Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

+2
Floor
Burgemeester Nicky
6 plaatsers

Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Burgemeester Nicky di 18 sep 2012 - 8:35

Heeft iemand een goede tip waar ik mijn auto voor een week kan stallen bij de luchthaven Charleroi in Brussel?
Ik heb net gekeken via de website van de luchthaven zelf, en de goedkoopste optie is € 83,- voor een weekje. Erg prijzig dus! Hebben ze niet net zoals bij Schiphol van die parkeerplekken net buiten de luchthaven waar je met een shuttlebus naar toe kan en wat betrouwbaar is?

Wij moeten midden in de nacht op de luchthaven zijn, dus met de trein gaan is geen optie. Daar in de buurt overnachten lukt ook niet.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Floor di 18 sep 2012 - 8:43

Geen idee, toen mijn man en schoonvader daar moesten zijn heb ik ze weggebracht naar Brussel en opgehaald heb ik ze net over de grens in NL op een treinstation, daar zijn ze dus met de trein naar toe gegaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Polly di 18 sep 2012 - 10:16

Ik heb meerdere keren naar informatie hierover gezocht en nooit andere opties gevonden. Ik heb wel eens gelezen over goedkoper prive parkeren bij mensen die in de buurt wonen, maar daar moet je dus ook inderdaad maar net het vertrouwen in hebben en dat kan niet bij erg vroege of late vluchten.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Caro di 18 sep 2012 - 20:14

Het ligt echt wel in de middle of nowhere dat vliegveld. Dus volgens mij zijn er geen andere opties dan de gewone parkeergarage gebruiken..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Travelgurly di 18 sep 2012 - 23:20

Kijk eens bij de luchthaven hotels.

Ik vond parkeren ook belachelijk duuuur daar. Hebben toen 1 overnachting gedaan-met gratis 14 dagen uiterlijk parkeren en shuttle service naar de luchthaven. was ik nog goedkoper uit.

moet je even google op sleep,park & fly Brussel charleroi.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Mari wo 19 sep 2012 - 1:10

Ik ga ook volgende week vanaf charleroi en geen andere opties gevonden. Wordt wel overal gewaarschuwd om je auto niet in het plaatsje verderop te zetten of op een industrieterrein. Omdat je vooral met Nederlandse kentekenplaten een makkelijke prooi bent voor inbrekers.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Burgemeester Nicky wo 19 sep 2012 - 3:11

Hmm, dat is dan jammer! Ik hoopte dat iemand een briljante tip zou hebben Laughing

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren luchthaven Brussel Charleroi? Empty Re: Parkeren luchthaven Brussel Charleroi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum