Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!

+55
Kaboutertje
Ringling
Xanna
Steep
Caro
Lilypie
Susan
Paper Crown
Silver
sonly
RioolSpook
Bazinga
Caresses
Chocoholic
Minx
applestar
Rouxxxe
Jeanette
Ibbeltje
love
Mute_
Blond
sarah
studiebol
Rumble
Annemoontje
Eris
joanie
M_as
Polly
May
Lady4
bolus26
Oasis
Magenta
Gerbera
Liz
mii_joyce
Rose
Marin
Lejow
Pinkel
SoGood
Rush
Mermaid
Katjing
Tiana
June
girli
Rev3rie
Jade
Dennenappel
Beachgirl
Bisq
Travelgurly
59 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 Empty Re: Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!

Bericht  Travelgurly di 25 sep 2012 - 20:33

Polly schreef:Mermaid, dat is niet niks!!! Wat een ellende, kan me helemaal voorstellen dat je daar wel even van in de put zit! Hopelijk kun je het snel een plaats geven en heb je er niet al te veel last van.

Ik heb niks om te balen maar wil Travelgurly feliciteren, ik zie nu pas dat je zwanger bent! Very Happy

hahaha wat leuk. Dankje Polly!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 Empty Re: Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!

Bericht  Mermaid di 25 sep 2012 - 21:29

@ bisq ik heb al een tijde last van mijn vingers en tenen. daar ben ik voor naar de huisarts gegaan, dacht dat het een ontsteking was.. niet dus. Verdere klachten heb ik gelukkig nog niet, maar mijn handen en voeten heb ik net heel hard nodig met mijn werk.

De medicijnen die ik krijg zijn symptoom bestrijdend. Het duurt alleen 6-8 weken voor ze gaan werken geloof ik. Gelukkig hoef ik wel maar 1 keer per week medicijnen te nemen. dat scheelt weer.

@ de rest bedankt voor jullie lieve berichtjes. Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 699888
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 21:33

Ik blijf bij mijn baal-momentje van gisteren.. Wordt er schijtziek van.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 21:48

Ik baal niet van iets echt ergs hoor, als ik sommige berichtjes hier lees.

Alleen maar, er moest iets gemaakt worden in mijn huis, wat was afgekeurd tijdens een controle (huurwoning). Dus daar kwam iemand voor, en nu schijnt het dus niet kapot te zijn (??) en sta ik daar als 'het nietswetende vrouwtje' een beetje bij te kijken.

Gast
Gast

Bericht  M_as di 25 sep 2012 - 23:44

Niet heel bijzonder. Maar nu een brief gekregen dat we voor het meer-werk van onze nieuwbouw huis nu ook 21% btw moeten betalen. Zo verrot.. over 3 weken is het huis klaar Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 1371890812
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 0:07

M_as schreef:Niet heel bijzonder. Maar nu een brief gekregen dat we voor het meer-werk van onze nieuwbouw huis nu ook 21% btw moeten betalen. Zo verrot.. over 3 weken is het huis klaar Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 1371890812
Ah dat is balen Sad Dat zal wel aardig wat geld schelen...

Ik baal omdat ik een rotgevoel over heb gehouden aan een feest van gisteren en omdat mijn vriend en zijn zus elkaar in de haren vliegen en omdat ik zin heb om te janken maar de tranen niet willen komen.

Gast
Gast

Bericht  joanie wo 26 sep 2012 - 1:56

dat mn moeder onverw8s aankwam en commentaar had op mijn vriend, onze relatie en onze woonsituatie pfffff. Ben er de hele dag kapot van geweest, heb zelfs een glaasje wijn gedronken om rustiger te worden want dit is de zoveelste keer dat ze langskomt om af te kraken.

joanie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 26-09-12

Bericht  Eris wo 26 sep 2012 - 2:35

May schreef:Ik heb zo de behoefte om nu even lekker tegen iemand aan te kruipen maar helaas geen vent om tegen aan te kruipen Sad

Hier hetzelfde baal gevoel. Zeker nu ik er net achter kwam dat de jongen die ik leuk vind waarschijnlijk niet datzelfde voor mij voelt. Heb net even flink gejankt en besloten dat ik een okejemagjeevenzieligvinden avond ga houden.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Annemoontje wo 26 sep 2012 - 2:36

Ik baal best wel op dit moment. Ben echt snipverkouden, op de ene locatie waar ik werk was al iedereen verkouden en er was dus geen ontkomen aan helaas. De tijd gaat zo erg langzaam deze middag, zit te wachten dat ik eens kan gaan om te werken. Ik zou eigenlijk aan mijn cursus kinderboeken schrijven moeten werken, maar waar ik van de week nog zo vol van inspiratie en enthousiasme, zo hopeloos is het nu. Er komt gewoon niks uit mijn handen zo door die verkoudheid. Staar al de hele tijd naar een leeg Word document. Ben mezelf ook helemaal aan het opjutten, had voor mezelf een deadline gesteld maar ga die dus niet halen, terwijl ik gewoon voor loop op de opdrachten. Grrrr.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:12

Lady ik had iets soortgelijks en bij mij was het opgelost toen ik de simkaart eruit haalde en weer terug stopte! Misschien helpt dat bij jou ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:29

Carrie schreef:Lady ik had iets soortgelijks en bij mij was het opgelost toen ik de simkaart eruit haalde en weer terug stopte! Misschien helpt dat bij jou ook.
Bij mijn vorige iPhone hielp dat ook ja!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:35

Het is enorm druk op het werk, en nu heb ik een hele dikke keel met witte plekken & ontzettend oorpijn waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen voor mijn gevoel... Net 8 uur gewerkt en nu ben ik gesloopt.... En de dokter was DICHT vandaag, why?? Ik wil iets voor de ontsteking :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:56

Ik heb een school baal momentje omdat ik vandaag opnieuw te horen heb gekregen dat sommige klasgenoten mijn denkniveau niet begrijpen Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:57

Dropdraakje schreef:Ik heb een school baal momentje omdat ik vandaag opnieuw te horen heb gekregen dat sommige klasgenoten mijn denkniveau niet begrijpen Cry
Huh hoezo dat dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 4:59

*

Laatst aangepast door Zelda op wo 26 sep 2012 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rumble wo 26 sep 2012 - 5:16

Oh Zelda dat zou ik ook écht niet waarderen. Wat een halve zeg. Heb je er iets van gezegd?

Dropdraakje, bedoel je dat jouw niveau te hoog voor hun is of juist te laag?

Ik baal ook vandaag. Ik moet alleen eten en dat vind ik altijd zo ongezellig. Veel gezelliger als mijn zoontje er ook is.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:36

Zo Zelda wat een belediging, kon hij/zij het überhaupt wel onderbouwen? Want Een autist is wel meer dan alleen het uiterlijke kenmerk, toch? Bah kan begrijpen dat dit in het verkeerde keelgat schiet. Hoe heb je gereageerd?

Sommige klasgenoten vinden dat ik te veel aan het analyseren ben, dat ik te ver, diep en moeilijk denk. Waar andere stoppen met denken ga ik juist veel verder waardoor sommige klasgenoten me niet begrijpen en zich gaan irriteren een mijn denk gedrag. Heb vandaag zelf te horen gekregen dat een meisje niet mij wilde samen werken omdat zij zich hieraan irriteert. pale

Gast
Gast

Bericht  mii_joyce wo 26 sep 2012 - 5:52

Ik snap een opdracht voor school niet, mocht het eigenlijk al niet eens mee naar huis en het moet morgen af.. niemand kan het uitleggen van de klasgenoten Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 878948377 Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 3 394967
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:53

*

Laatst aangepast door Zelda op wo 26 sep 2012 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 26 sep 2012 - 5:53

Oooh ontzettend baal moment hier, het liep allemaal anders dan anders en toen dacht ik hups dan doe ik voor mezelf vanavond makkelijk en doe ik een pizza in de oven. Ligt er helemaal geen pizza in de vriezer...Mad

Laatst aangepast door studiebol op wo 26 sep 2012 - 6:17; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:55

Pippa schreef:Het is enorm druk op het werk, en nu heb ik een hele dikke keel met witte plekken & ontzettend oorpijn waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen voor mijn gevoel... Net 8 uur gewerkt en nu ben ik gesloopt.... En de dokter was DICHT vandaag, why?? Ik wil iets voor de ontsteking :nopompom:

Kun je daar mee niet langs de HAP? Aangezien je huisarts dicht zat?
Hoort hij dan geen vervanger te hebben trouwens?

Ik baal omdat ik net een grote pan vol boerenkool we heb kunnen gooien. Geen idee hoe het nu overstuur kon zijn, heb het eergisteren gemaakt en koel bewaard :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  sarah wo 26 sep 2012 - 6:00

Zit nu al een paar dagen in baalmodus...

Sinds september is onze vereniging (alleen meisjes) samengevoegd met eenzelfde vereniging voor jongens bij ons in dorp (verhouding leiding mannen-vrouwen 6:1). Nu is het bij ons kermis en ben ik bij een jongen (die ook bij die vereniging is) in bed beland (vrijwillig en er is eigenlijk niet heel veel meer gebeurd dan kussen) maar nu heeft hij het tegen al zijn vrienden gezegd..Dag erna kom ik op de kermis en vroegen er verschillende mensen van die vereniging en ook daarbij er naar..dus het is nu in het hele dorp bekend.. Embarassed

Jongen ben ik nog ff tegen gekomen en kort mee gepraat, wel aangegeven dat ik baalde dat iedereen het verder al wist en dat ik daar dus niet goed mee om kon gaan, werd nl rood en moest voor het eerst in jaren weer stotteren en weet ook nog niet of ik hem echt leuk vind en hij mij; voel me net een 15-jarige

en nu komt het volgende: komend weekend is er een groot feest van deze vereniging en ik zit me er nu al druk over te maken...hoop dat dit weekend snel voorbij is...en dat dit bericht niet te herkenbaar is...

sarah
sarah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11

Bericht  Blond wo 26 sep 2012 - 6:04

Pippa schreef:Het is enorm druk op het werk, en nu heb ik een hele dikke keel met witte plekken & ontzettend oorpijn waardoor ik de hele nacht wakker heb gelegen voor mijn gevoel... Net 8 uur gewerkt en nu ben ik gesloopt.... En de dokter was DICHT vandaag, why?? Ik wil iets voor de ontsteking :nopompom:

Heb je geen angina? Ik had namelijk ook een hele dikke keel met witte plekken en toen had in angina. Ben ik goed ziek van geweest. Let goed op jezelf hoor!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mute_ wo 26 sep 2012 - 6:13

studiebol schreef:Oooh ontzettend baal moment hier, het liep allemaal anders dan anders en toen dacht ik hups dan doe ik voor mezelf vanavond makkelijk en doe ik een pizza in de oven. Ligt er helemaal geen pizza in de oven...Mad

HUH:lol: . In de vriezer bedoel je?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  studiebol wo 26 sep 2012 - 6:17

Mute_ schreef:
studiebol schreef:Oooh ontzettend baal moment hier, het liep allemaal anders dan anders en toen dacht ik hups dan doe ik voor mezelf vanavond makkelijk en doe ik een pizza in de oven. Ligt er helemaal geen pizza in de oven...Mad

HUH:lol: . In de vriezer bedoel je?

haha ja...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: