Kleertjes opbergen
+3
Happydobby
Kat1980
Liadan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gast- Gast
Re: Kleertjes opbergen
Dat had ik hier ook, in de was gingen al die vlekken er weer uit, hopelijk bij jou ook. Ik weet niet wat voor vlekken het waren, ik denk van de borstvoeding ofzo (al waren alle kleren wel gewassen voordat ik ze had opgeborgen). Ik had alle kleren in doorzichtige dozen opgeborgen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had alle kleertjes opgeborgen in transparante opbergdozen.
Ik had inderdaad ook vlekken, ondanks dat ik ze gewassen had. Wat Liadan al zegt, ik denk dat het borstvoeding of flesvoeding vlekken waren.
Ik had inderdaad ook vlekken, ondanks dat ik ze gewassen had. Wat Liadan al zegt, ik denk dat het borstvoeding of flesvoeding vlekken waren.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb alles in zakken gestopt per maat. Mocht er een tweede komen dan was ik het toch weer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Lotje op ma 8 okt 2012 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier had ik dat ook bij een paar kleertjes, na het wassen met vanish(niet zonder geprobeerd) was het eruit. Ik dacht ook aan melkvlekken.
De kleertjes bewaar ik in plastic bakken op de zolder.
De kleertjes bewaar ik in plastic bakken op de zolder.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik bewaar ook alles in plastic afgesloten bakken op zolder. Heb nog niet eens gegeken of er vlekken ofzo in zitten, dat zie ik tzt wel.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Die vlekken zaten er bij mij in sommige kleding ook in, kwam door het spugen van hem. Ik heb alles waar het zichtbaar bij was een keer in de vanisch laten staan in een emmer en daarna gewassen. Nu ligt het opgeborgen in een plastic krat met deksel.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Annemie schreef:Ik bewaar ook alles in plastic afgesloten bakken op zolder. Heb nog niet eens gegeken of er vlekken ofzo in zitten, dat zie ik tzt wel.
Hier ook plastic bakken met deksel. Mooi opstapelbaar en er gaat een hoop in.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: