Een jaar....
+7
Gympie
Sarah1985
Stuiterbal
Marin
Burn
Caro
Susan
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een jaar....
Wat kan een jaar toch eigenlijk ongelofelijk snel gaan. Morgen is het alweer een jaar geleden dat mijn ex aankondigde dat hij wilde scheiden. In de week daarop kwam ik erachter dat hij een ander had. Alles wat er vanaf dat moment gebeurd is hebben jullie via het forum altijd als één van de eersten meegekregen. Ik heb veel steun hier gekregen, veel tips en handvaten, bedankt daarvoor!
Vrij snel na de scheiding leerde ik mijn huidige vriend kennen. Onze start is niet altijd even makkelijk geweest, we hadden allebei heel recent onze relatie verbroken en we hebben allebei een tikkie van de molen daarvan meegekregen. Ik vond (en vind) het moeilijk om iemand volledig te vertrouwen. Maar wat een engelengeduld heeft R, R is in alle opzichten wat J. niet was. Ik heb de afgelopen 7 maanden eindelijk weer kunnen ervaren wat het is om te genieten in een relatie.
Ondanks dat merk ik, nu morgen nadert, dat ik het ergens toch wel vreemd vind, moeilijk vind. Vandaag een jaar geleden hadden we nog dikke lol op de meeting in Utrecht, morgen een jaar geleden was álles wat ik had kapot en ben ik een enorm onzekere periode tegemoet gegaan. Hoe pakken we alles aan, waar ga ik wonen, kan ik de hypotheek wel oversluiten, verdien ik wel genoeg? Red ik het wel alleen? Ik ben in die periode geregeld vergeten even een stap op de plaats te doen en even adem te halen.
Gelukkig ben ik er zoveel sterker en gelukkiger uitgekomen, maar... een jaar, wat gaat dat snel.
Vrij snel na de scheiding leerde ik mijn huidige vriend kennen. Onze start is niet altijd even makkelijk geweest, we hadden allebei heel recent onze relatie verbroken en we hebben allebei een tikkie van de molen daarvan meegekregen. Ik vond (en vind) het moeilijk om iemand volledig te vertrouwen. Maar wat een engelengeduld heeft R, R is in alle opzichten wat J. niet was. Ik heb de afgelopen 7 maanden eindelijk weer kunnen ervaren wat het is om te genieten in een relatie.
Ondanks dat merk ik, nu morgen nadert, dat ik het ergens toch wel vreemd vind, moeilijk vind. Vandaag een jaar geleden hadden we nog dikke lol op de meeting in Utrecht, morgen een jaar geleden was álles wat ik had kapot en ben ik een enorm onzekere periode tegemoet gegaan. Hoe pakken we alles aan, waar ga ik wonen, kan ik de hypotheek wel oversluiten, verdien ik wel genoeg? Red ik het wel alleen? Ik ben in die periode geregeld vergeten even een stap op de plaats te doen en even adem te halen.
Gelukkig ben ik er zoveel sterker en gelukkiger uitgekomen, maar... een jaar, wat gaat dat snel.
Gast- Gast
Re: Een jaar....
Het is goed dat het zo is gegaan en dat de beslissing toen voor je is genomen. Eerlijk gezegd was ik echt heel blij dat je aankondigde dat je ging scheiden, ik had je toen al kunnen voorspellen dat je er veel sterker uit zou komen, en ik denk velen met mij, al wist ik dat je dat toen nog niet wilde zien.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Is het alweer een jaar geleden? Jeetje, en ja, wat kan er een hoop gebeuren maar ik vind het geweldig dat jij weer nieuwe liefde hebt gevonden!
Ik hoop eigenlijk dat ik over een jaar hetzelfde kan zeggen als jij!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Is het alweer een jaar geleden? Jeetje, en ja, wat kan er een hoop gebeuren maar ik vind het geweldig dat jij weer nieuwe liefde hebt gevonden!
Ik hoop het ook Caro. Zo doe ik het altijd als ik het moeilijk heb, dan neem ik een punt in de toekomst in gedachte en dan neem ik me voor om tegen die tijd weer te kijken hoe het dan is en hoe het vooruit is gegaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Eigenlijk had ik dit gewoon veel eerder moeten doen natuurlijk, maargoed, ik denk dat ik gewoon wachtte op die ene schop onder m'n kont.
Caro, ik hoop het ook voor je! Wat Susan zegt, dar ben ik het wel mee eens. Ik heb het zelf nooit zo gedaan, ik ging op een gegeven moment gewoon het alleen wonen romantiseren en op die manier kreeg ik er ook echt een soort zin in om ook daadwerkelijk alleen te wonen. Uiteindelijk heb ik hier maar weinig tijd alleen doorgebracht
Caro, ik hoop het ook voor je! Wat Susan zegt, dar ben ik het wel mee eens. Ik heb het zelf nooit zo gedaan, ik ging op een gegeven moment gewoon het alleen wonen romantiseren en op die manier kreeg ik er ook echt een soort zin in om ook daadwerkelijk alleen te wonen. Uiteindelijk heb ik hier maar weinig tijd alleen doorgebracht
Gast- Gast
Een jaar alweer! Jeetje!
Je kunt trots zijn op jezelf, schat!
Je kunt trots zijn op jezelf, schat!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat lief dat jullie dat zeggen. Ik had het ook eerder moeten doen, maar had ook een schop nodig. Een harde, dat wel. En ik weet niet of jij dat ook had Maple maar ik zie het echt niet zo snel goedkomen met me. Ik zie de toekomst behoorlijk zwart en ik hoop oprecht dat dat voorbij gaat en dat ik ook weer gelukkig kan zijn.
Vandaag weer achter dingen gekomen waar mijn ex niet eerlijk over was en pffff...naja. Dit is niet mijn topic maar Maple's topic om te vertellen hoe goed ze er wel niet uit is gekomen!! Echt knap van je!
Vandaag weer achter dingen gekomen waar mijn ex niet eerlijk over was en pffff...naja. Dit is niet mijn topic maar Maple's topic om te vertellen hoe goed ze er wel niet uit is gekomen!! Echt knap van je!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Poeh, een jaar alweer!
Fijn dat je hier steun hebt gehad en dat je iemand anders hebt ontmoet die jou wel weet te waarderen hoe je bent.
Fijn dat je hier steun hebt gehad en dat je iemand anders hebt ontmoet die jou wel weet te waarderen hoe je bent.
Gast- Gast
Ik vind het ook echt knap van je en gun je alle liefde van de wereld!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Meid je hebt het super gedaan ! We hadden idd dikke lol in Utrecht en zo verbaasd was ik ook de dag erna van je verdrietige bericht. Maar ook ik wist dat je er vele malen sterker uit zou gaan komen.
Je hebt het allemaal goed geregeld en zeker is het raar en verdrietig om morgen te naderen. Dat heb ik zelfs nu nog ondanks dat ik alweer bijna 2 jaar verder ben.
Ik ben trots op je !
Je hebt het allemaal goed geregeld en zeker is het raar en verdrietig om morgen te naderen. Dat heb ik zelfs nu nog ondanks dat ik alweer bijna 2 jaar verder ben.
Ik ben trots op je !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik zat net al m'n posts in m'n topic van toendertijd te lezen en er is gewoon heel veel wat ik vergeten ben of bewust uit m'n herinneringen gewist heb.
Caro, moeilijk is dat he, net of er één grote nachtmerriepuzzel in elkaar valt.
Oer de toekomst, die zag ik heel wisselend, het ene moment was ik doodsbang maar over het algemeen had ik gewoon superveel zin in het pas wat ik voor me had. Had me zelfs voorgenomen alleen op vakantie te gaan, haha.
Caro, moeilijk is dat he, net of er één grote nachtmerriepuzzel in elkaar valt.
Oer de toekomst, die zag ik heel wisselend, het ene moment was ik doodsbang maar over het algemeen had ik gewoon superveel zin in het pas wat ik voor me had. Had me zelfs voorgenomen alleen op vakantie te gaan, haha.
Gast- Gast
Een jaar kan zoveel verschil maken, ook ik weet dit nu als geen ander. Jij zal dit ook gaan merken Caro, echt waar.
Fijn dat het nu allemaal beter met je gaat Maple!
Fijn dat het nu allemaal beter met je gaat Maple!
Gast- Gast
jemig alweer een jaar geleden wat gaat de tijd snel. En wat fijn dat je nu een lieve vriend hebt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het mooi om te zien hoe het bij jou langzaam op zijn pootjes terecht is gekomen. Dat één zo'n beslissing (nouja, ik moet het niet bagatelliseren, zo bedoel ik het niet in ieder geval, want het was nogal een ding) zo het verschil heeft gemaakt t.o.v. een jaar geleden en hoe positief dat voor jouw leven is geweest en nog is. Ondanks alle sores. Je bent er doorheen en je fijne en gelukkige leven is begonnen!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Is dat alweer een jaar geleden? Jeetje! Ik ben oprecht blij voor je dat het nu zo goed met je gaat en hoop dat dit altijd zo zal blijven.
Gast- Gast
Een jaar alweer? Jemig, de tijd vliegt! Aan de andere kant: moet je kijken wat je allemaal bereikt hebt in een jaar. Je bent door een dal gegaan, maar je hebt je leven mooi wel helemaal ten goede gekeerd. En weet je, jij bent dit jaar ook 30 geworden he (ik ook ), je moet het maar zo zien: de twintiger jaren zijn nu voorbij, en je hebt je leven in eigen handen genomen, je lot naar je eigen hand gezet en moet je zien waar je nu staat. Dat had je een jaar geleden, ook vóór je alles kwijtraakte, niet durven dromen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Helemaal eens.Susan schreef:Het is goed dat het zo is gegaan en dat de beslissing toen voor je is genomen. Eerlijk gezegd was ik echt heel blij dat je aankondigde dat je ging scheiden, ik had je toen al kunnen voorspellen dat je er veel sterker uit zou komen, en ik denk velen met mij, al wist ik dat je dat toen nog niet wilde zien.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik was hier een jaar geleden nog niet, maar toch wil ik je even laten weten dat ik het super vind dat het nu zo goed met je gaat. Zo te lezen heb je heel wat meegemaakt. Hoop dat het geluk nu bij je blijft!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Wat gaat een jaar dan toch eigenlijk snel voorbij he..
Ik heb het 'verhaal' rond jouw scheiding niet meegekregen, maar van wat ik hier lees, vind ik dat je ontzettend trots op jezelf mag zijn. En ik kan 't me goed voorstellen dat het vandaag toch een wat vreemde en verdrietige dag voor je is.
In November is het voor mij ook alweer een jaar geleden, dat ik erachter kwam wat mijn ex allemaal uitspookte, en wij uit elkaar gingen. Dat is gelukkig ook helemaal goed gekomen.
Ik heb nog geen nieuwe relatie, en (misschien heel gek) aan de ene kant heb ik daar ook nog steeds totaal geen behoefte aan. Maar aan de andere kant; soms denk ik toch ook wel eens ''het zou toch best fijn zijn om weer echt verliefd te zijn, en een leuke vriend te hebben''. Maar zodra ik dan denk aan alles wat erbij komt kijken, heb ik er geen 'zin' meer in. Geen zin om weer ergens energie in te moeten steken.. En dan vind ik het allemaal wel weer best zo.
Want eerlijk gezegd vind ik het ook wel heerlijk, zo met mijn zoontje samen.
Toch hoop ik wel ooit nog een échte leuke man tegen te komen. Al gaat dat misschien nog knap lastig worden, gezien ik nu nogal kieskeurig ben geworden. En wat vertrouwen betreft, is het ook nog 10x niks.. Ik ben het vertrouwen in mensen echt kwijt.
Ooh sorry, dit is jouw topic, wilde hem niet vervuilen met mijn verhaal!
Maar nogmaals.. Ik vind je een kanjer!
Ik heb het 'verhaal' rond jouw scheiding niet meegekregen, maar van wat ik hier lees, vind ik dat je ontzettend trots op jezelf mag zijn. En ik kan 't me goed voorstellen dat het vandaag toch een wat vreemde en verdrietige dag voor je is.
In November is het voor mij ook alweer een jaar geleden, dat ik erachter kwam wat mijn ex allemaal uitspookte, en wij uit elkaar gingen. Dat is gelukkig ook helemaal goed gekomen.
Ik heb nog geen nieuwe relatie, en (misschien heel gek) aan de ene kant heb ik daar ook nog steeds totaal geen behoefte aan. Maar aan de andere kant; soms denk ik toch ook wel eens ''het zou toch best fijn zijn om weer echt verliefd te zijn, en een leuke vriend te hebben''. Maar zodra ik dan denk aan alles wat erbij komt kijken, heb ik er geen 'zin' meer in. Geen zin om weer ergens energie in te moeten steken.. En dan vind ik het allemaal wel weer best zo.
Want eerlijk gezegd vind ik het ook wel heerlijk, zo met mijn zoontje samen.
Toch hoop ik wel ooit nog een échte leuke man tegen te komen. Al gaat dat misschien nog knap lastig worden, gezien ik nu nogal kieskeurig ben geworden. En wat vertrouwen betreft, is het ook nog 10x niks.. Ik ben het vertrouwen in mensen echt kwijt.
Ooh sorry, dit is jouw topic, wilde hem niet vervuilen met mijn verhaal!
Maar nogmaals.. Ik vind je een kanjer!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Wat super om te horen dat jij je weer happy kan voelen, Maple. Ik hoop echt dat je nog heel erg lang dit gelukkig fijne gevoel mag vasthouden.
Caro, ik hoop voor jou dat je deze ellende een plekje kan geven, neem je rust en laat het verdriet slijten, dikke knuffel.
Caro, ik hoop voor jou dat je deze ellende een plekje kan geven, neem je rust en laat het verdriet slijten, dikke knuffel.
Gast- Gast
Ik zit nu in dezelfde situatie als dat jij toen zat. En ik ben blij om te lezen hoe het bij jou allemaal zo positief veranderd is....
Dat geeft hoop voor de toekomst zeg maar..
Dat geeft hoop voor de toekomst zeg maar..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» 2 jaar....
» Een jaar....
» Een jaar later...
» 1 jaar
» 2 jaar....
» Een jaar....
» Een jaar later...
» 1 jaar
Pagina 1 van 1