Ook een schoenzoek vraagje...
+2
Sugarfall
Rush
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ook een schoenzoek vraagje...
Hoi,
Een aantal jaren geleden kocht ik bij 'Ollies', volgens mij een noordelijke zaak, een paar zwarte, zeer platte en zeer goedkope laarzen. Ik was er helemaal verliefd op en toen ik ze dan ook vorig jaar weg moest gooien, omdat ze gewoon echt af waren, ben ik op zoek gegaan naar soortgelijke schoenen. Ik vond ze bij de Action, voor slechts 10 euro. En ook deze heb ik afgelopen herfst/winter helemaal afgelopen en weggegooid. Nu dacht ik; Ze zullen ze wel weer bij de Action hebben. Maar helaas, volgens hun moet ik het dit jaar met nep Uggs doen. En dat doen we maar niet.
Iemand toevallig dit soort schoenen voorbij zien komen;
Deze is 42 cm en dus voor mij veel te lang. Ik zoek meer zoiets, of liever nog lager en vanboven iets meer wijduitlopend.
Ze zijn absoluut niet (meer) modieus, dus verwacht eigenlijk niet dat iemand ze nog ergens heeft gezien. Maar ik hoop het wel natuurlijk! Help!
Een aantal jaren geleden kocht ik bij 'Ollies', volgens mij een noordelijke zaak, een paar zwarte, zeer platte en zeer goedkope laarzen. Ik was er helemaal verliefd op en toen ik ze dan ook vorig jaar weg moest gooien, omdat ze gewoon echt af waren, ben ik op zoek gegaan naar soortgelijke schoenen. Ik vond ze bij de Action, voor slechts 10 euro. En ook deze heb ik afgelopen herfst/winter helemaal afgelopen en weggegooid. Nu dacht ik; Ze zullen ze wel weer bij de Action hebben. Maar helaas, volgens hun moet ik het dit jaar met nep Uggs doen. En dat doen we maar niet.
Iemand toevallig dit soort schoenen voorbij zien komen;
Deze is 42 cm en dus voor mij veel te lang. Ik zoek meer zoiets, of liever nog lager en vanboven iets meer wijduitlopend.
Ze zijn absoluut niet (meer) modieus, dus verwacht eigenlijk niet dat iemand ze nog ergens heeft gezien. Maar ik hoop het wel natuurlijk! Help!
Gast- Gast
Re: Ook een schoenzoek vraagje...
Action krijgt wel weer zoiets denk ik, volgende maand.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Action krijgt wel weer zoiets denk ik, volgende maand.
Dat hoop ik echt, haha.
Maar ik mag er door jouw smiley ervan uitgaan dat je ze absoluut verschrikkelijk vindt. :p
Edit: zie nu pas dat het, het ja knikkertje is. Op de telefoon beweegt ie niet haha.
Gast- Gast
Hahaha. Ja knikkertje idd!
Ik heb ze zelf ook, namelijk en zou ze ook graag weer willen voor uitgaan etc.
Ik heb ze zelf ook, namelijk en zou ze ook graag weer willen voor uitgaan etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daar zijn ze ook gewoon ontzettend handig voor. En ik ben natuurlijk nog de miep, die ook nog steeds de uit-de-mode-spijkerrok draagt en daar staan ze ook gewoon goed onder. Heb voor de rest alleen maar hakken en dat vind ik dan weer niet mooi onder een spijkerrok. Owja, en ze lopen heerlijk! En dat allemaal voor een tientje!
Ik was er echt van overtuigd dat ik ze in September had gekocht bij de Action. Maar dan moet ik nog even wachten.
Ik was er echt van overtuigd dat ik ze in September had gekocht bij de Action. Maar dan moet ik nog even wachten.
Gast- Gast
Bij van Haren, Scapino, Schoenenreus en dat soort winkels hebben ze vast ook wel zo'n soort model.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Van Haren denk ik nooit aan, omdat die hier niet zit. Maar inderdaad, zij hebben laarsjes die erop lijken. Toch binnenkort eens naar de stad. Thanks. Sowieso even, want ik zag nog meer moois.
Gast- Gast
Als je ze nou vind, koop dan meteen 2 of 3 paar zodat je ze achter de hand hebt voor volgend jaar.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
http://www.bonprix.nl/product/laarzen-antiek-bruin-945440/?type=image goedkoop en ook best leuk
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001056406/Trendy%20laars.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=212@40&orderby=price&dir=asc&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Die had ik inderdaad gezien, Gympie.
Keuze genoeg nog. Ik dacht serieus dat ze nergens meer waren. Maar ze zijn er wel, alleen niet in mijn dorp, maar bij Van Haren.
En Urban, dat dacht ik vorig jaar ook. Maar door de commotie destijds vergeten nog een paar te halen.
Keuze genoeg nog. Ik dacht serieus dat ze nergens meer waren. Maar ze zijn er wel, alleen niet in mijn dorp, maar bij Van Haren.
En Urban, dat dacht ik vorig jaar ook. Maar door de commotie destijds vergeten nog een paar te halen.
Gast- Gast
Bij Zalando;
http://www.zalando.nl/anna-field-klassieke-laarzen-zwart-an611c07w-802.html
http://www.zalando.nl/anna-field-klassieke-laarzen-zwart-an611c07w-802.html
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oeps! Te lang zie ik wel haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Oeps! Te lang zie ik wel haha.
Ja, ik had ditmaal mijn huiswerk gedaan en was eerst zelf gaan zoeken.
Maar ik vond de laars wel mooi, maar echt veel te lang. Dan heb ik knielaarzen en dat zie ik voor een normale doordeweekse dag toch niet zitten. Anders had ik ze wel besteld, want ben sinds een week Zalandofan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Een dom vraagje...
» Vraagje over de pil*
» Pil-vraagje
» Even een dom vraagje...
» Even een vraagje..
» Vraagje over de pil*
» Pil-vraagje
» Even een dom vraagje...
» Even een vraagje..
Pagina 1 van 1