Waar doe jij je boodschappen?
+32
Shisha
Parisienne
Rouxxxe
Sushi
Dolphinne
litllejoy
Highway
Snoes
Linnie1985
rapa nui
Mizz_S
Atelier Madame
Zonnetje
Oasis
Angela_1986
Jeanette
Zwerver
sanne-84
SarahKey
dolfijntje24
Tania
Nora
silly-one
Roxi3
Mida4you
Susan
Ilargi
TukTuk
girli
Beachgirl
Rush
CCC
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Waar doe jij je boodschappen?
Wij doen altijd boodschappen bij de Deen of de AH. Maar het valt me op in mijn omgeving dat er mensen zijn die veel minder geld uit geven aan boodschappen dan wij per week doen. Nu ben ik erg benieuwd naar welke supermarkt jullie gaan voor jullie boodschappen.
Veel vrienden van ons zweren bij de Liddl, en had daar nooit wat mee, nu heb ik van de week eens een paar producten gehaald en smaakte me niet eens zo slecht. Ik ben dus erg benieuwd waar jullie je boodschappen doen en wat de tips zijn en de asbolute no-go's van bepaalde supermarkten qua producten. Wie weet kan ik er wat mee besparen!
Veel vrienden van ons zweren bij de Liddl, en had daar nooit wat mee, nu heb ik van de week eens een paar producten gehaald en smaakte me niet eens zo slecht. Ik ben dus erg benieuwd waar jullie je boodschappen doen en wat de tips zijn en de asbolute no-go's van bepaalde supermarkten qua producten. Wie weet kan ik er wat mee besparen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Waar doe jij je boodschappen?
Voornamelijk Digros
En soms voor leuke aanbiedingen of speciale producten naar de AH, Hoogvliet of de Lidl
En soms voor leuke aanbiedingen of speciale producten naar de AH, Hoogvliet of de Lidl
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Voornamelijk Albert Heyn. Rijst en pasta zijn van de Aldi echt veel goedkoper en net zo lekker.
Gast- Gast
Aldi, AH, Jumbo en heeeel soms C1000. Het is maar net hoe het uitkomt.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Aldi en de Lidl. Heel soms de Emte of de Jumbo als ik iets nodig heb wat ze niet verkopen bij de Lidl of Aldi, zoals carbonara pasta saus.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Aldi en de Lidl. Heel soms de Emte of de Jumbo als ik iets nodig heb wat ze niet verkopen bij de Lidl of Aldi, zoals carbonara pasta saus.
Zijn er dingen die jij echt niet te eten vind van de Lidl of Aldi? Hoorde dat de chips bijv. niet geweldig is, niet dat dat een heel belangrijk iets is natuurlijk maar was even als voorbeeld...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:AngelNyn schreef:Aldi en de Lidl. Heel soms de Emte of de Jumbo als ik iets nodig heb wat ze niet verkopen bij de Lidl of Aldi, zoals carbonara pasta saus.
Zijn er dingen die jij echt niet te eten vind van de Lidl of Aldi? Hoorde dat de chips bijv. niet geweldig is, niet dat dat een heel belangrijk iets is natuurlijk maar was even als voorbeeld...
Hmm alleen de roerbaksauzen vind ik niet heel geweldig, bij beide niet, dat is dus ook een voorbeeld van wat ik altijd wel van merk haal.. De chips vind ik goed te eten hoor! Kan verder niet echt iets bedenken wat ik echt niet te eten vind.. Van de gewone basis dingen is eigenlijk alles wel goed, ook het brood van de Aldi is heel lekker!
Ohja, sommige frisdranken zijn niet zo lekker. Zo heb je bij de Aldi neppe spa appel, die is heel vies. Maar de citroen cactus is daarintegen wel heel goed te drinken, net als de pakken sap enzo.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jumbo, ik zweer bij de Jumbo!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Meestal bij de Dekamarkt of de Hoogvliet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik probeer veel bij de Aldi ik weg te halen, de rest haal ik bij de C1000. Nu moet ik toegeven dat tegenwoordig ook sneller naar de C1000 ga, daar is het eigen merk ook goedkoop.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Bij ons is het iedere week anders, eerst kwam ik alleen bij de bas maar daar hebben ze zo weinig keuze in groente en fruit. Daarna ging ik vaak naar de c1000 maar daar was ik vaak veel meer kwijt, dus nu wissel ik tussen alle supermarkten in de buurt.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Hoogvliet. Merk echt een ontzettend prijsverschil met de C1000, daar en naar de AH gaan we ook alleen heen voor vergeten boodschappen.
Gast- Gast
Voornamelijk bij de AH, maar dat is ook omdat deze het dichtste bij zit en het goedkoopste is t.o.v. de andere supermarkt ( COOP). IK haal wel vaak eigen merk of euroshopper. Plus dat ik mijn groente en fruit op de markt haal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Rose- schreef:Jumbo, ik zweer bij de Jumbo!
+1 Vind het een hele fijn winkel! Ook goed als je honger hebt, even een paar hapjes proeven
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Hier ook de Jumbo. Door de verhuizing had ik even een uitstapje gemaakt naar de C1000 maar wat is die winkel duur. Dus wij zijn weer terug bij de Jumbo.
Gast- Gast
Wij gaan altijd naar de AH.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Meestal bij de Ah, maar nu ook regelmatig bij de Dirk van de Broek. Toch goedkoper. Maar bij de Ah hebben ze gewoon alles. Hele fijne winkel. (al is wel vaak het fruit verrot)
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Die appel vind ik juist erg lekker!AngelNyn schreef:chococupcake schreef:AngelNyn schreef:Aldi en de Lidl. Heel soms de Emte of de Jumbo als ik iets nodig heb wat ze niet verkopen bij de Lidl of Aldi, zoals carbonara pasta saus.
Ohja, sommige frisdranken zijn niet zo lekker. Zo heb je bij de Aldi neppe spa appel, die is heel vies. Maar de citroen cactus is daarintegen wel heel goed te drinken, net als de pakken sap enzo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lidl en Deen.
Lidl voor groente/fruit/vleeswaren/zuivel
Deen voor de andere dingen.
Lidl voor groente/fruit/vleeswaren/zuivel
Deen voor de andere dingen.
ik ga ook vooral naar de aldi. vind daar alles eigenlijk wel goed. en die spa/appel vinden wij wel lekker haha.
alleen is het fruit niet altijd even goed.. vooral omdat het grootverpakking is, en heb wel eens wat nectarines gehad die niet lekker waren.
dingen die ze niet hebben bij de aldi haal ik vaak bij de jumbo (is fijne winkel, en gratis parkeren) of als het zo uit komt bij de nettorama.
ik moet wel zeggen dat ik niet zo moeilijk ben in wat lekker is en wat niet. mn vriend geeft bijv wel zeker de voorkeur aan de eisalade van de jumbo dan die van de aldi. maar het is niet dat hij het vies vind.
alleen is het fruit niet altijd even goed.. vooral omdat het grootverpakking is, en heb wel eens wat nectarines gehad die niet lekker waren.
dingen die ze niet hebben bij de aldi haal ik vaak bij de jumbo (is fijne winkel, en gratis parkeren) of als het zo uit komt bij de nettorama.
ik moet wel zeggen dat ik niet zo moeilijk ben in wat lekker is en wat niet. mn vriend geeft bijv wel zeker de voorkeur aan de eisalade van de jumbo dan die van de aldi. maar het is niet dat hij het vies vind.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij halen de boodschappen bij de Albert Heijn. We kopen wel vaak en zoveel mogelijk van de euro shopper.
Mochten we iets vergeten zijn dan gaan we even snel naar de Emtee, die zit op een paar meter lopen van ons huis, maar dat vinden we niet zo'n fijne winkel, dus alleen in noodgevallen gaan we daar heen.
Mochten we iets vergeten zijn dan gaan we even snel naar de Emtee, die zit op een paar meter lopen van ons huis, maar dat vinden we niet zo'n fijne winkel, dus alleen in noodgevallen gaan we daar heen.
Gast- Gast
Drinken en paar andere dingen halen we bij de ALDI en de rest bij de JUMBO of Super de Boer..Al vinden we die vaak te duur
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
AH blijft favoriet, maar diew zit helaas niet in de buurt. Verder de Emte en de Aldi voor de chocolade.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar doe jij je boodschappen?
» Waar haal jij je boodschappen?
» Waar goedkoop boodschappen doen?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar haal jij je boodschappen?
» Waar goedkoop boodschappen doen?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: