Hangmat box
+18
sabje
Zininzon
xxjojootjexx
Dille
Teddyaapje
Jules
kwak
Ugly Betty
Annemie
PiP
holaagirl
CCC
Ella
Twellie
Novalee
Annie24
Mida4you
Flower_L
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hangmat box
De kleine meid van Rejoy
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ook een draagdoek en M.ax vond het heerlijk in de hangmat. Heb ook ergens gelezen dat het kan helpen met krampjes. Weet alleen niet of dat waar is.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Zininzon schreef:Ik heb mijn collega deze gegeven. Bevalt haar (zoontje) erg goed.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=3007&groep_id=866&merk=12031
Die hadden wij ook. Daar heeft mijn zoontje de eerste 2 weken ook heerlijk in gelegen (tot dat hij nergens anders meer wilde liggen dan bij mij)
Ik vind die tafel hangmatjes echt geweldig
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
sabje schreef:
Ik had ook een draagdoek en M.ax vond het heerlijk in de hangmat. Heb ook ergens gelezen dat het kan helpen met krampjes. Weet alleen niet of dat waar is.
Klopt! Ze kunnen dan niet overstrekken. Overstrekken maakt buikpijn erger. Dus vandaar dat het helpt tegen het gedrag bij krampjes.
Gast- Gast
Leuk die foto's! ik ga maandag hangmatje overkopen via mp, eens zien wat het is.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Up, want ik heb een vraag. Met wat voor draagdoek hebben jullie dat gedaan? En zijn er huisspulletjes waarmee je zo'n hangmat kan maken?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik met een Girasol, maar volgens mij maakt het niet zo veel uit met welke je het doet!?
Volgens mij had ik het het topic van Jezzie over het overstrekken gelezen dat iemand een aan elkaar genaaide handdoek ofzo mee had gekregen om als hangmat te gebruiken?
Zou je anders even moeten opzoeken!
Volgens mij had ik het het topic van Jezzie over het overstrekken gelezen dat iemand een aan elkaar genaaide handdoek ofzo mee had gekregen om als hangmat te gebruiken?
Zou je anders even moeten opzoeken!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb zelf de hoppedize en een amazone er voor gebruikt de calin blue vond ik minder geschikt ervoor. Nu nog regelmatig een tafel hangmat en dochter vind dat fantastisch
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Wij hebben een hangmatje bij de Babydump gekocht. Mijn neef heeft deze ook en hun zoon ligt er heerlijk in.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: