Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer stoppen voeten met groeien?

+3
Darius
Liadan
_Jet
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 6:53

Aan het begin van de zomer hebben we 2 paar schoenen voor H gekocht in maat 23.
Een goede 3 maanden later waren haar voeten 2 maten gegroeid! Toen zaten we nog net in de overgang qua collectie, dus weinig keus. Maar goed, ze had nieuwe schoenen in maat 25. Dat was zo'n maand geleden denk ik.
Gaan we vandaag schoenen kopen... Voor de zekerheid even opmeten... Heeft ze gewoon al weer 26!!
Stopt dat nog een keer??? In de schoenenwinkel zeiden ze dat dat rond maat 25/16 minder zal worden. Dat hoop ik dan maar anders kunnen we over een paar weken weer van die dure stappers kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  _Jet za 22 sep 2012 - 6:55

Hier hetzelfde pffff, hopelijk doet ze toch echt de hele winter met haar nieuwe schoenen.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 6:59

Ja hier was dat ook zo, hadden voor de zomer hele stoere schoenen gekocht, een maand later waren ze te klein :S
Nu zit hij ook in 26, hoop dat hij er de winter mee door kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Liadan za 22 sep 2012 - 7:05

Hier zijn haar voeten in een jaar tijd 4 maten gegroeid. Vorig jaar zat ze in maat 22 en nu in maat 26. Hopelijk groeien ze nu wat minder hard en anders gaan we gewoon weer nieuwe schoenen kopen smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Darius za 22 sep 2012 - 7:06

Bij L.aurens heb ik daar dus gewoon echt geen last van, in een seizoen groeit hij amper een maat. Vandaag heeft hij zijn winterschoenen van vorig jaar (gekocht in januari) weer aan gehad, zitten prima!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Twellie za 22 sep 2012 - 7:23

Hier gaat het ook heel langzaam, eigenlijk past ze haar winterschoenen van vorige winter (maat 22) nog gewoon maar ik heb wel grotere schoenen gekocht op de groei. Volgens mij was haar eerste paar schoenen maat 21 en toen was ze net één geweest. Haar voeten groeien tot nu toe dus maar een halve a één maat per jaar.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Fiwen za 22 sep 2012 - 7:34

Hier is het ook ineens heel hard gegaan. Zomerschoenen eind april gekocht maat 21, ruime maand later kon ze er niet meer in. Sandalen en laarsjes maar 23 gekocht eind juni. Waren nog ruim maar de sandalen kon je de bandjes wat strakker van zetten en in de laarsjes hebben we een zooltje gedaan. Eind juli moest het zooltje er al weer uit, begonnen de sandalen weer krap te worden en heb ik een paar 'tussenschoentjes' in maat 24 gekocht... Ze zijn nog wat ruim en er moet dus een zooltje in maar maat 23 was echt te klein. Nu staat het al weer een maandje stil qua groei maar ik durf nog geen echte winterschoentjes te kopen want ik ben bang dat ze daar niet meer in past tegen de tijd dat het echt koud wordt.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Printje za 22 sep 2012 - 7:35

Hier gaat het ook vrij langzaam, R zit nog steeds in maat 24 (en daar zit hij al ff in)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Thunder za 22 sep 2012 - 10:49

Twellie schreef:Hier gaat het ook heel langzaam, eigenlijk past ze haar winterschoenen van vorige winter (maat 22) nog gewoon maar ik heb wel grotere schoenen gekocht op de groei. Volgens mij was haar eerste paar schoenen maat 21 en toen was ze net één geweest. Haar voeten groeien tot nu toe dus maar een halve a één maat per jaar.
Hier ook. Toen S. ging lopen had hij maat 20, nu een jaar later heeft hij maat 21/22.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 12:22

Ik werk sindskort in een kledingwinkel en ben er dus achter gekomen dat sommige winkels schoentjes bewust aan de kleine kant verkopen zodat de klant snel weer terugkomt voor nieuwe schoentjes. Ik zou hier dus echt goed op letten!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 18:32

Oh nee, dat is hier absoluut niet aan de orde. (gelukkig)
Want ik zorg dat ik zelf ook goed kijk en dat ik er 1 wijsvinger achter kan krijgen.
Groter wil ik dan zelf weer niet want ze heeft zulke smalle voeten dat ze dan al weer snel eruit slipt.

Maar ik geloof best dat dat vaak gebeurd!
Ook stom eigenlijk want als je daar als klant achter komt dan ga je toch niet meer terug naar die winkel. Lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer stoppen voeten met groeien? Empty Re: Wanneer stoppen voeten met groeien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum