praten als ik een AA cup zou hebben. Dat lijkt me idd zwaar arelaxed.

Dat kan ik mij inderdaad ook heel goed voorstellen dat je een vergroting zou willen.. Ik kijk geregeld naar 'Gewoon Mooier' en zondag was er ook een vrouw van 27, hele mooie vrouw maar zij was gewoon echt plat.. ze is van een AA naar een mooie niet overdreven C gegaan..

Ik heb trouwens ook wel het probleem van _Donnaa angel Die van mijn staan ook uit elkaar en ik krijg alleen het 'spleetje' als ik voorover ga zitten ofzo misschien lijkt het daarom ook wel zo weinig...eigenlijk moeten we niet zo zeuren :P Je hoort mannen ook bijna nooit over hun ding dat hij scheef staat ofzo..


Carmen schreef:Jeetje, wat zijn er veel meiden met een B cup die ontevreden zijn en ze te klein vinden! B is toch heel gemiddeld?

En ik lees en hoor overal dat het gemiddelde nu D is....maar goed de puberende meiden van tegenwoordig zijn ook veel steviger dan vroeger en aangezien borsten voor een groot deel uit vet bestaan is dat niet gek..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Blond di 1 feb 2011 - 3:28

Klopt, toen ik 15 kg zwaarder was had ik cup D. Nu ben ik liever slank met cup B, dan te dik met cup D.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:37

Ik zag zondag ook even die borsten op tv voorbij komen. Ik vond die niet echt mooi. Jij wel? Het is gewoon zonde dat je toch gewoon goed kon zien dat ze nep waren. En dat vond de man die naast me zat trouwens ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 3:57

_Leaf_ schreef:

Als mijn salaris binnen is maar wat nieuwe bh's scoren...

Dat is leuk Very Happy

Edit: Mijn tieten zijn just gekrompen van een E naar een D cup. Op sig vind ik het niet storend, het is alleen een beetje jammer dat ze ook wat stevigheid zijn verloren.. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 4:13

Mijn borsten vonden het ook een goed idee om wat te groeien, na jaren onzekerheid en balen , door in mijn ogen, kleine borsten (75 B cup). Ben nu trouwens 22. Ik heb gisteren wat nieuwe bhs geshopt. Heb nu een 80C . Maar ik had altijd een ander beeld bij een C cup. Nu is het nog niet veel soeps .. ben ook nooit tevreden haha Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 4:18

Hahaha.. Ik dacht ook altijd dat C gigantisch was, maar als ik naar beneden kijk valt het zwaar tegen..

Ik draag meestal 75B, maar 70C past ook..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:03

_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik dacht ook altijd dat C gigantisch was, maar als ik naar beneden kijk valt het zwaar tegen..

Ik draag meestal 75B, maar 70C past ook..

Haha hier hetzelfde. Ik zit tussen de 70d en 70c in.. (bij de H&M dan weer 75C.. ) maar goed even to the point.. Ik heb geen dikke, ronden, bolle memme hoor.. Ik sta er nog steeds van te kijken dat ik mijn borst(jes) niet in een 75A gestopt krijg.. Want ze zijn echt niet groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:12



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 7:16

Elodie schreef:Ik zag zondag ook even die borsten op tv voorbij komen. Ik vond die niet echt mooi. Jij wel? Het is gewoon zonde dat je toch gewoon goed kon zien dat ze nep waren. En dat vond de man die naast me zat trouwens ook smile

Nee ze was té plat met té grote tepels...
Maar ik vond het uiteindelijke resultaat wel mooi hoor alleen wel 'nep' inderdaad..te stevig en te rond maar ze was zelf ook heel fijn gebouwd en dan krijg je al snel dat het nep lijkt denk ik..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 7:26

Punk'd schreef:Ik sta er nog steeds van te kijken dat ik mijn borst(jes) niet in een 75A gestopt krijg.. Want ze zijn echt niet groot.

+1 !

Haha Elodie! Dat lied is zoo grappig Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:37

Ik_zelf_87 schreef:

Haha Elodie! Dat lied is zoo grappig Very Happy [/color]

Ja he. Alleen oeps, dat vindt zoonlief nu ook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:11

Elodie schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

Haha Elodie! Dat lied is zoo grappig Very Happy [/color]

Ja he. Alleen oeps, dat vindt zoonlief nu ook Wink

Whahahaha! Geweldig. Hoe bedenken ze het in hemelsnaam

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:24

Punk'd schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik dacht ook altijd dat C gigantisch was, maar als ik naar beneden kijk valt het zwaar tegen..

Ik draag meestal 75B, maar 70C past ook..

Haha hier hetzelfde. Ik zit tussen de 70d en 70c in.. (bij de H&M dan weer 75C.. ) maar goed even to the point.. Ik heb geen dikke, ronden, bolle memme hoor.. Ik sta er nog steeds van te kijken dat ik mijn borst(jes) niet in een 75A gestopt krijg.. Want ze zijn echt niet groot.


:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:33

Over tieten gesproken :shock: ... Hoop dat die van mij wel een keer stoppen en niet in dit tempo blijven doorgroeien de rest van mijn zwangerschap.

Maar stiekum ben ik nu wel een beetje trots op zo'n 'voorgevel', alleen jammer dat ze zo gevoelig zijn en gewone mooie bh's niet meer lekker zitten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:36

Beauty Addict schreef:Over tieten gesproken :shock: ... Hoop dat die van mij wel een keer stoppen en niet in dit tempo blijven doorgroeien de rest van mijn zwangerschap.

Maar stiekum ben ik nu wel een beetje trots op zo'n 'voorgevel', alleen jammer dat ze zo gevoelig zijn en gewone mooie bh's niet meer lekker zitten...
Dat laatste is wel vervelend. Maar het is ook wel een fijne ervaring om een keer een flinke voorgevel te hebben nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 9:25

Elodie schreef:
Ja he. Alleen oeps, dat vindt zoonlief nu ook Wink

Haha ik luisterde dat lied vroeger al...wij hadden alle cassettebandjes vol staan ermee :P Mijn vriend werkt trouwens op een KDV en daar zong een meisje dat laatst ook... :P

Eens met Dolcis angel Ben wel heel benieuwd wat mijn borsten doen als ik zwanger zou raken.. aankomen of afvallen; mijn borsten blijven altijd hetzelfde.. en ik zou ook wel willen ervaren hoe dat nou voelt smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 1:25

_Leaf_ schreef:Nog meer laatbloeiers in de zaal?


Meld zich! Ik had een wonderschone cup C toen ik begin 20 was. Nu, bijna 10 jaar later, heb ik E Neutral Ik mag toch hopen dat ze niet nog groter worden als ik ooit zwanger raak haha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 1:29

Tea-Leaf schreef:
_Leaf_ schreef:Nog meer laatbloeiers in de zaal?


Meld zich! Ik had een wonderschone cup C toen ik begin 20 was. Nu, bijna 10 jaar later, heb ik E Neutral Ik mag toch hopen dat ze niet nog groter worden als ik ooit zwanger raak haha.

Ik hoop zo dat dat mij ook gegund is. Alleen goed is goed, ja.
Niet iedereen krijgt grotere borsten in de zwangerschap, maar die kans is denk ik wel groot. Bij mij werden ze niet groter maar toen ik bevallen was en de borstvoeding opgang kwam, ging het ineens héél snel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ik krijg tieten! - Pagina 3 Empty Re: Help, ik krijg tieten!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum