Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel kaartjes en naar wie?

+20
*Lookie*
Travelgurly
Flip Fluitketel
Sophiee
Jade
Jelin
Puggle
Linda
Happydobby
PapillonRose
hellowkitty
Annemie
LDJ
Bluestar
Ugly Betty
smooch
Slakje
Roos
Printje
Flower_L
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hoeveel kaartjes en naar wie? - Pagina 2 Empty Re: hoeveel kaartjes en naar wie?

Bericht  Flip Fluitketel di 18 sep 2012 - 20:58

Moet het eigenlijk nog nakijken, maar ik denk dat wij z'on 60 á 70 kaartjes bestellen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel kaartjes en naar wie? - Pagina 2 Empty Re: hoeveel kaartjes en naar wie?

Bericht  Travelgurly di 18 sep 2012 - 21:19

Ik heb al een lijstje gamaakt en ik denk dat ik er 70 ga bestellen, heb er dan nog en aantal reserve ook over.

Misschien nog een kleine tip. Ik ga ze bestellen bij Multicopy, heb zelf een kaart gemaakt en ik vind ze niet heel erg duur. Ikbetaal geloof ik voor een zelfgemaakte kaart+drukkosten+envelopen 130,-. Ze hebben meerdere filialen in het land, en je krijgt een gratis proefdruk.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  *Lookie* di 18 sep 2012 - 21:33

Wij hebben er 100 verstuurd.

Naar familie, vrienden, enkele buren, werk, huisarts, verloskundige, ziekenhuis (daar ben ik bevallen en ook een tijdje gelegen)..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Darius di 18 sep 2012 - 22:03

Ik heb het net van de week uitgezocht, we hebben er eens stuk of 55 nodig. Ik wilde er dan 65 bestellen, voor de extra in de babyboeken ed. Maar toen ik het even ging berekenen, kost 75 kaartjes maar 1,25 meer dan 65 kaartjes (en mijn man heeft het ook nog nagerekend, ik kon het bijna niet geloven) dus we bestellen er nu 75.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Star007 di 18 sep 2012 - 22:41

We hadden er geloof ik 65. Heb er nog 4 over. We hebben gestuurd naar; Ouders , broers en zussen, oom en tante's, neven en nichten, opa's en oma's, vrienden en collega's, P&O afdeling van mijn werk , Huisarts, verloskundige praktijk.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 23:05

Beide keren 80 besteld en beide keren wel wat over, geloof dat we zo rond de 65 hebben verstuurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 23:10

We hadden er 50 besteld en dat was véél te weinig....hebben wel 150 felicitatiekaarten gekregen maar ben er niet aan toegekomen kaartjes na te laten drukken om iedereen terug te bedanken.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 18 sep 2012 - 23:49

Ik ben ook aan het twijfelen hoeveel ik er zal bestellen. Ik ben bang dat ik (veel) mensen ben vergeten op mijn lijstje. Voor de zekerheid ga ik er wel 15 meer bestellen denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Knof wo 19 sep 2012 - 0:33

Ik heb een lijst gemaakt en kom nu op ongeveer 90 kaartjes uit. Ik denk dat we er 100-110 bestellen, dan zitten we sowieso goed.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: