Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

badzitje

+6
Darius
M@niek
Susan
Pien
bella
duckie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

badzitje - Pagina 2 Empty Re: badzitje

Bericht  Liadan di 1 feb 2011 - 7:24

Ik vond zo'n badzitje heel handig. Ik zette haar dan in het badje op het zitje (ze was toen wel al een paar maanden toen ik het zo ging doen). Het badje zelf zette ik bij me in de douche en dan kon ik douchen terwijl zij badderde. Ik heb het tot 11 maanden ofzo gebruikt. Ik deed genoeg water in het badje zodat ze goed in het water zat en het niet koud kreeg. Erin en eruit tillen is geen probleem want ze liggen er gewoon op.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Theeleut wo 2 feb 2011 - 1:21

Ik heb 'm zo net ook gekocht. Bij mijn dochter heb ik er ook 1 gebruikt en vond dat ideaal! Ik deed er wel eerst een handdoek in, zodat het wat zachter ligt. Ik gebruikte 'm in het grote bad als ik er bij zat of als ik ging douchen zette ik het babybadje in het grote bad met dat ding er in en ik kon dan tegelijkertijd douchen. We hadden toen een douche in bad. Ik moet zeggen dat mijn dochter toen wel al wat ouder was toen ik dat deed, denk een maand of 3.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  duckie wo 2 feb 2011 - 5:54

ik heb mijne vandaag terug gebracht en ga nu maar op zoek naar 1 die wat smaller is en dus wel in mn hema badje past....

toevallig iemand ook een badzitje en een hema bad?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 6:12

Ik vind het zoiezo vreselijke dingen (althans voor jongetjes). Meestal gaat ie gewoon in het grote bad, samen met mama, soms in het babybadje smile maar dan gewoon wat korter!

Gast
Gast

Bericht  duckie wo 2 feb 2011 - 6:19

FoolishSam schreef:Ik vind het zoiezo vreselijke dingen (althans voor jongetjes). Meestal gaat ie gewoon in het grote bad, samen met mama, soms in het babybadje smile maar dan gewoon wat korter!
als je samen in het grote bad gaat dan hou je hem gewoon op de arm vast ofzo? lijkt me namelijk heel gezellig om te gaan doen maar dat kun je denk ik ook niet doen als je alleen bent zeker...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  bella wo 2 feb 2011 - 8:31

Ik heb het hema badje, en het badzitje van Bebe-jou!
Past perfect.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196

Bericht  duckie wo 2 feb 2011 - 8:44

het badzitje van bebe jou is dus wat smaller denk ik dan... en dat zitje bevalt goed?
moet morgen denk ik nog naar de prenatal dus ga ik daar even kijken voor die van bebe jou
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  bella wo 2 feb 2011 - 9:00

Ik vind het ideaal ja, had bij mijn dochter een goedkopere, maar na een jaar in de kast waren die zuignappen helemaal uigedrood. Niet handig smile
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  duckie wo 2 feb 2011 - 9:02

ok en daar kunnen ze ook langere tijd in zitten dan?
en daar zitten ze ook wel lekker onder water in het kleine badje?
hij kan dan natuurlijk ook in het grote bad...
had jij er trouwens een handdoek tussen want daar waar ze op zitten lijkt me niet zo fijn....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Flemy wo 2 feb 2011 - 9:31

Mijn oudste kon er altijd heerlijk in liggen badderen, de jongste vind het helemaal niks!
Dat stuk waar ze op zitten zeg maar, wat dus tussen de benen zit, doet haar volgens mij gewoon zeer.
Ik heb 'm na die ene keer nooit meer gebruikt. Misschien nu ze wat groter is maar weer eens proberen, dat ze het nu misschien wel fijn vindt. Het scheelt toch een heel stuk dat je je handen vrij hebt (en dus rechtop kunt staan).
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  duckie wo 2 feb 2011 - 9:37

ja dat stuk tussen de benen ziet er niet echt comfortabel uit, als ik de plaatjes zo bekijk en die van de kruidvat zag er dan wat comfortabeler uit maar ja helaas die past niet...
misschien maar een handdoekje ofzo over dat stukje doen dat het wat zachter zit
het lijkt me wel handig namelijk zon zitje... ook wel fijn voor mn rug smile
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Flemy wo 2 feb 2011 - 9:51

Ik vond die van de Kruidvat er inderdaad ook wat comfortabeler uit zien.
Misschien inderdaad met een handdoekje ertussen. Ik heb nu ook het idee dat ze het misschien nog niet fijn vond, omdat ze toen ik 'm gebruikte net een maand was en dus nog weinig vet op haar billen had zeg maar. Nu is ze wat voller en zit ze misschien ook wat zachter met d'r billen..
Ik ga 'm morgen toch maar weer eens proberen denk ik :P
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Bericht  duckie do 3 feb 2011 - 8:34

vandaag het badzitje van bebe jou gekocht en die past inderdaad in het badje hier... gelukkig smile nu nog uitproberen vandaag of morgen ofzo, ben benieuwd hoe ze het vind. voor de zekerheid ook even wat van die kleine gastendoekjes handoekjes gekocht zodat die er in kunnen, ben benieuwd

@ Flemy, heb jij hem al weer geprobeerd?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Theeleut do 3 feb 2011 - 8:38

Ik heb eigenlijk geen idee wat voor een badje ik heb qua merk, heb 'm gekregen, maar het zitje past hier nét in het badje. Dus daar ben ik wel erg blij mee. Ik had er niet eens over nagedacht of het passen zou.

Duckie ik gebruikte gewoon een kleine badhanddoek die legde ik in het hele zitje, dus ook onder het hoofdje en ruggetje.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  duckie do 3 feb 2011 - 8:44

@ theeleut, dat kan ook ja dan glibbert ze er ook niet zo gauw uit zeker en zit het over het geheel wat zachter zeker...... deed je die gewoon dubbel gevouwen? anders is die wel erg ruim of niet? zal eens even passen hoe groot die gastendoekjes zijn eigenlijk... en anders doe ik gewoon een grotere handdoek er op (die kleintjes gebruik ik heel veel met bv geven dus komen altijd wel van pas)

ik had er verder ook niet over na gedacht of het wel of niet zou passen er staat bij die van de kruidvat ook op dat het voor het grote bad is en voor babybadjes dus... maar helaas in mijn badje paste hij helaas nie..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:31

duckie schreef:
FoolishSam schreef:Ik vind het zoiezo vreselijke dingen (althans voor jongetjes). Meestal gaat ie gewoon in het grote bad, samen met mama, soms in het babybadje smile maar dan gewoon wat korter!
als je samen in het grote bad gaat dan hou je hem gewoon op de arm vast ofzo? lijkt me namelijk heel gezellig om te gaan doen maar dat kun je denk ik ook niet doen als je alleen bent zeker...

Nee doe het nooit als ik alleen ben nee smile maar ik doe m zoiezo nooit in bad als ik alleen ben! smile En gezellig is het zeker, doe gewoon het halve bad vullen en houd m dan gewoon beet terwijl hij "zit"

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:37

Onze kinderen zijn als kleine baby eigenlijk nooit in bad geweest (ja, in de kraamweek haha). Wij namen ze altijd mee onder de douche. Vind ik veel knusser en makkelijker!

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 3 feb 2011 - 22:49

duckie schreef:@ theeleut, dat kan ook ja dan glibbert ze er ook niet zo gauw uit zeker en zit het over het geheel wat zachter zeker...... deed je die gewoon dubbel gevouwen? anders is die wel erg ruim of niet? zal eens even passen hoe groot die gastendoekjes zijn eigenlijk... en anders doe ik gewoon een grotere handdoek er op (die kleintjes gebruik ik heel veel met bv geven dus komen altijd wel van pas)

ik had er verder ook niet over na gedacht of het wel of niet zou passen er staat bij die van de kruidvat ook op dat het voor het grote bad is en voor babybadjes dus... maar helaas in mijn badje paste hij helaas nie..

Maakt niet echt uit of je die handdoek dubbel vouw. je merkt vanzelf wel of het goed ligt, is het ruim dan vouw je 'm nog een in keer en ander een enkel keer of zo.

Die van de Kruidvat zijn trouwens van Bambino, laat ik dus toevallig een Bambino badje hebben. Zou lullig zijn als die twee niet matchen. Heb ik ff geluk :P
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  duckie vr 4 feb 2011 - 0:23

Theeleut schreef:
duckie schreef:@ theeleut, dat kan ook ja dan glibbert ze er ook niet zo gauw uit zeker en zit het over het geheel wat zachter zeker...... deed je die gewoon dubbel gevouwen? anders is die wel erg ruim of niet? zal eens even passen hoe groot die gastendoekjes zijn eigenlijk... en anders doe ik gewoon een grotere handdoek er op (die kleintjes gebruik ik heel veel met bv geven dus komen altijd wel van pas)

Maakt niet echt uit of je die handdoek dubbel vouw. je merkt vanzelf wel of het goed ligt, is het ruim dan vouw je 'm nog een in keer en ander een enkel keer of zo.

Die van de Kruidvat zijn trouwens van Bambino, laat ik dus toevallig een Bambino badje hebben. Zou lullig zijn als die twee niet matchen. Heb ik ff geluk :P

dat zou zeker lullig zijn hahaa....
ik heb gister het nieuwe badzitje geprobeerd... denk dat we er allebei even aan moeten wennen. ik vind haar er zo raar in zitten. er zit zon holling in zeg maar maar daar ligt ze niet lekker in ze hangt er echt een beetje boven. en ik vind ook dat ze niet zo lekker onder water zit... en had er toch al meer water in gedaan als de max lijn
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  bella vr 4 feb 2011 - 9:40

Staat er een max lijn op? Nog nooit gezien smile
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  duckie vr 4 feb 2011 - 9:45

bella schreef:Staat er een max lijn op? Nog nooit gezien smile

ja volgens mij op het verstelbare stukje... maar dan zit ze helemaal niet onder water, ik had er al wel wat meer water in gedaan anders is t helemaal zo koud.

zit jou zoontje er wel een beetje lekker in verder? qua vorm van het stoeltje?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Flemy za 5 feb 2011 - 1:00

duckie schreef:vandaag het badzitje van bebe jou gekocht en die past inderdaad in het badje hier... gelukkig smile nu nog uitproberen vandaag of morgen ofzo, ben benieuwd hoe ze het vind. voor de zekerheid ook even wat van die kleine gastendoekjes handoekjes gekocht zodat die er in kunnen, ben benieuwd

@ Flemy, heb jij hem al weer geprobeerd?

Beetje laat, maar nee smile
Ze gaat eigenlijk altijd in de Shantala. Vandaag gaat ze weer in bad, dus dan ga ik het toch eens uitproberen in het grote bad met dat zitje. Wij hebben die trouwens ook van Bebe-jou.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Bericht  bella za 5 feb 2011 - 8:13

duckie schreef:
bella schreef:Staat er een max lijn op? Nog nooit gezien smile

ja volgens mij op het verstelbare stukje... maar dan zit ze helemaal niet onder water, ik had er al wel wat meer water in gedaan anders is t helemaal zo koud.

zit jou zoontje er wel een beetje lekker in verder? qua vorm van het stoeltje?

Nou het zitten is meer hangen, maar hij vind het wel fijn. Speeltje in de hand, en dan baddert hij lekker zeg maar.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud