Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen Health City & Olympic Gym

Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Pannetoet wo 19 sep 2012 - 6:46

Hé dames..!

Ik wilmoet afvallen, als ik het BMI moet geloven ben ik rond de 13kg te zwaar! What the*piep*......als ik in de spiegel kijk valt het best mee. Ik ben niet flubberig dik dik, snappen jullie wat ik bedoel? Helaas is mijn lichaam verre van strak en ik ben er klaar mee..ik wil ook trots in bikini kunnen lopen of alles aantrekken wat ik leuk vind Ervaringen Health City & Olympic Gym 561177 Nah goed ik wil dus sporten, oké ik geef toe; ik háát sporten! Vreselijk. En ik snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden. Zou het met mijn slakkenconditie te maken hebben? Ik geloof ook niet dat ik het ooit leuk zou kunnen vinden maar ik moet iets gaan doen en daarom wil ik nu een keer goed fitnessen; eens wél doorzetten en denken aan dat mooie figuurtje. En ik heb een hekel aan kleine sportscholen, niet echt een idee waarom maar daar voel ik mij altijd zo bekeken terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Verder FitForFree of BasicFit, groot maar wel goedkoop; ook niet mijn ding omdat ik daar het zoek-het-zelf-maar-uit idee heb. Daarom betaal ik liever een stuk meer en ik zit te twijfelen tussen (titel zegt het al) Health City en Olympic Gym. Wie heeft er hier ervaringen met één van de twee en wat vind je van hun als sportschool?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Re: Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 6:54

Je zoekt een sportschool in H. zo te lezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Re: Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Pannetoet wo 19 sep 2012 - 7:57

Ja klopt..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Re: Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:02

Mijn vriend heeft zich net aangemeld bij fit for free, daar kun je wel gewoon begeleiding bij krijgen hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Re: Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:03

Oke leuk! Is het geen optie om bij HC en OG een proefles te volgen? In principe doen ze niet zoveel voor elkaar onder, het is net een beetje wat je zelf zoekt in een sportschool denk ik.

Heb je trouwens al een keus gemaakt voor je stagebedrijf? Ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Re: Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Pannetoet wo 19 sep 2012 - 9:19

@ Pippa: Ik ben dus helemaal geen fan van Fitforfree, ieder zijn eigen ding en ik ken er een aantal die heel erg te spreken zijn over F4F maar ik heb er niks mee als ik eerlijk ben..

@ Megara: Jaa daar zat ik zelf ook aan te denken om bij beide een proefles te gaan volgen.. zelf neig ik meer naar HC maar misschien is dat ook wel omdat zij bekender zijn.. Haha lief dat je ernaar vraagt! Ik heb op school aangegeven dat ik graag bij Saré stage wil lopen en nu is het afwachten, school legt het eerste contact Ervaringen Health City & Olympic Gym 561177
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen Health City & Olympic Gym Empty Re: Ervaringen Health City & Olympic Gym

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum