Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De oplossing tegen droge lippen?

+12
Arwyn
Jilke
Rush
Mida4you
PapillonRose
kippiee
dr_oupy
Paper Crown
Susan
schuddebuikje
Angela_1986
Muus
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De oplossing tegen droge lippen? - Pagina 2 Empty Re: De oplossing tegen droge lippen?

Bericht  dr_oupy za 22 sep 2012 - 21:53

Jilke schreef:Ik slik het nu ook 4 mnd, moet nog 2 maanden. 60 mg per dag. Veel last van mijn gewrichten, lippen, humeur en droge huid idd ( gezicht niet, benen vooral).

Huud is al veel rustiger, af en toe nog eens een ontsteking. Had geen erge acne, maar wel wekelijks meerdre grote pukkels op mijn rug die gruwelijk ontsteekten

Jeetje, je hebt wel veel bijwerkingen van het middel dan. Ik slik het nu ook, dit is al mijn 6e kuur, en heb alleen maar last van droge lippen, maar die zijn nou niet zo erg dat het bloed of wat dan ook. Ik gebruik voor mijn lippen, vaseline, labello (de blauwe) of gewoon cacao boter. Wat bij mij wel helpt als de velletjes eraan hangen, om het voor het slapen gaan flink dik in te smeren en dan ook de huid rond om je lippen, de volgende ochtend is het dan al een stuk minder.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De oplossing tegen droge lippen? - Pagina 2 Empty Re: De oplossing tegen droge lippen?

Bericht  *Lookie* za 22 sep 2012 - 22:22

Pure vaseline werkt hier ook het beste!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bacio zo 23 sep 2012 - 0:03

De oplossing tegen droge lippen? - Pagina 2 6336209Dit is het enige wat écht werkt. Helaas niet te koop in Nederland, maar wel online te bestellen.

Edit: hier kun je t ook bestellen, heb ik al meerdere keren gedaan: http://www.roaccutanekuur.nl/

Laatst aangepast door Bacio op zo 23 sep 2012 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Bacio zo 23 sep 2012 - 0:07

dr_oupy schreef:
Jilke schreef:Ik slik het nu ook 4 mnd, moet nog 2 maanden. 60 mg per dag. Veel last van mijn gewrichten, lippen, humeur en droge huid idd ( gezicht niet, benen vooral).

Huud is al veel rustiger, af en toe nog eens een ontsteking. Had geen erge acne, maar wel wekelijks meerdre grote pukkels op mijn rug die gruwelijk ontsteekten

Jeetje, je hebt wel veel bijwerkingen van het middel dan. Ik slik het nu ook, dit is al mijn 6e kuur, en heb alleen maar last van droge lippen, maar die zijn nou niet zo erg dat het bloed of wat dan ook. Ik gebruik voor mijn lippen, vaseline, labello (de blauwe) of gewoon cacao boter. Wat bij mij wel helpt als de velletjes eraan hangen, om het voor het slapen gaan flink dik in te smeren en dan ook de huid rond om je lippen, de volgende ochtend is het dan al een stuk minder.
Je 6de kuur? Wow! Hoeveel maanden is dat in totaal? Ik ben nu in maand 7. Vanaf maand 6 hoefde ik nog maar 10mg en kreeg meteen weer een (kleine) ontsteking. Nu dus nog 3 maanden 60mg.

Ik heb alleen mega droge lippen, maar verder nergens last van. In het vliegtuig heb ik wel extreem last van mn ogen. Volgens mn dermatoloog reageer ik er goed op. Sinds ik de pillen slik heb ik een hele mooie huid, behalve die ene ontsteking dus.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 0:20

Rush schreef:HEMA rescue lippenbalsem I love you

+1! Kost maar een euro, maar echt de enige die bij mij goed helpt!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 1:16

Bacio schreef:De oplossing tegen droge lippen? - Pagina 2 6336209Dit is het enige wat écht werkt. Helaas niet te koop in Nederland, maar wel online te bestellen.

Edit: hier kun je t ook bestellen, heb ik al meerdere keren gedaan: [url=http://www.roaccutanekuur.nl/
http://www.roaccutanekuur.nl/[/quote[/url]]

Is ook in de apotheek te koop, dus wel te koop in Nederland. Wil deze ook aanraden, werkt ook erg goed. Puur vaseline of uierzalf werkt ook goed.

Gast
Gast

Bericht  Bacio zo 23 sep 2012 - 1:26

De oplossing tegen droge lippen? - Pagina 2 AquaphorSorry zie dat ik het verkeerde tubetje heb geplaatst. Het moet deze zijn. Mocht iemand weten waar ze deze in Nederland verkopen, hoor t graag. Kreeg het aangeraden van m'n dermatoloog, die zei dat je t in Amerika moest kopen.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Jilke zo 23 sep 2012 - 6:58

Bij mij slaat die aquaphor wit uit als ik het erop smeer. Via ebay kun je het kopen en via iemand met een eigen website. Vaseline werkt bij mij toch het beste, en dan vooral snachts een dikke laag.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: