Genietmomentje
+9
Bazinga
sanne-84
Aziraphale
Lady4
ekiaam87
Stuiterbal
Ibbeltje
heartsdale
Tinus
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Genietmomentje
Vandaag heb ik mijn nieuwe fiets opgehaald nadat mijn oude voor een paar maanden terug gestolen is. Het was dus al weer even geleden sinds ik gefietst heb. Maar nu heb ik vanmiddag heerlijk door het bos heen gefietst. Lekker met de zon door de bomen en de geur die er hangt, de vogels die fluiten..Ik kan echt genieten van zulke (kleine) dingen.
Wat was jouw 'genietmomentje' van vandaag? Of waar kan jij heel erg van genieten?
Wat was jouw 'genietmomentje' van vandaag? Of waar kan jij heel erg van genieten?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Genietmomentje
Tinus schreef:Vandaag heb ik mijn nieuwe fiets opgehaald nadat mijn oude voor een paar maanden terug gestolen is. Het was dus al weer even geleden sinds ik gefietst heb. Maar nu heb ik vanmiddag heerlijk door het bos heen gefietst. Lekker met de zon door de bomen en de geur die er hangt, de vogels die fluiten..Ik kan echt genieten van zulke (kleine) dingen.
Heerlijk is dat!!
Mijn genietmomentje van vandaag was dat we net lekker buiten gegeten hebben.. Heerlijk met op de achtergrond de vogeltjes en de kinderen in de speeltuin. En in het zonnetje natuurlijk. Het eten smaakte daarom ook heel lekker.
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Ik had er 2 vandaag!
Vanmorgen toen ik lekker zat te ontbijten met mijn vriend. Hij had ontbijt gemaakt, de tafel gedekt, broodjes uit de oven, eitjes gekookt.... En ik had een cadeautje voor hem! Echt even genieten was dat samen, alle tijd voor elkaar.
En vanmiddag was ik in het centrum, en kwam ik een vriendin tegen, dus even lekker samen op het terras gezeten!
Vanmorgen toen ik lekker zat te ontbijten met mijn vriend. Hij had ontbijt gemaakt, de tafel gedekt, broodjes uit de oven, eitjes gekookt.... En ik had een cadeautje voor hem! Echt even genieten was dat samen, alle tijd voor elkaar.
En vanmiddag was ik in het centrum, en kwam ik een vriendin tegen, dus even lekker samen op het terras gezeten!
Gast- Gast
Heerlijk zeg.
Ik heb genoten vandaag met vriendinnen zijn en daarna thuiskomen bij mijn vriend. Hem had ik niet meer gezien voor ik weg ging.
Ik heb genoten vandaag met vriendinnen zijn en daarna thuiskomen bij mijn vriend. Hem had ik niet meer gezien voor ik weg ging.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zit heerlijk in het zonnetje met een wijntje. Straks genieten van de sate die vriend maakt en dan op tijd op bed met een goed boek. Heerlijk, zulke avonden.
Gast- Gast
Ik heb ook genoten. Mijn vriend kwam onverwacht even een half uurtje langs vanmorgen toen ik nog in bed lag en net wakker werd uit mijn nachtdienst. Daarna lekker kadootjes gekocht voor zijn dochter terwijl hij weer aan het werk ging. Daaaarna met mijn moeder wezen winkelen en dat was gewoon gezellig. Kwamen mijn zusje en nichtje ook nog tegen. Net mijn huis aan kant gemaakt, bed verschoond; heerlijk! Straks komt mijn vriend en gaan we lekker film kijken. Op tijd slapen want ik heb te weinig uurtjes slaap gehad vannacht . Ik geniet echt al de hele dag!
Gast- Gast
Mijn geniet momentje was gisterenavond.
Uit eten geweest, terrasje gepikt en daarna boven aan de berg met het uitzicht op de stad naar de sterren gekeken.
Het was een lekkere zomer avond en incl leuk gezelschap was het op en top genieten.
Ik kan daar helemaal tot rust komen heerlijk.
Uit eten geweest, terrasje gepikt en daarna boven aan de berg met het uitzicht op de stad naar de sterren gekeken.
Het was een lekkere zomer avond en incl leuk gezelschap was het op en top genieten.
Ik kan daar helemaal tot rust komen heerlijk.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Gisteravond toen ik de allereerste foto van mijn nieuwe 'gezinnetje' te zien kreeg, die nu op m'n laptop & telefoon als achtergrond ingesteld staat
En vandaag, van vrijwilliger zijn bij Stichting Hoogvliegers, waarbij we o.a. over de start- en landingsbanen van Schiphol gereden hebben en waarbij vliegtuigen op ons hebben moeten wachten!! Terwijl wij daar over heen reden met z'n 50 voertuigen
En vandaag, van vrijwilliger zijn bij Stichting Hoogvliegers, waarbij we o.a. over de start- en landingsbanen van Schiphol gereden hebben en waarbij vliegtuigen op ons hebben moeten wachten!! Terwijl wij daar over heen reden met z'n 50 voertuigen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Vanavond met mijn vriend twee wijntjes gedronken op het terras, dat was echt genieten.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Heerlijk, als het mooi weer is, wordt bijna iedereen veel leuker en blijer Inclusief ikzelf..
Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen tot 10u, werd wakker van de deurbel. Dat was de postbode met twee pakjes voor mij Witte Havianas slippers en m'n bol.com boek. Gelukkig was m'n vriend al uit bed, kon hij mooi de deur open doen.
Daarna lekker gegeten met m'n vriend en zijn we op de fiets naar de stad geweest. We hebben allebei een nieuwe zonnebril (op sterkte) uitgezocht en toen bij de AH lekkere dingen gehaald voor onze barbecue van vanavond. Daarna thuis samen alle marinades etc gemaakt en heerlijk gebarbecued! Ik heb als toetje nog een McFlurry gehad uit de Macdrive
Nu geniet ik van het concert van Madonna op Ned. 3, jeugdsentiment
Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen tot 10u, werd wakker van de deurbel. Dat was de postbode met twee pakjes voor mij Witte Havianas slippers en m'n bol.com boek. Gelukkig was m'n vriend al uit bed, kon hij mooi de deur open doen.
Daarna lekker gegeten met m'n vriend en zijn we op de fiets naar de stad geweest. We hebben allebei een nieuwe zonnebril (op sterkte) uitgezocht en toen bij de AH lekkere dingen gehaald voor onze barbecue van vanavond. Daarna thuis samen alle marinades etc gemaakt en heerlijk gebarbecued! Ik heb als toetje nog een McFlurry gehad uit de Macdrive
Nu geniet ik van het concert van Madonna op Ned. 3, jeugdsentiment
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Net lekker samen op de bank, hij film kijken ik met boek, en ondertussen elkaars voeten kriebelen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Dat was vanmiddag. Fijn in het zonnetje langs de waterkant gepicknickt met mijn vriend.
Gast- Gast
Het klinkt ietwat vreemd, maar ik rook vandaag een geur die ik nog enkel in Spanje heb geroken. En op dat moment genoot ik gewoon even.
Gast- Gast
Ik heb een hele leuke middag/avond met vriendinnen gehad; lekker gegeten, gelachen... En nieuwe vrienden gemaakt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Aaah Zusje
Ik had gisteren een fotoshoot met mijn man en kinderen en kreeg gisteravond de foto's ook al en ze zijn zoo gaaf! Dus daar geniet ik echt van
Ik had gisteren een fotoshoot met mijn man en kinderen en kreeg gisteravond de foto's ook al en ze zijn zoo gaaf! Dus daar geniet ik echt van
Gast- Gast
Ik had gister ook echt zo'n geluksdag....
- Eerst uit mogen slapen, daarna kwam mijn dochtertje met man ontbijt op bed brengen en daar samen het op zitten eten.
- Daarna naar een van mijn beste vrienden. Daar voor het eerst achterop de motor gezeten en een stuk gereden. Stoer gevoel :D:D
- Daarna naar een gratis popfestival in een park. Heerlijk met zonnetje in mijn snoet, muziek op de achtergrond..
- Daarna heeft die vriend SUPER lekkere hamburgers gebakken met kaas-uibroodjes, aioli, blauwe kaas, gecarameliseerde uien... Zijn vriendin heeft erna mango/sinaasappel smoothies gemaakt. Daarna lekkere cappucino op, allemaal lekker buiten
- Die vriend heeft nog gitaar zitten spelen. Geeft me ook altijd zo'n vakantiegevoel!!!
- S Avonds met zn drieën zitten mario partyen. Zo'n lol gehad!
Het was echt zo'n relaxte dag. Zorgde echt voor zo'n heerlijk gelukzalig gevoel
- Eerst uit mogen slapen, daarna kwam mijn dochtertje met man ontbijt op bed brengen en daar samen het op zitten eten.
- Daarna naar een van mijn beste vrienden. Daar voor het eerst achterop de motor gezeten en een stuk gereden. Stoer gevoel :D:D
- Daarna naar een gratis popfestival in een park. Heerlijk met zonnetje in mijn snoet, muziek op de achtergrond..
- Daarna heeft die vriend SUPER lekkere hamburgers gebakken met kaas-uibroodjes, aioli, blauwe kaas, gecarameliseerde uien... Zijn vriendin heeft erna mango/sinaasappel smoothies gemaakt. Daarna lekkere cappucino op, allemaal lekker buiten
- Die vriend heeft nog gitaar zitten spelen. Geeft me ook altijd zo'n vakantiegevoel!!!
- S Avonds met zn drieën zitten mario partyen. Zo'n lol gehad!
Het was echt zo'n relaxte dag. Zorgde echt voor zo'n heerlijk gelukzalig gevoel
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
ekiaam87 schreef:Gisteravond toen ik de allereerste foto van mijn nieuwe 'gezinnetje' te zien kreeg, die nu op m'n laptop & telefoon als achtergrond ingesteld staat
Huh, jij had toch al een eeuwigheid een vriendje? Heb ik wat ingrijpends gemist?
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Genietmomentjes heb ik bijna nooit, ik voel altijd al de onrust van iets wat ik nog moet gaan doen als ik bijvoorbeeld op weg ben naar een middagje park.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:ekiaam87 schreef:Gisteravond toen ik de allereerste foto van mijn nieuwe 'gezinnetje' te zien kreeg, die nu op m'n laptop & telefoon als achtergrond ingesteld staat
Huh, jij had toch al een eeuwigheid een vriendje? Heb ik wat ingrijpends gemist?
Ik had inderdaad een eeuwigheid een vriendje, ruim 9.5 jaar. Maar dat liep al een tijdje niet zo lekker, toen leerde ik iemand anders kennen. Over nagedacht of ik de stap zou nemen en dus gedaan en nu ben ik samen met die iemand anders
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan genieten van het moment dat wanneer mijn ouders op de camping staan en ik daar even langs kom en dat ik dan het heerlijke vertrouwde vakantiegeurtje ruik. Ik kom dan meteen in de vakantiesfeer!
Verder kan ik genieten van spontane knuffels van mijn nichtjes. Helemaal als ze in je klimmen en je zo stevig vastpakken!
Verder kan ik genieten van spontane knuffels van mijn nichtjes. Helemaal als ze in je klimmen en je zo stevig vastpakken!
Gast- Gast
Gisteren had ik ook een genietdagje. Ik ben gezellig eens mijn mama een dagje naar Alkmaar geweest. We zien elkaar niet heel vaak en doen niet veel samen, maar als we elkaar zien dan vliegt de tijd voorbij, zo gezellig is het dan.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik had gister wel even een genietmomentje! Zit niet lekker in mijn vel, maar gister een heerlijk stapavondje gehad met lieve mensen om me heen en gewoon lekker los gegaan:
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: