Wat voor winterjas heb je?
+33
MamaCa
JD
girli
Frappuccino
Nathalie
Parel
LDJ
Mystique
Rush
Sterre
Arwyn
Mizz_S
Minx
Clapperdie
Shisha
schuddebuikje
Guus
Lady4
loura
Middleme
Kowalski
Caresses
VeryCherry
Silver
Blond
Marin
Sugarfall
Dennenappel
Elliot
Ooh La La!
Beachgirl
flower
Jeanette
37 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor winterjas heb je?
Ik wil een nieuwe winterjas omdat ik wat be aangekomen en m'n andere winterjassen allemaal eigenlijk nét niet zitten... Maar ben geldloos. Dan maar weer afvallen
Gast- Gast
Maple schreef:Ik wil een nieuwe winterjas omdat ik wat be aangekomen en m'n andere winterjassen allemaal eigenlijk nét niet zitten... Maar ben geldloos. Dan maar weer afvallen
Welke maat heb je nu? Ik ben juist afgevallen en mijn jas van vorig jaar past niet meer. Het is een XL en is voor maat 42/44.
Gast- Gast
Pippa schreef:Maple schreef:Ik wil een nieuwe winterjas omdat ik wat be aangekomen en m'n andere winterjassen allemaal eigenlijk nét niet zitten... Maar ben geldloos. Dan maar weer afvallen
Welke maat heb je nu? Ik ben juist afgevallen en mijn jas van vorig jaar past niet meer. Het is een XL en is voor maat 42/44.
Ik heb nog een zo goed als nieuwe jas van miss etam liggen. Grijs en het is een xl.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit te denken aan iets rond 44-46, ik neem altijd even een maatje groter omdat ik in de winter ook graag een dikke sweater eronder wil kunnen.
Pippa, ik be bang dat de jouwe helaas dat wat krap wordt. Nathalie, zou je een foto van de jouwe kunnen sturen en wat je ervoor wilt hebben?
Ik ga morgen ff bij de Zeeman langs, daar hebben ze voor komende week een winterjas voor 20 euro in de folder staan. Niet de mooiste, maargoed, het is in elk geval iets.
Pippa, ik be bang dat de jouwe helaas dat wat krap wordt. Nathalie, zou je een foto van de jouwe kunnen sturen en wat je ervoor wilt hebben?
Ik ga morgen ff bij de Zeeman langs, daar hebben ze voor komende week een winterjas voor 20 euro in de folder staan. Niet de mooiste, maargoed, het is in elk geval iets.
Gast- Gast
Nee dan ga je hem niet passen, 44 is echt de max. voor die jas.
Gast- Gast
Leuk joan!
Ik had vorig jaar ook zo'n kleur jas. Echt super veel complimentjes over gehad
Gast- Gast
Ik zag trouwens dat de ZARA jas die ik wil weer opnieuw op voorraad komt! Nu als de malle €170 euro zien op te hoesten haha.. Halve kast gaat weer op marktplaats.. Ik wil die jas zo graag
Gast- Gast
Het zou erom hangen denk ik, ik heb wel maat 42-44, dat wel. Maargoed, ik ben bang dat hij met wat dikkers eronder wel te strak zit dus dan neen ik liever een maatje groter.Pippa schreef:Nee dan ga je hem niet passen, 44 is echt de max. voor die jas.
Gast- Gast
Maple schreef:Het zou erom hangen denk ik, ik heb wel maat 42-44, dat wel. Maargoed, ik ben bang dat hij met wat dikkers eronder wel te strak zit dus dan neen ik liever een maatje groter.Pippa schreef:Nee dan ga je hem niet passen, 44 is echt de max. voor die jas.
Heeft het zin om de breedte bij de borsten oid te meten voor je, kun je daar wat mee? Het gaat btw om deze jas(ik rechts) (foto niet quoten)
.
Laatst aangepast door Pippa op za 29 sep 2012 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Punk'd schreef:Leuk joan!
Krijg ik ook Ik had hiervoor een grijze jas, deze kleur doet toch echt veel meer voor me. Ik draag er meestal een gebreide, gemêleerde sjaal bij, met heel veel kleurtjes, maar met welke kleur kan ik het nog meer combineren? Heb jij tips punk'd? Ik wil ook heel graag een nieuwe muts!
Gast- Gast
Ik droeg hem voornamelijk met een grote zwart gebreide tube sjaal en leren handschoentjes.
Verder had ik ook een grote khaki grof gebreide heren sjaal van de WE.
Ik vind sowieso bij wollen winterjassen grote grofgebreide sjaals het mooiste.
Ik had zelf een lichtgrijze (ook gebreide haha) muts. Dat vond ik ook leuk.
Verder had ik ook een grote khaki grof gebreide heren sjaal van de WE.
Ik vind sowieso bij wollen winterjassen grote grofgebreide sjaals het mooiste.
Ik had zelf een lichtgrijze (ook gebreide haha) muts. Dat vond ik ook leuk.
Gast- Gast
Haha Pippa, het gaat bij mij vooral om de breedte bij de heupen De rest lukt vaak wel.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik zag trouwens dat de ZARA jas die ik wil weer opnieuw op voorraad komt! Nu als de malle €170 euro zien op te hoesten haha.. Halve kast gaat weer op marktplaats.. Ik wil die jas zo graag
Ik wou net zeggen... Ik zie hem toch echt online staan... Ik vind hem ook mooi. De jas die ik had besteld heb ik terug gebracht. Ik moet er dus nog steeds 1 maar ook ik moet ff sparen nog haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb deze donderdag besteld
En hiervan de zwart versie gekocht
Naast deze jassen heb ik nog een hele dikke voor een horrorwinter en 2 lange zwarte jassen.
1 Daarvan heb ik afgelopen winter gekocht:
En hiervan de zwart versie gekocht
Naast deze jassen heb ik nog een hele dikke voor een horrorwinter en 2 lange zwarte jassen.
1 Daarvan heb ik afgelopen winter gekocht:
Gast- Gast
Mooie jas Joan! Waar heb je die vandaan?
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb deze jas! Het is meer een tussenjas, maar ik heb nog een winterjas.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Punk'd schreef:Ik zag trouwens dat de ZARA jas die ik wil weer opnieuw op voorraad komt! Nu als de malle €170 euro zien op te hoesten haha.. Halve kast gaat weer op marktplaats.. Ik wil die jas zo graag
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
@Birgit, waar is die laatste jas van? Zoiets zoek ik, maar kan het nergens (betaalbaar) vinden!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Heeft er trouwens nog iemand tips voor waar winterjassen te kopen?
Ik ben bij vero moda, vila, only en the sting geweest, ben nu een beetje op zalando aan het struinen.
Aangezien wij een hond hebben die door weer en wind uit moet, wil ik een lang, met capuchon en zo warm mogelijk. Maar....wel weer hip en niet duurder dan 100 euro Ik kán het gewoon niét vinden!
Ik ben bij vero moda, vila, only en the sting geweest, ben nu een beetje op zalando aan het struinen.
Aangezien wij een hond hebben die door weer en wind uit moet, wil ik een lang, met capuchon en zo warm mogelijk. Maar....wel weer hip en niet duurder dan 100 euro Ik kán het gewoon niét vinden!
JD- Ratel
Ik zou eens Gaastra sale in de gaten houden. Ik heb een winterjas daar vandaan, jouw beschrijving, voor 110 euro (oid)... Echt IDEAAL.
Ik ga volgende week bij de Primark shoppen, hopelijk vind ik daar mijn nieuwe winterjas
Ik ga volgende week bij de Primark shoppen, hopelijk vind ik daar mijn nieuwe winterjas
Gast- Gast
[quote="Pippa"]Ik zou eens Gaastra sale in de gaten houden. Ik heb een winterjas daar vandaan, jouw beschrijving, voor 110 euro (oid)... Echt IDEAAL.
Ik ga volgende week bij de Primark shoppen, hopelijk vind ik daar mijn nieuwe winterjas [/quote
ohhh ik heb net op de gaastra website gekeken, en daar staan inderdaad precies de jassen die ik zoek! Maar helaas...400 euro En ben bang dat ze winterjassen niet binnen een maand in de sale gaan gooien...jammer!
Ik ga volgende week bij de Primark shoppen, hopelijk vind ik daar mijn nieuwe winterjas [/quote
ohhh ik heb net op de gaastra website gekeken, en daar staan inderdaad precies de jassen die ik zoek! Maar helaas...400 euro En ben bang dat ze winterjassen niet binnen een maand in de sale gaan gooien...jammer!
JD- Ratel
JaneDoe schreef:@Birgit, waar is die laatste jas van? Zoiets zoek ik, maar kan het nergens (betaalbaar) vinden!
Hij is van Esprit en heel lekker warm
Heb hem zelf in de uitverkoop gekocht, toen ging er 70% vanaf en was hij nog iets van €60.
Gast- Gast
ik heb een lange, ontzettend warme, blauwe (hij is ook in het zwart) voor 69,- bij de New York. Ga ik normaal nooit heen, maar zag hem buiten hangen. Hij maakt niet dik maar heel getailleerd wat je juist slank maakt.
Ik ben zelf alleen best klein, vind lange jassen bij langere mensen wat mooier staan eigenlijk maarja... ben blij dat ik eindelijk een jas heb!
Ik ben zelf alleen best klein, vind lange jassen bij langere mensen wat mooier staan eigenlijk maarja... ben blij dat ik eindelijk een jas heb!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Winterjas
» Winterjas voor een baby?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» winterjas
» Heb jij je winterjas al aan?
» Winterjas voor een baby?
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» winterjas
» Heb jij je winterjas al aan?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: