Genietmomentje
+15
lobster
RioolSpook
Rose
VanillaRose
Poubelle
Lady4
Paper Crown
Caroow
Bisq
Mermaid
Suus
mickey
Burn
RYW
Marin
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Genietmomentje
Gisteravond, toen ik heerlijk lepeltje lepeltje in de armen van mijn vriend lag op te warmen en we zo samen in slaap zijn gevallen.
Laatst aangepast door Lady4 op di 25 sep 2012 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Paper Crown schreef:Ik had vanmorgen de intake van de kraamzorg.. opeens voelde ik zoveel liefde in me opwellen. Ik word MAMA!!
Mijn smurf maakt me ook blij, ik denk dat hij al boxend eruit komt hoor, zo bewegelijk.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb net een pakketje ontvangen waar ik erg vrolijk van word!
Ik verwachtte eigenlijk iets van de H&M, maar ik kreeg een doos.. Snapte er niks van.
Een maand geleden was ik op de website van Chupa Chups en heb ik, geloof ik, meegedaan aan een wedstrijd.
In die doos zat dus de prijs daarvan, haha!
Het was wel een wedstrijd voor kinderen, er zitten allemaal dingen van Ice Age in, maar ook een doos lollies! Dus nu ga ik m'n neefje blij maken.
Ik verwachtte eigenlijk iets van de H&M, maar ik kreeg een doos.. Snapte er niks van.
Een maand geleden was ik op de website van Chupa Chups en heb ik, geloof ik, meegedaan aan een wedstrijd.
In die doos zat dus de prijs daarvan, haha!
Het was wel een wedstrijd voor kinderen, er zitten allemaal dingen van Ice Age in, maar ook een doos lollies! Dus nu ga ik m'n neefje blij maken.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik had gisteren een dikke baal dag op school en ik was niet echt de meest gezellige persoon gisteravond. Ik was dus ook echt blij dat ik mijn verhaal kwijt kon bij mijn vriend. Vanochtend kreeg ik via de whatss-app te horen dat hij echt mega blij met mij is, dat hij opnieuw vlinders van mij kreeg, en dat hij oud met mij wil worden etc. Echt TE klef gewoon. Maar o zo blij...
Gast- Gast
Het moment dat ik hoorde dat mijn lessen toch verplaatst konden worden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha wat schattig dat je daar zo blij van wordt Pixie. En dat je t aan je neefje gaat geven
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gisteren had ik wel even een 'ha, wat een mazzel' momentje. Ik bleek (bijna) geen napijn te hebben van het trekken van m'n kies, mijn fiets die ik op het station had laten staan en was vergeten stond er (na 4 dagen!) gewoon nog, en ik was net voordat het begon te regenen en stormen binnen. Daar werd ik allemaal wel blij van!
Gast- Gast
Ik geniet momenteel van een grote mok warme chocolademelk lekker warm bij de kachel met nieuwe warme pantoffels aan haha
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Vannacht toen ik helemaal tegen mijn vriend aan gekruld lag omdat ik het koud had, en we lekker lagen te knuffelen en te kletsen.
Gast- Gast
Vanmiddag een lief smsje van m´n vriend gekregen
En toen ik bij mij ouders was kreeg ik net als vroeger een appeltje (geschild en in stukjes) in een bakje (vader maakte het voor hemzelf en ik kreeg ook een bakje)
En toen ik bij mij ouders was kreeg ik net als vroeger een appeltje (geschild en in stukjes) in een bakje (vader maakte het voor hemzelf en ik kreeg ook een bakje)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Vanmorgen toen ik wakker werd naast mijn vriend voelde ik me erg fijn. Ik moest gaan werken en hij zou me wegbrengen. We hebben nog een uur liggen knuffelen en wilden beiden niet uit bed gaan. Zo'n leuk weekend weg gehad samen. Het enige dat een beetje een minpuntje is is dat we elkaar nu twee weken niet gaan zien.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Vanmorgen op visite geweest bij een vriendin van mij. Zij heeft een tweeling van bijna 3 en een kleine meid van 2 maanden. Zulke heerlijke kinderen! Lekker met ze stoeien en kroelen, daar geniet ik echt van!
Mijn vriend kwam me later ophalen en gaf de kleine nog even de fles, zo'n lief gezicht!
En dat in daarna met de kleine meid en 1 van de boys gezellig zat kwam mijn vriend bij mij zitten en fluisterde in mijn oor dat hij niet kon wachten tot wij samen een kleintje hebben..
Kortom heerlijke ochtend gehad
Mijn vriend kwam me later ophalen en gaf de kleine nog even de fles, zo'n lief gezicht!
En dat in daarna met de kleine meid en 1 van de boys gezellig zat kwam mijn vriend bij mij zitten en fluisterde in mijn oor dat hij niet kon wachten tot wij samen een kleintje hebben..
Kortom heerlijke ochtend gehad
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Mijn dagen zitten vol met genietmomentjes! Ik voel regelmatig ons kleine aapje flink trappelen en koppeltje duikelen in mijn buik, echt zo wonderlijk mooi is dat!!
En elke avond als mijn man contact maakt met ons kindje en hij een schopje voelt, dat stralende gezicht van hem, maakt me zo intens gelukkig!!
En elke avond als mijn man contact maakt met ons kindje en hij een schopje voelt, dat stralende gezicht van hem, maakt me zo intens gelukkig!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Marin schreef:Haha wat schattig dat je daar zo blij van wordt Pixie. En dat je t aan je neefje gaat geven
Haha ja het was toch een soort cadeautje :p.
Er zit trouwens bijna 2 kilo aan lollies in!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik geniet nu eventjes, want ik heb net op vakantieveilingen 2 overnachtingen in Parijs gescoord voor een heel leuk prijsje!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik geniet nu eventjes, want ik heb net op vakantieveilingen 2 overnachtingen in Parijs gescoord voor een heel leuk prijsje!
gefeliciteerd alvast veel plezier!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Na een productieve dag in de auto stappen en naar 'huis' rijden met uitzicht op de skyline van Miami. Het voelt alsof ik de wereld aan mijn voeten heb en ik eindelijk een totaal vrij mens ben.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Dat is gaaf Polly!! Ik vind Amerika echt zo'n 'onvoorstelbaar' land. Je maakt in je gedachten een voorstelling van bijv. New York, maar ik weet gewoon nu al dat dat totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Genietmomentje van vandaag; Vriend en ik willen, zoals bekend, erg graag samenwonen. De laatste tijd wordt deze wens steeds groter omdat het bij mij thuis niet zo lekker loopt. Appt ie net: Weet je? Jij moet van mijn kamer maar een beetje meer ons kamertje van maken. Zodat het ook écht jouw thuis wordt, met jouw en mijn dingetjes. Super lief!
Genietmomentje van vandaag; Vriend en ik willen, zoals bekend, erg graag samenwonen. De laatste tijd wordt deze wens steeds groter omdat het bij mij thuis niet zo lekker loopt. Appt ie net: Weet je? Jij moet van mijn kamer maar een beetje meer ons kamertje van maken. Zodat het ook écht jouw thuis wordt, met jouw en mijn dingetjes. Super lief!
Gast- Gast
Ik ben vanmiddag op de thee geweest bij m'n stiefschoonmoeder. Ze zit niet zo lekker in haar vel dus ik had een grote bos lelies mee genomen, gewoon om haar even op te fleuren. Ik vond het zo leuk om te zien wat dat, voor mij kleine gebaar, met haar deed
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: