Wat voor winterjas heb je?
+33
MamaCa
JD
girli
Frappuccino
Nathalie
Parel
LDJ
Mystique
Rush
Sterre
Arwyn
Mizz_S
Minx
Clapperdie
Shisha
schuddebuikje
Guus
Lady4
loura
Middleme
Kowalski
Caresses
VeryCherry
Silver
Blond
Marin
Sugarfall
Dennenappel
Elliot
Ooh La La!
Beachgirl
flower
Jeanette
37 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat voor winterjas heb je?
De herfst is alweer begonnen en de winkels hangen er alweer vol mee. Heb je een nieuwe winterjas gescoord of gebruik je die van vorig jaar?
Show it!
Ik heb eigenlijk zat winterjassen, maar kan het niet laten elk jaar een nieuwe te kopen. Kwam deze pas in de winkel tegen en was meteen verkocht. Gelijk mee genomen dus. Het gaat om deze;
Show it!
Ik heb eigenlijk zat winterjassen, maar kan het niet laten elk jaar een nieuwe te kopen. Kwam deze pas in de winkel tegen en was meteen verkocht. Gelijk mee genomen dus. Het gaat om deze;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Re: Wat voor winterjas heb je?
(Helaas) nog niks.... ben hard op zoek! Ga hier even inspiratie opdoen.
Heb er wel eentje van vorig jaar maar die is inmiddels 2 maten te groot.
Heb er wel eentje van vorig jaar maar die is inmiddels 2 maten te groot.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Gister besteld bij Vero Moda dus hoop dat ie leuk is en goed zit!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Die is leuk Ooh La La!
Ik ben geloof ik niet zo blij met mijn jas. Al draag ik misschien hoogstens 1x per jaar een jas, dus een nieuwe kopen vind ik ook zonde. Aan deze hangen ook de kaartjes nog.
Ik ben geloof ik niet zo blij met mijn jas. Al draag ik misschien hoogstens 1x per jaar een jas, dus een nieuwe kopen vind ik ook zonde. Aan deze hangen ook de kaartjes nog.
Gast- Gast
Reva schreef:Die is leuk Ooh La La!
Wow hoe doe je dat? Loop jij zo vaak zonder jas of ben je een soort kluizenaar?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dit is mijn jas! Nog steeds blij mee, al moeten er nog wel wat kilo's af voordat hij helemaal top zit.
Gast- Gast
Caroline. schreef:Reva schreef:Die is leuk Ooh La La!
Wow hoe doe je dat? Loop jij zo vaak zonder jas of ben je een soort kluizenaar?
Ik draag gewoon geen jas, wat voor weer het ook is.
Gast- Gast
Leuke jassen komen er voorbij!
Ik gebruik mijn jas van vorig jaar (volgens mij wordt dit alweer de 2de of 3de winter). Even gekeken op internet, maar ik kan er geen plaatje van vinden.
Een mooie zwarte lange jas.
Ik gebruik mijn jas van vorig jaar (volgens mij wordt dit alweer de 2de of 3de winter). Even gekeken op internet, maar ik kan er geen plaatje van vinden.
Een mooie zwarte lange jas.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Leuke jas Jeanette! Ik heb ook echt teveel winterjassen, maar deze ga ik/of draag ik het meeste.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Wow Reva, dat je dan geen kou vat zeg!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik heb twee nieuwe gekocht en vond ze allebei zo leuk en kon niet kiezen dus heb ze allebei gehouden
En
Nu nog een bruine sjaal vinden.
En
Nu nog een bruine sjaal vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Deze heb ik al twee jaar. En ik heb een 5 jaar oude grijze jas van de H&M, maar die gebruik ik alleen met stappen. Dit jaar zou ik wel weer een nieuwe willen, en dan het liefste deze:
of:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Heeft iemand even 900 euro voor me? Ik heb net dé perfecte winterjas gevonden, hij is alleen van Burberry .
Gast- Gast
Ik heb 2 leren jasjes, Een zwart jackje met (nep)bontkraag, en een bruine langere jas. Van beiden geen foto te vinden..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik draag nog steeds mijn über trash bomberjack
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Caroline. schreef:Wow Reva, dat je dan geen kou vat zeg!
Je 'vat geen kou' door zonder jas buiten te lopen. Ziek word je van een virus!
Leuke jas Marin, ik heb er ook naar gekeken, maar ik ben bang dat die jas mij nog langer maakt dan ik al ben..
Gast- Gast
Jip83 schreef:Caroline. schreef:Wow Reva, dat je dan geen kou vat zeg!
Je 'vat geen kou' door zonder jas buiten te lopen. Ziek word je van een virus! .
Maar de kou maakt je wel meer vatbaar voor een virus.
Ik merk dat ik bijna altijd verkouden wordt wanneer ik mij te koud heb gekleed.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik haat winterjassen Ik kan nooit een leuke vinden, ik vind ze bij anderen altijd leuk maar bij mezelf vind ik het vreselijk! Is gewoon één van mijn kronkels geloof ik
Ik denk dus dat ik gewoon mijn oude winterjas ga dragen, als ik die nog pas. Ik hoop dat ik gewoon lang met mijn leren jasje aan kan lopen!
Ik denk dus dat ik gewoon mijn oude winterjas ga dragen, als ik die nog pas. Ik hoop dat ik gewoon lang met mijn leren jasje aan kan lopen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb inmiddels een jaar of 4 deze, van Rehall:
En sinds mn verjaardag vorig jaar heb ik ook een lange gele van Steps, waar ik geen plaatje van kan vinden.
En sinds mn verjaardag vorig jaar heb ik ook een lange gele van Steps, waar ik geen plaatje van kan vinden.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind die eerste jas van jou leuk Marin! Lekker kak
Deze heb ik net besteld en krijg ik morgen
Deze heb ik vorig jaar gekocht
Deze heb ik ook vorig jaar gekocht
Deze heb ik al een paar jaar terug gekocht maar ik vind hem nog steeds mooi. In het echt is hij meer camel kleur.
Ik heb er nog meer maar die zijn ouder en daar heb ik geen plaatjes van
Deze heb ik net besteld en krijg ik morgen
Deze heb ik vorig jaar gekocht
Deze heb ik ook vorig jaar gekocht
Deze heb ik al een paar jaar terug gekocht maar ik vind hem nog steeds mooi. In het echt is hij meer camel kleur.
Ik heb er nog meer maar die zijn ouder en daar heb ik geen plaatjes van
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zocht een foto van deze jas op google en toen kwam ik uit in het topic van Marin, toen ze een winterjas zocht. Ik heb de kraag trouwens altijd omhoog.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Hahaha grappig Lady! Ik heb m nog niet aan gehad, daar is t nog niet koud genoeg voor.
Loura dank je! Die heb ik nu aan. Zit heerlijk! Wel beetje kort dus echt tussenjasje. Geloof dat jij de enige op t forum bent die m leuk vond, de rest vond m allemaal té kak (is ie ook wel). Ik vind m wel erg leuk! Dat eendjeslogo is ook zo geinig.
Loura dank je! Die heb ik nu aan. Zit heerlijk! Wel beetje kort dus echt tussenjasje. Geloof dat jij de enige op t forum bent die m leuk vond, de rest vond m allemaal té kak (is ie ook wel). Ik vind m wel erg leuk! Dat eendjeslogo is ook zo geinig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Hahaha grappig Lady! Ik heb m nog niet aan gehad, daar is t nog niet koud genoeg voor.
Serieus? Nou dat soort jasjes zijn helemaal in hoor nu Niet dat dat perse uitmaakt maar je ziet ze steeds vaker. Ik vind ze leuk!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Marin schreef:Hahaha grappig Lady! Ik heb m nog niet aan gehad, daar is t nog niet koud genoeg voor.
Serieus? Nou dat soort jasjes zijn helemaal in hoor nu Niet dat dat perse uitmaakt maar je ziet ze steeds vaker. Ik vind ze leuk!
Ik vind hem inmiddels ook erg leuk en ben heel benieuwd waar hij verkrijgbaar is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij je winterjas al aan?
» Winterjas
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» winterjas
» Winterjas
» Wat is jullie maximale prijs voor een winterjas?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» winterjas
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: