Hangmat box
+18
sabje
Zininzon
xxjojootjexx
Dille
Teddyaapje
Jules
kwak
Ugly Betty
Annemie
PiP
holaagirl
CCC
Ella
Twellie
Novalee
Annie24
Mida4you
Flower_L
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hangmat box
Nog een vraag
Hebben jullie zo'n hangmatje gebruikt voor in de box? Vanaf wanneer ligt een kleintje er lekker in en tot wanneer kan dat?
Hebben jullie zo'n hangmatje gebruikt voor in de box? Vanaf wanneer ligt een kleintje er lekker in en tot wanneer kan dat?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Hangmat box
Ik heb er 1 gehad van minimonkey en ik vond het niets. Heb hem ook meteen weer verkocht.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
mida4you schreef:Ik heb er 1 gehad en ik vond het niets. Heb hem ook meteen weer verkocht.
+1
Wij hadden zo'n Mini Monkey, maar vond het geen succes.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Geen ervaringen maar ik lees even mee. Bij N. wilde ik hem eigenlijk wel maar heb ik hem toch niet gekocht. Al weet ik nu eigenlijk niet meer waarom
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond de Mini Monkey ook niks. Ik heb het bij mijn oudste wel eens geprobeerd maar ze lag er helemaal verkreukeld in.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Heb nu 1 nieuwe voor vijf euro op mp gevonden, is geen minimonkey overigens.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik vraag me af of het wel goed is voor zo'n kleintje. of zou het geen kwaad kunnen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Zoiets had mijn zus, gemaakt van handdoeken aan 2 stokken, en dat vonden de kleintjes echt heel fijn. Zo'n mini monkey is idd helemaal niks.
Gast- Gast
Ik heb er wel 1 hier... N. heeft er een tijdje in gelegen maar nu heb ik hem weggehaald omdat ze nu lekker rondtrappelt... Ze vond het overigesn heerlijk liggen. Die van mij is roze, die mag ook weg voor een klein prijsje. Geen minimonkey trouwens...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Daar heb ik de draagdoek veel gebruikt. Vond de oudste wel fijn. Bij de jongste nog niet geprobeerd, ga ik binnenkort eens doen!
Gast- Gast
Onze zoon vond het heerlijk! Die lag op de crèche graag in één grote hangmat! Thuis lag hij graag in de kleine te slapen en ontspannen (iets wat hij moeilijk kon!)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ben dan wel benieuwd naar een foto!Rejoy. schreef:Daar heb ik de draagdoek veel gebruikt. Vond de oudste wel fijn. Bij de jongste nog niet geprobeerd, ga ik binnenkort eens doen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Ben dan wel benieuwd naar een foto!Rejoy. schreef:Daar heb ik de draagdoek veel gebruikt. Vond de oudste wel fijn. Bij de jongste nog niet geprobeerd, ga ik binnenkort eens doen!
Heb je mij nog op hyves? Daar staat wel een foto op van y in een draafdoekhangmat. Wil hier ook wel een foto plaatsen, maar internet heeft nog steeds kuren, waardoor ik meestal op mijn mobiel internet en niet weet hoe ik foto's moet plaatsen.
Gast- Gast
Een vriendin van mij had ook een draagdoek die je als hangmat kon gebruiken, haar zoontje vond het heerlijk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb hem al in de box hangen, maar nog geen baby om het te proberen Ik heb geen minimonkey trouwens, weet niet van welk merk hij is.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
ik gebruikte ook de draagdoek.
Heb dat pas later gedaan toen D. al wat groter was en dat vond ik een beetje eng . Bij deze baby zal ik het eens wat eerder proberen.
Heb dat pas later gedaan toen D. al wat groter was en dat vond ik een beetje eng . Bij deze baby zal ik het eens wat eerder proberen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Rejoy. schreef:PiP schreef:Ben dan wel benieuwd naar een foto!Rejoy. schreef:Daar heb ik de draagdoek veel gebruikt. Vond de oudste wel fijn. Bij de jongste nog niet geprobeerd, ga ik binnenkort eens doen!
Heb je mij nog op hyves? Daar staat wel een foto op van y in een draafdoekhangmat. Wil hier ook wel een foto plaatsen, maar internet heeft nog steeds kuren, waardoor ik meestal op mijn mobiel internet en niet weet hoe ik foto's moet plaatsen.
Denk het wel, maar heb het vanmorgen ook zelf geprobeerd:
Is het wat?
Hij ligt nog steeds te slapen
PiP- Ratel
Wat ziet dat er lief uit Pip! Het lijkt ook goed stevig, maar dat is misschien lastig te beoordelen van een foto.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Heb ook nog een foto gemaakt van de zijkant, dan kan je zien dat hij wel redelijk diep ligt.
PiP- Ratel
Mooi pip! Als hier een 2e komt ga ik dit ook doen! En wat is de donau toch mooi!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Mooi pip! Als hier een 2e komt ga ik dit ook doen! En wat is de donau toch mooi!
Is ook nog leuk voor je zoontje nu Ik knoop hem om het tafelblad heen zeg maar, zodat hij onder de tafel kan hangmatten.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Dat doen wij ook regelmatig;)Dille schreef:Teddyaapje schreef:Mooi pip! Als hier een 2e komt ga ik dit ook doen! En wat is de donau toch mooi!
Is ook nog leuk voor je zoontje nu Ik knoop hem om het tafelblad heen zeg maar, zodat hij onder de tafel kan hangmatten.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb mijn collega deze gegeven. Bevalt haar (zoontje) erg goed.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=3007&groep_id=866&merk=12031
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=3007&groep_id=866&merk=12031
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
mijn foto staat op mijn facebook, als iemand ''m wil kopieren hier naartoe mag dat wel. Ik kan op 1 of andere manier niet op facebook op de laptop en via mobiel weet ik niet hoe ik foto''s moet plaatsen.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:mijn foto staat op mijn facebook, als iemand ''m wil kopieren hier naartoe mag dat wel. Ik kan op 1 of andere manier niet op facebook op de laptop en via mobiel weet ik niet hoe ik foto''s moet plaatsen.
Zal ik wel even doen. Geef maar een seintje als hij weer verwijderd moet worden.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: