Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

+4
Liadan
Parisienne
Pien
Coco
8 plaatsers

Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Coco zo 27 mei 2012 - 20:01

Ik heb voor mijn kleine man alvast laarsjes besteld voor de winter omdat ik nogal kieskeurig ben en straks natuurlijk niet meer kan vinden wat ik wil. Ik heb een 25 en een 26 besteld. Van hetzelfde merk (Clic) heeft hij nu laarsjes in maat 24 maar die beginnen vrij krap te worden met aantrekken, bij de tenen nog wel voldoende ruimte. Zit dus te twijfelen of ik de 25 of 26 zou houden of allebei, om degene die tegen die tijd niet past op markplaats te zetten.

Vorig jaar rond deze tijd had hij nog maat 19, wat groeien ze toch hard. :shock:
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Pien zo 27 mei 2012 - 20:05

Het wisseld per kindje. Het ene kindje groeit 1 maat per 2 seizoenen, een ander kind 2 maten per seizoen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 20:12

Hier had H. in het begin elke 3 maanden een andere maat nodig. Nu zit ze alweer bijna 6 maanden in 1 maat.
Je kunt er dus echt niks van zeggen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Coco zo 27 mei 2012 - 20:13

Dat snap ik, maar zoals afgelopen jaar zijn zijn voeten 4-5 maten gegroeid. Ik verwacht eigenlijk dat dat dit jaar niet meer zo extreem zal zijn aangezien de babytijd wel echt voorbij is. Dus vraag mij meer af wanneer het begint dat ze 1-2 maten per jaar groeien.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 20:13

In het begin groeide zijn voeten heel hard en de hele winter heeft hij met 1 paar gedaan en nu ineens is hij van 23 naar 25 gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Parisienne zo 27 mei 2012 - 20:14

Je kan er inderdaad echt niks over zeggen. N. zit bijvoorbeeld nu in maat 21, vorig jaar rond deze tijd maat 18/19. Zo snel groeien haar voeten nog niet, maar ik houd er rekening mee dat dit kan veranderen Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Liadan zo 27 mei 2012 - 20:42

De schoenmaat van onze dochter was toen ze 1,5 jaar 21. Anderhalf jaar later was dat maat 22 en nu zijn haar voeten in een half jaar naar maat 24/25 gegaan.
Ik denk dus dat je er niks van kan zeggen. Ik zou zelf ook geen schoenen vooruit kopen omdat de kans groot is dat ze te groot of te klein zijn als je ze nodig hebt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  LMCurious zo 27 mei 2012 - 21:03

Hier ook een paar keer geprobeerd, maar het werkt gewoon niet om schoenen in voren te kopen. het pas nooit wanneer het zou moeten is mijn ervaring. Ik heb nog een paar winterschoenen staan voor Joris waarvan dan op zijn minst hoop dat hij ze alsnog begin volend jaar winter past, maar ja, dan ineens wel een groeispurt en ze kunnen nog nieuw weer weg.

Verder merk ik ook wel dat het gewoon beter is op het moment iets te kopen ivm de breedte enzo. Dat kan ook binnen hetzelfde merk toch wel schelen, en dan zitten sommige schoenen gewoon beter dan andere. Dus ik doe het niet meer met schoenen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Jasmine zo 27 mei 2012 - 21:05

J. is van maat 17/18 eind januari naar 20/21 nu gegaan. Hoop niet dat ze zo hard blijft gaan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  loesje zo 27 mei 2012 - 21:08

a zit al een paar maanden in maat 22
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Wennes ma 28 mei 2012 - 1:27

Het ligt er ook aan hoe de schoen valt.
B had van zijn winterschoenen maat 24 en deze pasten nog net. We zijn om nieuwe schoenen gegaan en van het ene merk had hij 25 nodig en de schoenen die we uiteindelijk gekocht hebben zijn maat 26. We hebben ook sandalen voor het warme weer gehaald en daar heeft hij maat 24 in.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien? Empty Re: Tot welke leeftijd blijven voeten snel groeien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum