housewarming..
+3
aniet
Japje
SleepingBeauty
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
housewarming..
Hebben jullie een housewarming gegeven?
Wij willen het opzich nog wel doen, alleen hebben veel mensen ons huis al gedeeltelijk gezien door onze verjaardagen alleen boven niet iedereen en het is nog steeds niet helemaal af.
Nu willen we het laatste afwerken en eind februari als nog een housewarmingsfeestje geven.
En na die tijd mensen bedanken door een etentje oid bij ons thuis die ons hebben geholpen...
Zou dat nog leuk zijn of iets te veel van het goede?
Buiten is het nog niet af, maar dat duurt nog wel even...
Wij willen het opzich nog wel doen, alleen hebben veel mensen ons huis al gedeeltelijk gezien door onze verjaardagen alleen boven niet iedereen en het is nog steeds niet helemaal af.
Nu willen we het laatste afwerken en eind februari als nog een housewarmingsfeestje geven.
En na die tijd mensen bedanken door een etentje oid bij ons thuis die ons hebben geholpen...
Zou dat nog leuk zijn of iets te veel van het goede?
Buiten is het nog niet af, maar dat duurt nog wel even...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: housewarming..
Feestje is toch altijd leuk? Als jullie er zin in hebben, zou ik 't gewoon doen.
Ik vond het even te veel van het goede, dus ik heb het niet gedaan.
Ik vond het even te veel van het goede, dus ik heb het niet gedaan.
Gast- Gast
Ik zou het denk ik wel doen. Wij gaan binnenkort ook verhuizen en zijn zeker ook van plan om een housewarming te geven. Is ook gewoon gezellig toch?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb geen housewarming feestje gegeven,maar iedereen die geinteresseerd was kwam in de eerste 2 weken kijken en namen heel schattig bloemen of iets voor in t huishouden voor me mee!
als jij zin hebt in een feestje,waarom niet?!
als jij zin hebt in een feestje,waarom niet?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Toen ik hier ging wonen heb ik geen housewarming gegeven, daar had ik toen ook geen behoefte aan. De mensen die mij hebben geholpen heb ik toen bedankt door ze een cadeautje te geven.
Met mijn ex heb ik wel ooit een housewarming gegeven, een groot deel van de gasten was toen ook al 'n keertje langs geweest, om te helpen of gewoon voor 'n bakje koffie. Maar geloof niet dat zij 't vervelend vonden dat wij alsnog 'n feestje gaven...
Dus als jullie 't leuk vinden om 'n feestje te geven dan zou ik 't gewoon doen!
Met mijn ex heb ik wel ooit een housewarming gegeven, een groot deel van de gasten was toen ook al 'n keertje langs geweest, om te helpen of gewoon voor 'n bakje koffie. Maar geloof niet dat zij 't vervelend vonden dat wij alsnog 'n feestje gaven...
Dus als jullie 't leuk vinden om 'n feestje te geven dan zou ik 't gewoon doen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wij geven eind april een 'housewarming-ikwordt25-hijwordt30-wezijnweerinhetland-hetisergewoontijdvoor'
Feestje makkelijker (en beter betaalbaar) om het allemaal op een hoop te gooien
Leuk toch? Als het helemaal af is lijkt me dat een rede voor een feestje!
Feestje makkelijker (en beter betaalbaar) om het allemaal op een hoop te gooien
Leuk toch? Als het helemaal af is lijkt me dat een rede voor een feestje!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Wij hebben 2x een housewarming gegeven, er vielen teveel mensen af die niet konden. Toen hebben we de groep dus in 2-en gesplitst. Hartstikke leuk hoor en ook wat persoonlijker aangezien je nu meer tijd had om met verschillende mensen bij te kletsen.
Wij zijn met de (schoon)ouders en met mijn broer uit eten geweest.
Mijn vader, broer + schoonvader hebben veel geholpen met de verbouwing.
Wij zijn met de (schoon)ouders en met mijn broer uit eten geweest.
Mijn vader, broer + schoonvader hebben veel geholpen met de verbouwing.
Gast- Gast
Ja, wij hebben ook een housewarming gegeven.
Dit voorjaar verhuizen we naar ons koophuis en dan geven we ook zeker weer een housewarming!
Dit voorjaar verhuizen we naar ons koophuis en dan geven we ook zeker weer een housewarming!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Als je zin hebt om een feestje te geven zou ik het gewoon doen
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben bij al onze huizen een housewarming gegeven, wel alleen voor vrienden (35 man), de familie kwam toch wel langs.
Dit hebben we alleen wel altijd gedaan toen er nog niks in het huis stond, dus nog geen mooie vloer, geen verf op de muren etc. Dan konden ze allemaal drinken en er lekker een zooitje van maken en werden wij er niet ongelukkiger van!
Wel mooie cadeaus en geld gekregen trouwens Plus die feestjes zijn bij ons altijd beregezellig!
Dit hebben we alleen wel altijd gedaan toen er nog niks in het huis stond, dus nog geen mooie vloer, geen verf op de muren etc. Dan konden ze allemaal drinken en er lekker een zooitje van maken en werden wij er niet ongelukkiger van!
Wel mooie cadeaus en geld gekregen trouwens Plus die feestjes zijn bij ons altijd beregezellig!
Gast- Gast
Wij hebben destijds een barbecue gehouden voor de mensen die hadden geholpen met verhuizen/klussen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te geven bij een housewarming?
» Housewarming / cake sunday
» Baby meenemen naar housewarming
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Housewarming / cake sunday
» Baby meenemen naar housewarming
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: