Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!

+55
Kaboutertje
Ringling
Xanna
Steep
Caro
Lilypie
Susan
Paper Crown
Silver
sonly
RioolSpook
Bazinga
Caresses
Chocoholic
Minx
applestar
Rouxxxe
Jeanette
Ibbeltje
love
Mute_
Blond
sarah
studiebol
Rumble
Annemoontje
Eris
joanie
M_as
Polly
May
Lady4
bolus26
Oasis
Magenta
Gerbera
Liz
mii_joyce
Rose
Marin
Lejow
Pinkel
SoGood
Rush
Mermaid
Katjing
Tiana
June
girli
Rev3rie
Jade
Dennenappel
Beachgirl
Bisq
Travelgurly
59 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 Empty Re: Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 2:28

Ik baal omdat ik nog enorm pijn in mijn keel heb! En omdat het overal zooi is omdat er spullen uit het huis opgeslagen staan hier (moeten nog naar de opslag), de schilders hebben alles vies gemaakt en verplaatst (vanaf het balkon gewoon in de woonkamer en gang haha) en ik word daar heel onrustig van :nopompom:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 Empty Re: Baal-momentje van vandaag. Roept u maar!

Bericht  Mermaid di 25 sep 2012 - 2:31

Pippa schreef:Mermaid, dan blijft het nog wel lastig, want je zult er de rest van je leven aan vast zitten, om het zo te zeggen. Wat heb je als ik vragen mag? En word je goed opgevangen?

Reuma, ik voel me echt een bejaarde nu. Tja het ziekenhuis vangt het wel aardig op, maar verder even niet. Heb vooral ook veel vragen over de medicijnen. Ik slik namelijk liever geen medicijnen. En nu zit ik er voor de rest van mijn leven aan vast Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 394967
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 25 sep 2012 - 2:32

Ik baal dat Ebay zo achterlijk doet net nu ik iets wil bestellen. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 2:40

Mermaid schreef:
Pippa schreef:Mermaid, dan blijft het nog wel lastig, want je zult er de rest van je leven aan vast zitten, om het zo te zeggen. Wat heb je als ik vragen mag? En word je goed opgevangen?

Reuma, ik voel me echt een bejaarde nu. Tja het ziekenhuis vangt het wel aardig op, maar verder even niet. Heb vooral ook veel vragen over de medicijnen. Ik slik namelijk liever geen medicijnen. En nu zit ik er voor de rest van mijn leven aan vast Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 394967

Alsof alleen bejaarden reuma hebben haha, maar snap wel wat je bedoeld. Wat voor soort reuma heb je? En medicijnen ben je zelf ook bij, als je het zelf (nog) red zonder medicijnen kun je natuurlijk kijken hoe lang je dat trekt. Het is ook jouw lichaam en alles gaat natuurlijk in overleg, ook als iets voor jou echt niet goed voelt. Maar laat het eerst maar even bezinken allemaal.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 25 sep 2012 - 2:40

Ik baal dat ik geen zin/tijd heb om al mijn sociale contacten te onderhouden. Word er heel onrustig van maar actie ondernemen doe ik ook niet. En het welbekende schuldgevoel biedt zich nu aan. pale
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bisq di 25 sep 2012 - 2:40

Mermaid schreef:

Wat heftig Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 1371890812 Heb je ook al last van klachten of dat nog niet? Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om te accepteren dat je nu je hele leven medicijnen moet slikken. Zijn het medicijnen die helpen tegen de pijn of gaan ze ook de symptomen van de reuma tegen? Heel veel sterkte!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Dennenappel di 25 sep 2012 - 3:34

Bisq schreef:Het was gelukkig witte wijn en we hebben grijze voegen tussen onze tegels dus dat scheelt alweer. Het was vooral even heel hard balen dat ik alleen thuis ben en het dus zelf op moest ruimen terwijl ik dat eigenlijk helemaal nog niet kan. Resultaat is dat ik de rest van de dag op bed moet liggen om bij te komen Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 1371890812
Dat is helemaal rot! Dan lijkt het mij echt niet fijn, hopelijk trekt het een beetje bij. Ik hoop dat je dag bij dag weer wat sterker wordt! Ik vind je erg sterk overkomen! hug

Mermaid; ah, wat naar joh! Ik hoop voor je dat de reuma zich de komende tientallen jaren nog flink gedeisd houdt! Sterkte en succes met het verwerken van deze informatie.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Bisq di 25 sep 2012 - 3:44

@Dennenappel, thx, wat lief dat je dat zegt!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Pinkel di 25 sep 2012 - 4:16

Ik baal er gruwelijk van dat ik momenteel een blaasontsteking heb. Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 878948377 Maar baal er nog meer van dat het ziekenhuis mij niet gebeld heeft vorige week om me dit even te melden zodat ik al meteen met een kuurtje had kunnen starten! Blaasontsteking is al niet fijn, maar nog rotter als je zwanger bent! Dus vond het wel een beetje een blunder van het ziekenhuis! No
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lejow di 25 sep 2012 - 4:18

Ik baal van de families die ik momenteel huisvest op mijn hoofd laughcry

Maaar spray en shampoo is gekocht.
Dus wedstrijd Lejow VS luis is begonnen Twisted Evil
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Marin di 25 sep 2012 - 4:19

Dat ik nog steeds niet mag afrijden!! Word er echt wanhopig van. En tot overmaat van ramp had ik ook nog een mini aanrijdinkje. Was helemaal niet mijn schuld, want ik stond gewoon stil voor het stoplicht en er tikte iemand tegen de achterkant (was ook echt heel zachtjes en helemaal niet erg) en m'n instructeur vond het ook helemaal niet erg..MAAR TOCH. ARGH.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rose di 25 sep 2012 - 4:27

Boodschappen gaan doen en dan als je alles in de kofferbak er achter komen dat je vriend van alles erin heeft laten staan Evil or Very Mad

En oh ja, m´n vriend heeft blijkbaar zijn telefoon weer eens in de auto laten liggen want zijn broertje, vader en andere broertje hebben mij al gebeld met de opdracht dat hij hun terug moet bellen (al heb ik een vermoeden dat zijn broertjes om dezelfde reden belden Laughing)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  mii_joyce di 25 sep 2012 - 4:39

Mermaid schreef:Ik baal omdat ik net te horen heb gekregen dat ik een chronische ziekte heb. Ik baal ervan dat ik nu niet kan overzien wat de gevolgen zullen zijn. Het is vroeg ontdekt maar toch

+1 al het geslik van medicijnen en de kou maken het er niet beter op.. fiets nu al met handschoenen, 's ochtends Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 1371890812
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Marin di 25 sep 2012 - 4:41

Mermaid, sterkte!! Dat is niet niks om te horen te krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Liz di 25 sep 2012 - 4:57

Dat ik denk weer alles te moeten doen met gescheurde enkelbanden. Nu heb ik weer pijn, echt stom! Maar ik mag niet zeuren van mezelf Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 5:00

Dat ik het even helemaal gehad heb met alles.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 5:01

Zelda schreef:Dat ik het even helemaal gehad heb met alles.

hug

Gast
Gast

Bericht  Gerbera di 25 sep 2012 - 5:34

Fruity schreef:
Travelgurly schreef:

@fruity: heb je vaker last van koppijn of nu de afgelopen 3 dagen? al langs de dokter geweest?

Al een jaar of 7/8... Baal-momentje van vandaag. Roept u maar! - Pagina 2 394967 En niemand die verder wil kijken dan fysio.. Frustrerend. Dus loop nu (via de neuroloog, want daar heb ik zelf om gevraagd/gestampt) bij de fysio van het ziekenhuis. Doe weliswaar andere dingen dan bij de afgelopen 4 fysiotherapeuten. Hopelijk wordt het nog beter.

Ik had precies hetzelfde, al vanaf m'n 15e paar keer per week hoofdpijn. Heb alle fysio's al geprobeerd. Nu loop ik bij een osteopaat die mij de tip gaf te stoppen met zuivel. DIt heb ik gedaan en ik ben al een paar weken hoofdpijnvrij!!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Magenta di 25 sep 2012 - 6:07

Het beëindigen van een vriendschap en de derde antibioticakuur, maar dat staat al op het forum.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Oasis di 25 sep 2012 - 10:34

Zelda schreef:Dat ik het even helemaal gehad heb met alles.

hug

Ik baal van school, ze werken eerder tegen dan mee. Mijn afstuderen staat nu, met veel gezeur, gepland op eind januari. Ik mag echt hopen dat ik dan eindelijk van deze helse opleiding verlost ben!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  bolus26 di 25 sep 2012 - 10:39

Datvoor de 4e dag op rij ik moet overgeven na t avondeten en de rest van de avond daar last van heb.bleegh!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lady4 di 25 sep 2012 - 11:24

Ik baal omdat m'n iPhone er ineens weer de brui aan geeft. Een half uurtje geleden nog muziek aan het luisteren, tot hij uitviel omdat de batterij leeg was. Zet ik hem zonet weer aan en wil verder gaan met muziek luisteren, werkt mijn geluid niet meer. Waarschijnlijk is het microfoontje weer kapot. Tijdje geleden ook gehad, nadat er een kop thee overeen was gevallen. Gemaakt in zo'n telecom winkeltje en hij deed het weer als vanouds. Volgens mij heb ik nog wel garantie op die reparatie, dus ik ga nu vast even het bonnetje zoeken!

Balen!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  May di 25 sep 2012 - 11:30

Ik heb zo de behoefte om nu even lekker tegen iemand aan te kruipen maar helaas geen vent om tegen aan te kruipen Sad
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady4 di 25 sep 2012 - 11:33

hug May

Ik baal nu nog meer! De drie maanden garantie is een week geleden verlopen. Grr! Ik ga het toch proberen voor elkaar te krijgen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Polly di 25 sep 2012 - 13:50

Mermaid, dat is niet niks!!! Wat een ellende, kan me helemaal voorstellen dat je daar wel even van in de put zit! Hopelijk kun je het snel een plaats geven en heb je er niet al te veel last van.

Ik heb niks om te balen maar wil Travelgurly feliciteren, ik zie nu pas dat je zwanger bent! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: