Hangmat
+5
Blond
Jeanette
Snoes
Pompoen
Jilke
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hangmat
Dalijk in ons nieuwe huis wil ik in de achtertuin haken in het schuurtje maken en in de buitenmuur. Hier wil ik een hangmat tussen spannen. Lijkt me zo heerlijk, in de zomer lekker in het zonnetje!
Heeft iemand hier een hangmat, en gebruik je hem vaak? Welke kun je aanraden? Met of zonder stok?
Heeft iemand hier een hangmat, en gebruik je hem vaak? Welke kun je aanraden? Met of zonder stok?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Hangmat
Ik heb een hangmat, maar bij ons kan hij op dit moment alleen in de voortuin hangen en ik vind het nogal irritant dat er dan allemaal mensen naar je gaan kijken. Maar ik vind het heerlijk om in de tuin in het zonnetje (of als het warm is in de schaduw) in de hangmat te hangen. Ik zelf heb er eentje zonder stok, maar dat komt omdat ik die meegenomen heb uit Zuid-Amerika. Voordeel van met stok is dat hij plat blijft en je er meer 'op' ligt. Voordeel van zonder stok is dat je in meer houdingen kunt liggen en de hangmat zich meer vormt naar wat jij doet.
Je moet er overigens goed op letten dat je de haken niet te ver uit elkaar hebt en ook niet te dicht bij elkaar. Te dicht bij elkaar dan hangt ie te veel en dan kun je er niet lekker in liggen, dan kun je er waarschijnlijk wel beter in zitten. Te ver weg dan staat ie of te strak als het touw te kort is of gaat ie ook hangen omdat er veel spanning op komt.
Je moet er overigens goed op letten dat je de haken niet te ver uit elkaar hebt en ook niet te dicht bij elkaar. Te dicht bij elkaar dan hangt ie te veel en dan kun je er niet lekker in liggen, dan kun je er waarschijnlijk wel beter in zitten. Te ver weg dan staat ie of te strak als het touw te kort is of gaat ie ook hangen omdat er veel spanning op komt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een hangmat met een inklapbare metalen standaard. Misschien is dat een idee? Hij komt van de Kwantum.
Gast- Gast
Wij hebben er eentje met een houten voet. En daarin een 2-pêrsoonshangmat
Ik heb denk ik geen foto van de hangmat zelf, maar dit is de voet:
Ik heb denk ik geen foto van de hangmat zelf, maar dit is de voet:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb er ook eentje (al moet ik die ff laten maken ). Er staan hier 2 grote bomen in de tuin, daar hangt ie tussen. Dat is echt heerlijk in de zomer!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit er over te twijfelen om er hier een te kopen want ze zijn echt rete goedkoop hier (rond de 15 euro)
Gast- Gast
Ik heb er 1 met een standaard erbij. Ik vind het doek niet zo lekker liggen, ik moet maar eens een nieuwe gaan kopen. Daarom lig ik er ook weinig in. Als hij eenmaal staat vind ik het wel relaxt, lekker liggen en dommelen. Meestal komt de kat nog erbij, helemaal gezellig
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Waar zit je Zero???
Ik heb een heeeeerlijke, ooit gekocht in Guatemala. Ik neem 'm altijd mee op vakantie, aan het einde van de dag lekker boekje lezen. Heerlijk!
Ik heb een heeeeerlijke, ooit gekocht in Guatemala. Ik neem 'm altijd mee op vakantie, aan het einde van de dag lekker boekje lezen. Heerlijk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
mn ouders hebben dr 1 op een standaard en daar lag ik altijd in, heerlijk
2 jaar geleden hebben we er zelf 1 meegenomen uit mexico en die komt van t zomer in de tuin te hangen. In mexico hadden we er ook bij onze hotelkamer 1 hangen en daar lag ik ook elke dag wel even in... Heerlijk!!!
2 jaar geleden hebben we er zelf 1 meegenomen uit mexico en die komt van t zomer in de tuin te hangen. In mexico hadden we er ook bij onze hotelkamer 1 hangen en daar lag ik ook elke dag wel even in... Heerlijk!!!
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Zero schreef:Zora schreef:Waar zit je Zero???
Brazilië!
ohja dat is ook zo! Heerlijk zeg! Geniet ervan
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wij hebben er ook 1 met standaard, en zowel een met stok als 1 zonder. Ik ben fan van die zonder. Die met stok staat een beetje te verstoffen in de schuur. Echt een aanrader!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
ik heb een lig en een zit hangmat. die laatste hing vroeger aant plafond van mn slaapkamer( toen ik nog thuis woonde)
ik heb een standaard voor in de tuin waar ze allebei aan kunnen en ik lig/zit er met mooi weer zeer regelmatig in! heerlijk!
ik heb een standaard voor in de tuin waar ze allebei aan kunnen en ik lig/zit er met mooi weer zeer regelmatig in! heerlijk!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: