Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
+55
Kaboutertje
Ringling
Xanna
Steep
Caro
Lilypie
Susan
Paper Crown
Silver
sonly
RioolSpook
Bazinga
Caresses
Chocoholic
Minx
applestar
Rouxxxe
Jeanette
Ibbeltje
love
Mute_
Blond
sarah
studiebol
Rumble
Annemoontje
Eris
joanie
M_as
Polly
May
Lady4
bolus26
Oasis
Magenta
Gerbera
Liz
mii_joyce
Rose
Marin
Lejow
Pinkel
SoGood
Rush
Mermaid
Katjing
Tiana
June
girli
Rev3rie
Jade
Dennenappel
Beachgirl
Bisq
Travelgurly
59 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!
Polly schreef:Mermaid, dat is niet niks!!! Wat een ellende, kan me helemaal voorstellen dat je daar wel even van in de put zit! Hopelijk kun je het snel een plaats geven en heb je er niet al te veel last van.
Ik heb niks om te balen maar wil Travelgurly feliciteren, ik zie nu pas dat je zwanger bent!
hahaha wat leuk. Dankje Polly!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
@ bisq ik heb al een tijde last van mijn vingers en tenen. daar ben ik voor naar de huisarts gegaan, dacht dat het een ontsteking was.. niet dus. Verdere klachten heb ik gelukkig nog niet, maar mijn handen en voeten heb ik net heel hard nodig met mijn werk.
De medicijnen die ik krijg zijn symptoom bestrijdend. Het duurt alleen 6-8 weken voor ze gaan werken geloof ik. Gelukkig hoef ik wel maar 1 keer per week medicijnen te nemen. dat scheelt weer.
@ de rest bedankt voor jullie lieve berichtjes.
De medicijnen die ik krijg zijn symptoom bestrijdend. Het duurt alleen 6-8 weken voor ze gaan werken geloof ik. Gelukkig hoef ik wel maar 1 keer per week medicijnen te nemen. dat scheelt weer.
@ de rest bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik blijf bij mijn baal-momentje van gisteren.. Wordt er schijtziek van.
Gast- Gast
Ik baal niet van iets echt ergs hoor, als ik sommige berichtjes hier lees.
Alleen maar, er moest iets gemaakt worden in mijn huis, wat was afgekeurd tijdens een controle (huurwoning). Dus daar kwam iemand voor, en nu schijnt het dus niet kapot te zijn (??) en sta ik daar als 'het nietswetende vrouwtje' een beetje bij te kijken.
Alleen maar, er moest iets gemaakt worden in mijn huis, wat was afgekeurd tijdens een controle (huurwoning). Dus daar kwam iemand voor, en nu schijnt het dus niet kapot te zijn (??) en sta ik daar als 'het nietswetende vrouwtje' een beetje bij te kijken.
Gast- Gast
Niet heel bijzonder. Maar nu een brief gekregen dat we voor het meer-werk van onze nieuwbouw huis nu ook 21% btw moeten betalen. Zo verrot.. over 3 weken is het huis klaar
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ah dat is balen Dat zal wel aardig wat geld schelen...M_as schreef:Niet heel bijzonder. Maar nu een brief gekregen dat we voor het meer-werk van onze nieuwbouw huis nu ook 21% btw moeten betalen. Zo verrot.. over 3 weken is het huis klaar
Ik baal omdat ik een rotgevoel over heb gehouden aan een feest van gisteren en omdat mijn vriend en zijn zus elkaar in de haren vliegen en omdat ik zin heb om te janken maar de tranen niet willen komen.
Gast- Gast
dat mn moeder onverw8s aankwam en commentaar had op mijn vriend, onze relatie en onze woonsituatie pfffff. Ben er de hele dag kapot van geweest, heb zelfs een glaasje wijn gedronken om rustiger te worden want dit is de zoveelste keer dat ze langskomt om af te kraken.
joanie- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 26-09-12
May schreef:Ik heb zo de behoefte om nu even lekker tegen iemand aan te kruipen maar helaas geen vent om tegen aan te kruipen
Hier hetzelfde baal gevoel. Zeker nu ik er net achter kwam dat de jongen die ik leuk vind waarschijnlijk niet datzelfde voor mij voelt. Heb net even flink gejankt en besloten dat ik een okejemagjeevenzieligvinden avond ga houden.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik baal best wel op dit moment. Ben echt snipverkouden, op de ene locatie waar ik werk was al iedereen verkouden en er was dus geen ontkomen aan helaas. De tijd gaat zo erg langzaam deze middag, zit te wachten dat ik eens kan gaan om te werken. Ik zou eigenlijk aan mijn cursus kinderboeken schrijven moeten werken, maar waar ik van de week nog zo vol van inspiratie en enthousiasme, zo hopeloos is het nu. Er komt gewoon niks uit mijn handen zo door die verkoudheid. Staar al de hele tijd naar een leeg Word document. Ben mezelf ook helemaal aan het opjutten, had voor mezelf een deadline gesteld maar ga die dus niet halen, terwijl ik gewoon voor loop op de opdrachten. Grrrr.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Lady ik had iets soortgelijks en bij mij was het opgelost toen ik de simkaart eruit haalde en weer terug stopte! Misschien helpt dat bij jou ook.
Gast- Gast
Bij mijn vorige iPhone hielp dat ook ja!Carrie schreef:Lady ik had iets soortgelijks en bij mij was het opgelost toen ik de simkaart eruit haalde en weer terug stopte! Misschien helpt dat bij jou ook.
Gast- Gast
Het is enorm druk op het werk, en nu heb ik een hele dikke keel met witte plekken & ontzettend oorpijn waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen voor mijn gevoel... Net 8 uur gewerkt en nu ben ik gesloopt.... En de dokter was DICHT vandaag, why?? Ik wil iets voor de ontsteking
Gast- Gast
Ik heb een school baal momentje omdat ik vandaag opnieuw te horen heb gekregen dat sommige klasgenoten mijn denkniveau niet begrijpen
Gast- Gast
Huh hoezo dat dan?Dropdraakje schreef:Ik heb een school baal momentje omdat ik vandaag opnieuw te horen heb gekregen dat sommige klasgenoten mijn denkniveau niet begrijpen
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Zelda op wo 26 sep 2012 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh Zelda dat zou ik ook écht niet waarderen. Wat een halve zeg. Heb je er iets van gezegd?
Dropdraakje, bedoel je dat jouw niveau te hoog voor hun is of juist te laag?
Ik baal ook vandaag. Ik moet alleen eten en dat vind ik altijd zo ongezellig. Veel gezelliger als mijn zoontje er ook is.
Dropdraakje, bedoel je dat jouw niveau te hoog voor hun is of juist te laag?
Ik baal ook vandaag. Ik moet alleen eten en dat vind ik altijd zo ongezellig. Veel gezelliger als mijn zoontje er ook is.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Zo Zelda wat een belediging, kon hij/zij het überhaupt wel onderbouwen? Want Een autist is wel meer dan alleen het uiterlijke kenmerk, toch? Bah kan begrijpen dat dit in het verkeerde keelgat schiet. Hoe heb je gereageerd?
Sommige klasgenoten vinden dat ik te veel aan het analyseren ben, dat ik te ver, diep en moeilijk denk. Waar andere stoppen met denken ga ik juist veel verder waardoor sommige klasgenoten me niet begrijpen en zich gaan irriteren een mijn denk gedrag. Heb vandaag zelf te horen gekregen dat een meisje niet mij wilde samen werken omdat zij zich hieraan irriteert.
Sommige klasgenoten vinden dat ik te veel aan het analyseren ben, dat ik te ver, diep en moeilijk denk. Waar andere stoppen met denken ga ik juist veel verder waardoor sommige klasgenoten me niet begrijpen en zich gaan irriteren een mijn denk gedrag. Heb vandaag zelf te horen gekregen dat een meisje niet mij wilde samen werken omdat zij zich hieraan irriteert.
Gast- Gast
Ik snap een opdracht voor school niet, mocht het eigenlijk al niet eens mee naar huis en het moet morgen af.. niemand kan het uitleggen van de klasgenoten
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
*
Laatst aangepast door Zelda op wo 26 sep 2012 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooh ontzettend baal moment hier, het liep allemaal anders dan anders en toen dacht ik hups dan doe ik voor mezelf vanavond makkelijk en doe ik een pizza in de oven. Ligt er helemaal geen pizza in de vriezer...
Laatst aangepast door studiebol op wo 26 sep 2012 - 6:17; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pippa schreef:Het is enorm druk op het werk, en nu heb ik een hele dikke keel met witte plekken & ontzettend oorpijn waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen voor mijn gevoel... Net 8 uur gewerkt en nu ben ik gesloopt.... En de dokter was DICHT vandaag, why?? Ik wil iets voor de ontsteking
Kun je daar mee niet langs de HAP? Aangezien je huisarts dicht zat?
Hoort hij dan geen vervanger te hebben trouwens?
Ik baal omdat ik net een grote pan vol boerenkool we heb kunnen gooien. Geen idee hoe het nu overstuur kon zijn, heb het eergisteren gemaakt en koel bewaard
Gast- Gast
Zit nu al een paar dagen in baalmodus...
Sinds september is onze vereniging (alleen meisjes) samengevoegd met eenzelfde vereniging voor jongens bij ons in dorp (verhouding leiding mannen-vrouwen 6:1). Nu is het bij ons kermis en ben ik bij een jongen (die ook bij die vereniging is) in bed beland (vrijwillig en er is eigenlijk niet heel veel meer gebeurd dan kussen) maar nu heeft hij het tegen al zijn vrienden gezegd..Dag erna kom ik op de kermis en vroegen er verschillende mensen van die vereniging en ook daarbij er naar..dus het is nu in het hele dorp bekend..
Jongen ben ik nog ff tegen gekomen en kort mee gepraat, wel aangegeven dat ik baalde dat iedereen het verder al wist en dat ik daar dus niet goed mee om kon gaan, werd nl rood en moest voor het eerst in jaren weer stotteren en weet ook nog niet of ik hem echt leuk vind en hij mij; voel me net een 15-jarige
en nu komt het volgende: komend weekend is er een groot feest van deze vereniging en ik zit me er nu al druk over te maken...hoop dat dit weekend snel voorbij is...en dat dit bericht niet te herkenbaar is...
Sinds september is onze vereniging (alleen meisjes) samengevoegd met eenzelfde vereniging voor jongens bij ons in dorp (verhouding leiding mannen-vrouwen 6:1). Nu is het bij ons kermis en ben ik bij een jongen (die ook bij die vereniging is) in bed beland (vrijwillig en er is eigenlijk niet heel veel meer gebeurd dan kussen) maar nu heeft hij het tegen al zijn vrienden gezegd..Dag erna kom ik op de kermis en vroegen er verschillende mensen van die vereniging en ook daarbij er naar..dus het is nu in het hele dorp bekend..
Jongen ben ik nog ff tegen gekomen en kort mee gepraat, wel aangegeven dat ik baalde dat iedereen het verder al wist en dat ik daar dus niet goed mee om kon gaan, werd nl rood en moest voor het eerst in jaren weer stotteren en weet ook nog niet of ik hem echt leuk vind en hij mij; voel me net een 15-jarige
en nu komt het volgende: komend weekend is er een groot feest van deze vereniging en ik zit me er nu al druk over te maken...hoop dat dit weekend snel voorbij is...en dat dit bericht niet te herkenbaar is...
sarah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11
Pippa schreef:Het is enorm druk op het werk, en nu heb ik een hele dikke keel met witte plekken & ontzettend oorpijn waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen voor mijn gevoel... Net 8 uur gewerkt en nu ben ik gesloopt.... En de dokter was DICHT vandaag, why?? Ik wil iets voor de ontsteking
Heb je geen angina? Ik had namelijk ook een hele dikke keel met witte plekken en toen had in angina. Ben ik goed ziek van geweest. Let goed op jezelf hoor!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
studiebol schreef:Oooh ontzettend baal moment hier, het liep allemaal anders dan anders en toen dacht ik hups dan doe ik voor mezelf vanavond makkelijk en doe ik een pizza in de oven. Ligt er helemaal geen pizza in de oven...
HUH:lol: . In de vriezer bedoel je?
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Mute_ schreef:studiebol schreef:Oooh ontzettend baal moment hier, het liep allemaal anders dan anders en toen dacht ik hups dan doe ik voor mezelf vanavond makkelijk en doe ik een pizza in de oven. Ligt er helemaal geen pizza in de oven...
HUH:lol: . In de vriezer bedoel je?
haha ja...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ja roept u maar!
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» HEMA roept rompers terug!
» Wat was jou fijne momentje van de dag?
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» HEMA roept rompers terug!
» Wat was jou fijne momentje van de dag?
» IKEA roept veiligheidsriempje ANTILOP kinderstoel terug
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: