Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij op je bucket list staan ?

+17
Derpy
loura
SarahKey
Bliss
Bosjesvrouw
Sweet Sylvana
Monte
Truttebol
Kowalski
Printje
Caro
SoGood
Lonely Goatherd
_Lacey_
Discordia
Blair
Jeanette
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Arwyn di 18 sep 2012 - 20:22

Of het echt een bucketlist is weet ik niet, maar dit wil ik nog wel eens:

- Verhuizen naar een echt huis (verdiepingen, een tuin, een badkamer van meer dan 2m²)
- Een katje
- Trouwen
- Kindjes krijgen
- Een leuke (liest vaste natuurlijk) baan vinden voor zo'n 32uur
- Naar Wenen
- Nog een keer naar Londen
- Naar nog een hele rits andere steden
- Over mijn vliegangst heen komen en naar Australië, Nieuw-Zeeland en Amerika
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Fayebella wo 19 sep 2012 - 7:22

- Reizen naar verschillende landen/steden (Australië, Nieuw-Zeeland, rondreis Scandinavië + noorderlicht, New York, St. Petersburg, Polen)
- Trouwen
- Een baan vinden, die ik echt heel leuk vind en dan het liefst met een vast contract
- Kinderboek/prentenboek schrijven
- Italiaans leren
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:30

Eerste dingen die nu in me opkomen

- Kind(eren) krijgen
- Trouwen

- Rondreis door Amerika maken
- Naar Australië

- Een dag alles kopen wat ik leuk vind, onbeperkt budget met winkelen dus

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  _Lacey_ wo 19 sep 2012 - 7:32

Derpy schreef:Het noorderlicht zien, naar Pripyat gaan en een reis naar Australië.
Dat wil ik ook (iedereen verklaart me voor gek).
De andere twee dingen heb ik al gezien/gedaan.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:47

Mijn bucket list is geloof ik iets veranderd sinds mijn relatie uit is en ik mijn verslaving aan het overwinnen ben.

Ik weet het niet meer zo goed. In ieder geval wel:


  • Een goede baan vinden en houden.
  • Nuchter blijven. Dat gaat me wel lukken, maar ik zeg niet: 'ik drink nooit meer' Want dat weet ik niet, dat kan niemand zeggen. Ik zeg 'ik drink niet meer'. En ik hoop en geloof dat dat zo blijft. Zeker wanneer ik van die verdomde angststoornis af ben, die me er o.a. toe zette.
  • Iets studeren, in de richting van psychologie.
  • Een boek schrijven.
  • Nog altijd: moeder worden, als ik geestelijk stabiel genoeg ben. Dat ligt diepgeworteld.
  • Een tattoo laten zetten, ik weet al waar en met welke achterliggende gedachte. Dat is echt een grote wens die ik op korte termijn hoop in te kunnen vullen omdat het om twee belangrijke delen van mijn leven gaat ( een tattoo is een weloverwogen keuze voor mij, dus korte termijn is dan een jaar ongeveer )
  • Van mijn eeuwige, onnodige onzekerheid afkomen. Al ben ik een aardig eind op weg.
  • Een droomvakantie, met 0,0 stress en 100% ontspanning
  • Leren dingen los te laten, dat is een enorm struikelpunt voor me. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds verdriet van het feit dat mijn beste vriendin, na 15 jaar vriendschap via een sms er een punt achter zette. Dat is inmiddels een dik jaar geleden.

Meer kan ik niet bedenken zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:51

Ik ben dus niet de enige die moeite heeft met loslaten ook al is het lang geleden!

Mooie lijsten allemaal!

Ik wil nog wel toevoegen dat ik ook nog wel meer zou willen reizen, maar of dat er van komt weet ik nu nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:52

Jip83 schreef:Ik ben dus niet de enige die moeite heeft met loslaten ook al is het lang geleden!


Ik denk dat er meer mensen zijn die dat hebben, dan we in de gaten hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  SoGood wo 19 sep 2012 - 7:53

PS, misschien een rare vraag.. Ik heb jou ooit eens een persoonlijke pm gestuurd, misschien heb ik je daar onbedoeld mee gekwetst of negatief mee geraakt. Misschien weet je het wel niet eens meer, maar nu ik weet wat er bij jou heeft gespeeld kan ik me voorstellen dat het niet leuk voor je was.. Ofzoiets.. Snap je het nog?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:54

Sogood schreef:PS, misschien een rare vraag.. Ik heb jou ooit eens een persoonlijke pm gestuurd, misschien heb ik je daar onbedoeld mee gekwetst of negatief mee geraakt. Misschien weet je het wel niet eens meer, maar nu ik weet wat er bij jou heeft gespeeld kan ik me voorstellen dat het niet leuk voor je was.. Ofzoiets.. Snap je het nog?



Moet ik even kijken!

Edit: kan ik niet meer vinden, wil je je PM nog eens sturen? Ik kan me iig niet voorstellen dat je me gekwetst of negatief geraakt hebt want dan had ik dat vast wel onthouden smile


Laatst aangepast door PurpleSparkle op wo 19 sep 2012 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  SoGood wo 19 sep 2012 - 7:56

In mijn inbox staat ie niet meer, maar als je het niet meer weet dan is er niks aan de hand, toch? Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:01

Ik zie nu Afrika op televisie, dat lijkt me ook echt geweldig :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:01

Sogood schreef:In mijn inbox staat ie niet meer, maar als je het niet meer weet dan is er niks aan de hand, toch? Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 561177

Nope! Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:16

Mijn bucketlist.

*Allereerst de komende 28 dagen doorstaan, zonder datgene wat ik de afgelopen jaren me zo eigen heb gemaakt en welke psychische problemen heeft aangewakkerd.
*Een goede baan vinden en vasthouden. Zodat ik nooit meer voor 'dit leven' sta.
*Een rondreis door Amerika.
*Een rondreis door Zuid Afrika.
*Eens een zeer exclusieve reis maken naar een warm land. Genieten en zorgeloos leven.
*Ik kan wel zeggen dat 'een partner zoeken' op mijn lijst sta. Maar ik geloof dat ik niet moet zoeken, dat degene opeens in mijn leven komt. Of misschien zelfs al is. Al weten we van elkaar niet hoe we er eigenlijk voor staan.

Tja, en dat was het eigenlijk wel. Heb niet zo heel veel wensen of dromen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 8:56

Op dit moment staat bovenaan: piano leren spelen.
En vloeiend Spaans leren spreken, maar daar wordt aan gewerkt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Alex wo 19 sep 2012 - 10:15

Met stip op 1: Gelukkig worden en blijven met mezelf en mezelf accepteren.

En verder:

- Een tattoo laten zetten (waar en wat weet ik nog niet, maar het zal waarschijnlijk symbool staan voor de liefde tussen moeder en kind, wellicht icm de naam van mijn dochter)
- Nog een kindje krijgen
- Mooie reis maken naar Australië/Nieuw-Zeeland en hiernaar
- Emigreren (over een jaar of tien, als het allemaal lukt)
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Oasis wo 19 sep 2012 - 10:24

Wat ik nu kan verzinnen:

- mijn HBO diploma behalen;
- een tweede, interessante studie volgen;
- emigreren, en daarbij ook een mooi huisje vinden;
- Ooit een hondje in huis nemen;
- Reizen door Scandinavie
- Afvallen
- Meer zelfvertrouwen
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum