Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Badzitje

+6
Liadan
Flip Fluitketel
Annemie
Wennes
-Ieniemienie-
Slakje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Badzitje Empty Badzitje

Bericht  Slakje wo 9 mei 2012 - 18:13

Hebben jullie een badzitje?
Welk badzitje en wat kost het?
Gebruiken jullie het badzitje veel/lang?
Is het zijn geld waard?


Louise is op de moment gekomen dat ze graag spettert in het water. Ze kan niet zelf zitten (enkel met een beetje ondersteuning), dus ik houd haar altijd vast, maar dan heeft ze niet veel vrijheid om te spetteren. Als ze met mij in bad gaat ligt ze op een drijvend kussen, maar heeft ze alsnog niet veel ruimte om te spetteren. Dus ik twijfel om zo'n stoeltje aan te kopen. Ik weet niet zeker of ze er lang zal inzitten...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  -Ieniemienie- wo 9 mei 2012 - 18:36

Toen M nog klein was hadden we eerst zo'n badzitje:
Badzitje Images?q=tbn:ANd9GcQmiSwwSRuVFFAMtnJIMMqvuxIHsu9TwfvXbtpsdLsdxxSS1G0e
Maar ik vond het een onding. Ze glee steeds erg naar beneden waardoor ik het idee had dat die pin heel vervelend zat bij haar onderin tussen haar benen. Leek me niet echt comfortabel. Biuj T heb ik hem nog niet gebruikt, omdat ik het bij een jongentje helemaal vervelend lijkt.

Toen ze kon zitten heb ik zon badzitje gehad:
Badzitje Images?q=tbn:ANd9GcQoHvCRPYrHXCrjepS71jfAx-eEm0LeIjDApQkhT1VAYZytrlAHiw
en die vond ik wel handig. Ik kon dan zelf onder de douche, terwijl zij (net iets veiliger) alleen in het bad zat in het zitje.
Ik ga die bij T als hij goed kan zitten weer gebruiken.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Wennes wo 9 mei 2012 - 19:07

Wij hebben voor B zo'n badzitje gebruikt zoals ieniminie als eerste heeft geplaatst. Deze hebben wij echt heel lang gebruikt en die heeft zeker zijn geld opgebracht. We hebben deze eerst in het babybadje en later in het grote bad gebruikt tot B zelf kon zitten. Toen had ik ook zo'n zitje gekocht die ieniminie als tweede heeft geplaatst, maar hier heeft hij maar 2x in gezeten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Annemie wo 9 mei 2012 - 19:20

Ik heb dezelfde gebruikt als ieniemienie,maar die eerste was idd een onding en die badring vind ik juist superhandig.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 19:29

L hangt nu ook wel eens zoals in dat laatste badzitje. Sowieso kostte hij maar 10 euro geloof ik dus hij heeft nu zijn geld al opgebracht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Flip Fluitketel wo 9 mei 2012 - 19:43

Toen J. nog niet kon zitten hebben wij ook eerst z'on badzitje gebruikt zoals Ienimienie en later een soortgelijke als op de 2e foto toen ze goed kon zitten. Nu zit ze er nog steeds in en ik vind het erg handig, want ik zet haar erin in bad als ik onder de douche ga.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Liadan wo 9 mei 2012 - 20:00

Wij hebben net zo'n badzitje als op het eerste plaatje van ieniemienie, maar dan de prenatalversie. Wij hebben 'm bij onze dochter heel lang gebruikt en onze zoon ligt er nu ook nog steeds op in zijn babybadje.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 20:39

Ik heb beide te koop, een badring, en zo'n groen 'ligzitje'

Maar dat zal wel duur worden verzenden naar Belgie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Novalee wo 9 mei 2012 - 20:53

Wij hebben ook het eerste zitje van Ieniemienie, maar die zou ik echt afraden! Die zuignap werkt voor geen meter en het zitje is een keer losgeschoten. Gelukkig stond ik er bovenop en zat er niet heel veel water in het badje, maar N. lag al wel met bijna haar hele gezichtje onder water Evil or Very Mad
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Liadan wo 9 mei 2012 - 20:54

Novalee schreef:Wij hebben ook het eerste zitje van Ieniemienie, maar die zou ik echt afraden! Die zuignap werkt voor geen meter en het zitje is een keer losgeschoten. Gelukkig stond ik er bovenop en zat er niet heel veel water in het badje, maar N. lag al wel met bijna haar hele gezichtje onder water Evil or Very Mad
Gatsie dat is eng!
Dat heb ik bij die van mij gelukkig nooit gehad (en die gaat al 3 jaar mee), die van de prenatal heeft ook 2 zuignappen, misschien scheelt dat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  liesje wo 9 mei 2012 - 23:12

ik heb er 1 van het kruidvat (bambino) witte. en die heeft 4 zuignappen. dus is stevig.is makkelijk kunnen beide kindjes samen in bad. later wil ik zo'n badring kopen lijkt me ook handig al T kan zitten
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Océane do 10 mei 2012 - 1:22

Ik legde onze dochter altijd op haar rug in een klein laagje water, dan kon ze lekker zelf spetteren. Dat ze niet te ver naar links/rechts moest kijken had ze snel door. Toen ze goed kon zitten nog een badring geprobeerd maar daar vond ze niks aan. Dan kon ze óf niet goed bij het water óf het water stond dermate hoog dat haar kontje ervandoor ging in het water en ze scheef in de badring kwam te zitten. Ze vond het veel leuker zonder zitje in bad.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Luna do 10 mei 2012 - 2:39

Wij hebben zo'n badring en ik vind die ideaal! De oudste heeft er heel veel ingezeten in het grote bad en in de douche en de jongste gaat er nu ook vaak in. Ze hebben dan de vrijheid te spelen en zitten toch "vast".
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Badzitje Empty Re: Badzitje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum