Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar doe jij je boodschappen?

+34
Rouxxxe
Tinus
Jeanette
Wennebellah
Suus
Lindsya
duckie
Janelie
Roxi3
Snoes
flower
pitbullgup
Kqip
M-G
minoessepoes
Lies
Pannetoet
TukTuk
Raindrop
Pien
PrimaBella
Arwyn
Sarah1985
Inge
Susan
Angela_1986
Beachgirl
Effie_O
Snoopy
Sjors
Bosjesvrouw
Jules
ButterflyEffect
Ella
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:33

Bij de AH en als drogist de Etos. Die liggen hier bij mij op 50 meter afstand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Arwyn ma 31 jan 2011 - 9:35

Eigenlijk altijd AH, soms Aldi.
Qua drogisterij maakt het me niet zoveel uit, net waar iets in de aanbieding is. Alleen bij de DA kom ik minder.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Ella ma 31 jan 2011 - 9:38

Inge schreef:
Yvette schreef:
Maple schreef:Meestal Hoogvliet en soms C1000. Naar de drogist ga ik eigenlijk zelden, alles wat ik wil hebben is ook gewoon bij de supermarkt te koop.

Hoogvliet? Dat ken ik niet eens
Jij kent waarschijnlijk de Boni?
Hoogvliet zit in het westen (tot utrecht zo'n beetje denk?)
Boni en hoogvliet hebben zelfde producten + blaadje met recepten :p

Nee ken ze geen van beide... weer wat geleerd Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  PrimaBella ma 31 jan 2011 - 10:12

Om de week naar de Aldi om frisdrank, koekjes etc groot in de kopen. En verder voor de dagelijkse boodschappen de Jumbo.
Voor de drogisterij ga ik meestal naar de Kruidvat.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Pien ma 31 jan 2011 - 10:25

als we vanaf huis boodschappen gaan doen is het vaak de aldi of lidl, en voor de wat luxere vers producten c1000. gaan we vanaf mijn werk dan is het de deka markt.

qua drogisterij ga ik naar alle, zowel etos, da, kruidvat, trekpleister of gewoon in de supermarkt. ik hou de aanbiedingen in de gaten en mochten we bijv tandpasta nodig hebben, en dat is bij de etos in de aanbeiding, ga ik na de etos.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:39

Het meeste haal ik het bij de Plus (zit hier om de hoek) en af en toe gaan we naar de C1000 of de AH

En drogist de Trekpleister

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 11:48

Wij gaan altijd naar de albert heijn en voor verzorgingsproducten ga ik meestal naar kruidvat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 11:56

Na veel wisselende supermarkten doen wij nu onze boodschappen vast bij de AH (XL), omdat we daar het voordeligst uit zijn, én ik vind het de fijnste winkel om boodschappen te doen. Verder haal ik groente & fruit grotendeels op de markt en beauty-producten bij de Kruidvat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Raindrop ma 31 jan 2011 - 19:45

Delhaize (supermarkt in Belgie) en verder ook de Lidl en de Aldi maar die zitten verder weg.
Soms gaan we ook naar de Real in Duitsland of naar de AH in Nederland.
En qua drogist is het kruidvat.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  TukTuk ma 31 jan 2011 - 20:25

Eigenlijk altijd Aldi en Lidl, en voor dingen als douchegel etc de action.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 0:19

C1000!
En soms de Sanders-Aldi-Jumbo...en voor leuke aanbiedingen kom ik ook nog wel eens bij AH en de Dirk v/d Broek smile
En de drogist; Kruidvat, Trekpleister of Etos (Die zitten alle 3 hier op het winkelcentrum..)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Lies di 1 feb 2011 - 0:37

Wij gaan altijd naar Bas v/d Heijden.
Drogist: Etos, Kruidvat of Dirx
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 0:42

De basisdingen zoals pakken drinken, kaas, toiletpapier enz bij de aldi.
De dagboodschappen, dus groente, fruit, vlees bijv koop ik bij verschillende winkels, dan weer jumbo, dan weer c1000, ligt er maar net aan waar ik in de buurt ben.


Voor verzorgingsproducten enz. ga ik het liefst naar Kruidvat, maar dat kan soms ook Trekpleister of Dirx zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  minoessepoes di 1 feb 2011 - 1:42

Eigenlijk bijna altijd de AH.
Daar neem ik ook gewoon tandpasta, shampoo, gel voor mijn vriend enz mee, dus een drogist kom ik eigenlijk nooit.
In de zomer fietste ik op vrijdag altijd langs de markt voor groenten en fruit (en scheermesjes), daar heb ik nu niet zoveel zin in, maar dat ga ik als het wat warmer wordt zeker weer doen.
Als ik in de winkelstraat bij ons in de buurt ben dan wil ik nog weleens even wat van de Vomar meenemen en vleeswaren bij de Hema halen. Maar alleen als ik daar toevallig ben. En 1 keer in de maand fiets in meestal een keer naar de Aldi om wat dingen te halen, maar dat doe ik steeds minder omdat Euroshopper producten vaak even duur zijn en ook lekker!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  M-G di 1 feb 2011 - 1:57

de Plus en de Aldi. Bij de Plus zit een drogisterij en een slijterij bij in. Verder ga ik naar de action voor scheerschuim, vuilniszakken, aluminiunfolie en wat andere dingen. Owja en naar de voordeelhal voor waspoeder en wasverzachter.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:33

Voornamelijk bij de Dirk, AH XL en de turk.
Als we op zondag boodschappen nodig hebben vaak de Deka.

Ik zou wel een Jumbo of C1000 in de buurt willen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Kqip di 1 feb 2011 - 3:32

Meestal Dirk of AH. Soms Lidl voor vergeten of speciale dingetjes. Deka / Coop af en toe als ze leuke aanbiedingen ofzo hebben. Alles zit binnen een straal van 2 km :P dus keuze zat
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  pitbullgup di 1 feb 2011 - 4:06

Boodschappen eigenlijk altijd bij de Jumbo en voor de drogisterij naar de Etos en anders de kruidvat.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 4:32

Voornamelijk bij de Jumbo, al komt het ook vaak voor dat ik even de AH XL in loop aangezien deze op 2 minuten lopen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 4:37

AH XL

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  flower di 1 feb 2011 - 5:41

bij de c1000 en de verzorgingsproducten bij de DA
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 5:57

Nu nog bij de Jumbo en de Plus. Straks voor het grootste gedeelde Dirk van den Broek. Maar kom vast ook nog wel bij de Jumbo en plus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Snoes di 1 feb 2011 - 7:31

Het meeste: Colruyt en Carrefour (Belgische winkels)
Soms: Real in Duitsland, C1000 en Em-té in Nederland

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Roxi3 di 1 feb 2011 - 7:50

Ik ga meestal naar de bas van der heijden of c1000.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:08

Nu ga ik meestal naar de Jumbo en soms de Aldi. Normaal gesproken ook de AH.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe jij je boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe jij je boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum