Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

badzitje

+6
Darius
M@niek
Susan
Pien
bella
duckie
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

badzitje Empty badzitje

Bericht  duckie ma 31 jan 2011 - 10:00

ze hebben nu bij de kruidvat in de folder een badzitje...
wat ik me afvraag, is dat handig? en hoelang gebruik je dat/ hoelang zit je kindje er in?
ik dacht is misschien wel handig als ze een keer in het grote bad gaat

hoe doen jullie dat als je kindje in het grote bad gaat?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  bella ma 31 jan 2011 - 10:06

Ik heb de folder nog niet, maar is het de badring?
Waar ze al voor moeten kunnen zitten?
Ik hen namelijk beide, die ik nu gebruik ligt hij in, en voor mijn dochter heb ik toen de badring gekocht.
Ik vind beide ideaal! het badstoeltje voor baby's gebruik ik tot hij kan zitten, heb je lekker de handen vrij voor het wassen.
Daar hangt mijn zoontje heerlijk in!
En de badring gebruikte ik voor mijn dochter altijd in de gootsteen. Kon ze mooi in zitten, en heb je er eigenlijk geen werk van.
(geen bad vol water, e.d)
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  duckie ma 31 jan 2011 - 10:09

bella schreef:Ik heb de folder nog niet, maar is het de badring?
Waar ze al voor moeten kunnen zitten?
Ik hen namelijk beide, die ik nu gebruik ligt hij in, en voor mijn dochter heb ik toen de badring gekocht.
Ik vind beide ideaal! het badstoeltje voor baby's gebruik ik tot hij kan zitten, heb je lekker de handen vrij voor het wassen.
Daar hangt mijn zoontje heerlijk in!
En de badring gebruikte ik voor mijn dochter altijd in de gootsteen. Kon ze mooi in zitten, en heb je er eigenlijk geen werk van.
(geen bad vol water, e.d)

ik heb de folder via internet bekeken... het is een soort liggend zitje zeg maar dus niet de ring... maar hoelang kunnen ze in het liggende zitje? want ik las ook ergens dat er verstelbare zijn waar ze langer mee kunnen doen. het leek me wel wat maar als ze er zo uit is gegroeid dan vind ik het zonde om hem nog te kopen. in de tekst in de folder staat verder weinig info namelijk.
die badring daar moeten ze dus echt al voor kunnen zitten?
ik wil haar namelijk straks ook eens in het grote bad doen en dan samen met een van ons en ik weet niet of dan zon klein zitje handig is... (lijkt me btw bij nader in zien voor ons zelf wel koud omdat je het bad maar met een bodem water vult...) iemand hier ideeen voor?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Pien ma 31 jan 2011 - 10:13

ik heb hem vandaag gekocht omdat mijn man een spierziekte heeft en die stand niet lang vast kan houden, het vast houden van de baby in het badje zeg maar.... we hopen dat dmv het badzitje dat beter gaat!
op het zitje staat dat het tot 6 maanden is!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  bella ma 31 jan 2011 - 10:13

Mijn zoon is bijna een half jaar, en ik gebruik hem nog!
Als ik dan de leeftijd van je kindje zie, kun je nog wel even vooruit!
Ik heb hem bij mijn dochter gebruikt tot ze kon zitten, dat was met 9 maanden.
Hij past mooi in het babybadje, dus ik gebruik hem altijd als we badderen!
Met zo'n zitje samen in een groot bad word inderdaad wat koud denk ik smile
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 10:18

Ik heb dat nooit gebruikt, ik gebruikte zo'n matrasje voor in bad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  duckie ma 31 jan 2011 - 10:20

Pien schreef:ik heb hem vandaag gekocht omdat mijn man een spierziekte heeft en die stand niet lang vast kan houden, het vast houden van de baby in het badje zeg maar.... we hopen dat dmv het badzitje dat beter gaat!
op het zitje staat dat het tot 6 maanden is!

oke bedankt... dan ga ik morgen toch maar even langs de kruidvat, het lijkt me namelijk wel handig. heb zelf wat last van de rug sinds de kleine er is en met in bad doen hang ik toch wat voorover dus dit leek me wel handig...
ben benieuwd of hij bevalt...

wil van t weekend even kijken of ze samen in het grote bad kan, lijkt me wel gezellig dan houden we haar maar gewoon lekker op schoot of op de arm ofzo

@ suzan -> zon matrasje is dat speciaal voor het grote bad of wat moet ik me daar bij voorstellen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 10:23

http://www.winkelvoorkinderen.nl/easy-bath-badmatrasje.html

Het is inderdaad voor het grote bad. Ik dacht ook dat je zo'n ring bedoelde, verkeerd gelezen. Met zo'n zitje in het babybadje heb ik ook geen ervaring trouwens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  M@niek ma 31 jan 2011 - 11:24

F.elice zit er al in vanaf 2 maanden ofzo, ik vind het echt een ideaal ding. Ik heb mn handen vrij en ze kan er voorlopig nog wel even in,aangezien ze ook nog niet zelfstandig kan zitten.¨



Laatst aangepast door M@niek op wo 2 feb 2011 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 20:43

Wat hadden ook zo'n badligding, vond het ideaal je had je handen gewoon vrij om hem te wassen en zo. Hij heeft er tot ruim 6 maanden in gelegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 20:45

M@niek: Ik zou deze foto niet zo open en bloot op een openbaar forum zetten......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 20:58

Hazeltje schreef:M@niek: Ik zou deze foto niet zo open en bloot op een openbaar forum zetten......

Dat was ook het eerste wat ik dacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 21:11

Ik vind het er een beetje koud uitzien...brr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:17

Storm schreef:Ik vind het er een beetje koud uitzien...brr!

Ik had een iets andere waardoor het lijfje wel helemaal in het water lag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  bella ma 31 jan 2011 - 23:24

Ik heb ook een andere, want hier ligt hij voor het grootste deel lekker onder water.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Darius di 1 feb 2011 - 0:10

In het babybadje zou ik het niet zo snel gebruiken, ik vind dat de baby nog wel veel boven het water is, koud! Toen L.aurens ongeveer 7 maand was, is hij gewoon in het grote badje gegaan, zonder badring o.i.d. Gewoon een laagje water en hem op zijn rug erin gelegd en hij vond het heerlijk!! We hebben hem niet meer vastgehouden en af en toe wat water over zijn buikje heen gekieperd. Nu met de tweede wil ik wel zo'n ding aanschaffen. (of vragen aan kraamvisite) zodat ze lekker snel met zn tweetjes in het grote bad kunnen! (en ik dat babybadje niet meer in de badkamer heb staan, wat een geprop was dat!)

Even wat anders, hoe laten jullie dat babybadje leeg? Stop eruit en een emmer eronder? (waarom is mij dat niet gelukt??)
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  sheila123 di 1 feb 2011 - 0:14

Darius schreef:In het babybadje zou ik het niet zo snel gebruiken, ik vind dat de baby nog wel veel boven het water is, koud! Toen L.aurens ongeveer 7 maand was, is hij gewoon in het grote badje gegaan, zonder badring o.i.d. Gewoon een laagje water en hem op zijn rug erin gelegd en hij vond het heerlijk!! We hebben hem niet meer vastgehouden en af en toe wat water over zijn buikje heen gekieperd. Nu met de tweede wil ik wel zo'n ding aanschaffen. (of vragen aan kraamvisite) zodat ze lekker snel met zn tweetjes in het grote bad kunnen! (en ik dat babybadje niet meer in de badkamer heb staan, wat een geprop was dat!)

Even wat anders, hoe laten jullie dat babybadje leeg? Stop eruit en een emmer eronder? (waarom is mij dat niet gelukt??)
Zat er geen slang bij het badje Darius? Bij mijn badje namelijk wel...dan een emmer eronder en dan is het zo gepiept. Of de slang rechtstreeks in het grote bad en dan leeg laten lopen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  bella di 1 feb 2011 - 0:29

Ik heb het bad altijd op de grond staan in de badkamer, vind dat andere ding zo'n onding. Veel te wiebelig!
Dus stop eruit, boven het putje, is het zo weg!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  duckie di 1 feb 2011 - 0:39

Darius schreef:In het babybadje zou ik het niet zo snel gebruiken, ik vind dat de baby nog wel veel boven het water is, koud! Toen L.aurens ongeveer 7 maand was, is hij gewoon in het grote badje gegaan, zonder badring o.i.d. Gewoon een laagje water en hem op zijn rug erin gelegd en hij vond het heerlijk!! We hebben hem niet meer vastgehouden en af en toe wat water over zijn buikje heen gekieperd. Nu met de tweede wil ik wel zo'n ding aanschaffen. (of vragen aan kraamvisite) zodat ze lekker snel met zn tweetjes in het grote bad kunnen! (en ik dat babybadje niet meer in de badkamer heb staan, wat een geprop was dat!)

Even wat anders, hoe laten jullie dat babybadje leeg? Stop eruit en een emmer eronder? (waarom is mij dat niet gelukt??)

ik heb een badje van de Hema en daar zit een stop in, ik zet gewoon de tummytub eronder (helemaal strak tegen te badstandaard aan) en dan haal ik de stop eruit en dan loopt het zo netjes in de tummytub (zo gezien van de kraamhulp) verder had ik ook nog een slang erbij gekocht maar die heb ik nog nooit gebruikt, zit nog in de verpakking
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  bella di 1 feb 2011 - 1:39

Badstandaard, ik kom me gewoon niet bedenken hoe zo'n ding ook alweer heet smile
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  duckie di 1 feb 2011 - 5:00

heb het badzitje bij de kruidvat gekocht... nou past ie dus niet in mn babybadje... terwijl er op staat dat het voor grote en kleine badjes is... Sad denk dat ik em maar terug breng... zijn er ook van die kleine standaardjes/zitjes die wel en een badje passen? ik heb een hema badje.

of ligt dat aan het soort babybadje?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  bella di 1 feb 2011 - 6:38

Ik heb de mijne gewoon in een babybadje, ook van de hema!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  duckie di 1 feb 2011 - 6:40

die van de kruidvat heeft aan de achterkant 2 pootjes met zuignappen maar deze pootjes staan naar buiten toe zeg maar dus dan blijft hij halverwege steken in het bad. ik zag ze ook met een pootje in het midden, dan past het volgens mij altijd maar bij deze is dus te breed voor mijn badje Sad
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 6:53

Deze heb ik:
badzitje Images?q=tbn:ANd9GcQSRSFPsBOAXQHJff021LV42NBkvfBUtfIHNjOArq1WuOzjabCV&t=1

Ik denk dat die wel pas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  duckie di 1 feb 2011 - 6:56

ik breng deze van de kruidvat in ieder geval morgen terug... dan koop ik liever een die en in het kleine en in het grote bad kan...
maar wat ik me afvraag het leek me zo handig omdat je je kindje dan niet echt vast hoeft te houden maar is het ook echt handig? en zitten ze ook wel lekker onder water? en til je ze er makkelijk in en uit?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badzitje Empty Re: badzitje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum