Genietmomentje
+15
lobster
RioolSpook
Rose
VanillaRose
Poubelle
Lady4
Paper Crown
Caroow
Bisq
Mermaid
Suus
mickey
Burn
RYW
Marin
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Genietmomentje
Hmm, ik zit lekker met een kopje koffie bruidsfoto's te bewerken en had het koud, dus heb de trui van m'n vriend aangetrokken. Zit als een hobbezak natuurlijk, maar oh zo lekker warm en helemaal met zijn geur. Hmmm Word ik blij van!
Waar geniet jij van op het moment? (Of gisteren/laatst/een eeuw geleden)
Waar geniet jij van op het moment? (Of gisteren/laatst/een eeuw geleden)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Genietmomentje
Toen ik vanochtend heeeel vroeg beneden kwam en mijn man en kinderen klaar zaten met een taart met kaarsjes en samen lang-zal-ze-leven zongen
Gast- Gast
Minneke, gefeliciteerd!!
Klinkt fijn, Marin.
Ik kreeg vanochtend om 7.45 al een berichtje van iemand die ik leuk vind met een lieve tekst. Dat ben ik geheel niet meer gewend, dus voelde even heel fijn.
Klinkt fijn, Marin.
Ik kreeg vanochtend om 7.45 al een berichtje van iemand die ik leuk vind met een lieve tekst. Dat ben ik geheel niet meer gewend, dus voelde even heel fijn.
Gast- Gast
Wat lief, Nour. Dat heb je gewoon af en toe nodig. Geniet er van.
Minneke, gefeliciteerd, en wat heerlijk, die zingende kindertjes (en je man natuurlijk).
Minneke, gefeliciteerd, en wat heerlijk, die zingende kindertjes (en je man natuurlijk).
Marin- Lady Post-a-lot
Wakker worden naast mijn vriend, die me een kus op m'n hoofd geeft, en zegt dat ik lekker nog even kan blijven liggen terwijl hij de jongens wel klaar maakt voor school. Toen kwamen de jongens me nog even een kus en knuffel brengen voor ze naar school gingen, en daarna kwam mijn vriend nog even op het bed zitten kletsen voordat hij naar zijn werk ging. En nu hang ik nog even lekker op de bank, ik heb mijn huiswerk af (ik volg nog een opleiding voor mijn werk) en hoef pas om half 2 op school te zijn, dus heb lekker even tijd voor mezelf, sloffen aan, kat op mijn benen, grote kop thee erbij en dan heb ik echt helemaal de rillingen van blijheid en krijg ik die grijns niet van m'n hoofd
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet waarom, maar ik ben gewoon blij Voel me gelukkig. Heb een superlieve vriend, leuke baan, prachtig huis, lieve vriendinnen, gezonde familie. Ik ben echt gezegend.
Gast- Gast
Ik geniet van het feit dat ik vandaag heeeeeeeeeeeeeerlijk tot half 7 op school mag zitten!
Nour, dat klinkt lief!
Minneke, ahhh! Smelt!
Marin, heerlijk hè in iemand z'n trui kruipen..
Nour, dat klinkt lief!
Minneke, ahhh! Smelt!
Marin, heerlijk hè in iemand z'n trui kruipen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Minneke schreef:Toen ik vanochtend heeeel vroeg beneden kwam en mijn man en kinderen klaar zaten met een taart met kaarsjes en samen lang-zal-ze-leven zongen
Ah wat schattig! Van harte gefeliciteerd!!!
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik weet niet waarom, maar ik ben gewoon blij Voel me gelukkig. Heb een superlieve vriend, leuke baan, prachtig huis, lieve vriendinnen, gezonde familie. Ik ben echt gezegend.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik geniet iedere dag weer van mijn kleine mannetje. Sinds gister probeert hij zich steeds meer op te trekken om te kunnen staan. Eerste keer dat hij dat deed was aan mijn kleren
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof dat het dit weekend was toen ik aan het lezen was, doordeweeks heb ik inmiddels behoorlijk wat stress opgebouwd en zijn mijn geniet momentjes omgezet in paniek momentjes.
Standaard rond deze tijd van het jaar.
Gast- Gast
Gisteren hadden mijn man en ik heerlijk eind van de middag en de hele avond samen, we zijn lekker uit eten geweest, was genieten naast het haardvuur, terwijl de regen tegen de ramen hoorden en met heerlijk eten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Weer kunnen ademen door mijn neus, mijn ultieme geluksmoment van vanmorgen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Vanochtend toen mijn vriend en ik gezellig samen wakker werden, lekker samen douchten en ontbeten en een heel gezellige ochtend hadden ;-).
Gast- Gast
Nice, PB
Marin- Lady Post-a-lot
Gisteravond reisde ik door de storm en eenmaal thuis heb ik nog even snel de pc aangehad, maar al snel ben ik lekker in bed gaan liggen en heb lekker een boek liggen lezen. Dat was zo lang geleden, want ik lijd enorm aan infobesitas. 't Was gewoon weer heerlijk. Hersenen aan, creativiteit aan. Om kwart voor 10 ging m'n licht uit en heb ik voor het eerst sinds lange tijd superlang geslapen. Vanavond weer!
Gast- Gast
Lekker, Rood!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Oh dat is zo lekker inderdaad Rood!
Marin- Lady Post-a-lot
Afgelopen weekend, lekker weggeweest met mijn vriend.
Even nergens aan denken en alleen maar leuke dingen gedaan, heerlijk gegeten, lekker wat gedronken samen
Even nergens aan denken en alleen maar leuke dingen gedaan, heerlijk gegeten, lekker wat gedronken samen
Gast- Gast
Drie weken geleden toen ik samen met mijn vriend een weekendje weg was en hij riep: dit is de mooiste dag van 2012.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Baby is hard aan het gymmen en afentoe voel ik een blobje
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Carrie schreef:Ik weet niet waarom, maar ik ben gewoon blij Voel me gelukkig. Heb een superlieve vriend, leuke baan, prachtig huis, lieve vriendinnen, gezonde familie. Ik ben echt gezegend.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik had vanmorgen de intake van de kraamzorg.. opeens voelde ik zoveel liefde in me opwellen. Ik word MAMA!!
Mijn smurf maakt me ook blij, ik denk dat hij al boxend eruit komt hoor, zo bewegelijk.
Mijn smurf maakt me ook blij, ik denk dat hij al boxend eruit komt hoor, zo bewegelijk.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: