Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij op je bucket list staan ?

+17
Derpy
loura
SarahKey
Bliss
Bosjesvrouw
Sweet Sylvana
Monte
Truttebol
Kowalski
Printje
Caro
SoGood
Lonely Goatherd
_Lacey_
Discordia
Blair
Jeanette
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Kowalski di 18 sep 2012 - 8:55

Haha jaa ik ben een ongelovige muts, ik denk altijd 'dat moét toch lukken!?'. Beetje last van zelfoverschatting denk ik Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 8:57



Oh ik ook hoor. Ondanks dat ik weet dat het niet kan, blijf ik het proberen. Als ik een hond zou zijn, zou ik ook zeker weten 100% achter mijn eigen staart aan gaan.
Just for fun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Truttebol di 18 sep 2012 - 9:02

Zo ver ben ik de afgelopen minuten gekomen..



1. Fotoshoot met vriend (en hond)
2. Motor rijbewijs halen
3. Naar Vlieland
4. Op vakantie met hond
5. Trouwen
6. Ijshockeywedstrijd in Amerika/Canada en een KHL wedstrijd kijken
7. Naar Disneyland met/rond kerst
8. Vrienden maken
9. Alleen naar de bioscoop gaan


Laatst aangepast door Truttebol op di 18 sep 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:02

Zero en Ko, jullie zijn leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:07


Ko is leuk, ik stel gewoon hele rare bucketlistpunten... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Kowalski di 18 sep 2012 - 9:32

Zero schreef:
Ko is leuk, ik stel gewoon hele rare enorm gave supervette übercoole bucketlistpunten... scratch
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:45

Een chocoladetaart maken
15 kilo afvallen (staat een beetje in contrast met de eerste smile )
roadtrip door Amerika

Edit:
Rondreis Patagonie

Maar vooral: een doel vinden om voor te leven in dit leven


Laatst aangepast door Confusion op di 18 sep 2012 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Monte di 18 sep 2012 - 9:45

Mijn bucket list:

- Trouwen
- Kindjes krijgen
- Huis kopen
- Leuke baan krijgen
- Rijbewijs halen
- Petra zien
- New York zien(+ andere delen van amerika)
- Shoppen zonder aan een budget te denken
- In buitenland wonen
- Kerst in Quebec vieren
- Eigen moestuin hebben
- Australië zien
- Afvallen
- Perfecte tanden hebben
- Een mooie schoenencollectie bezitten
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 9:48

Confusion schreef:Een chocoladetaart maken
15 kilo afvallen (staat een beetje in contrast met de eerste Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 561177 )
roadtrip door Amerika

Maar vooral: een doel vinden om voor te leven in dit leven

Klinkt wel heel zwaar Embarassed mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:01

Zo zwaar bedoel ik het niet smile . Maar ik heb gewoon geen idee wat ik wil wat werk betreft dus voor mijn gevoel kom ik daar niet echt verder. Ik heb werk, maar het is al een tijd lang tijd voor iets anders maar ik brainstorm al járen en ik heb nog steeds geen idee. Ik weet alleen dat dingen mij snel vervelen.

Daarnaast heb ik ook geen vriend en ziet het er niet echt naar uit dat daar snel verandering in komt, dus voor mijn gevoel kom ik ook op dat gebied niet verder.

Dus naar mijn idee doe ik maar wat en heb ik niks om mijn energie uit te kunnen halen en ik heb ook geen idee hoe ik daar verandering in moet gaan brengen. Het lijkt alsof in mijn omgeving veel mensen steeds een stapje verder komen (werk, relatie of beide) en ik blijf maar stil staan.

Maar zo zwaar bedoel ik het niet. Meestal vind ik het gewoon alleen maar vervelend en voel ik me niet ongelukkig ofzo. Don't worry smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Bosjesvrouw di 18 sep 2012 - 10:12

- samen wonen het liefst direct in een koop woning
- trouwen
- gezin stichten
-vliegen in een vliegtuig (dan direct maar naar een warm land)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 10:17

Confusion schreef:Zo zwaar bedoel ik het niet Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 561177 . Maar ik heb gewoon geen idee wat ik wil wat werk betreft dus voor mijn gevoel kom ik daar niet echt verder. Ik heb werk, maar het is al een tijd lang tijd voor iets anders maar ik brainstorm al járen en ik heb nog steeds geen idee. Ik weet alleen dat dingen mij snel vervelen.

Daarnaast heb ik ook geen vriend en ziet het er niet echt naar uit dat daar snel verandering in komt, dus voor mijn gevoel kom ik ook op dat gebied niet verder.

Dus naar mijn idee doe ik maar wat en heb ik niks om mijn energie uit te kunnen halen en ik heb ook geen idee hoe ik daar verandering in moet gaan brengen. Het lijkt alsof in mijn omgeving veel mensen steeds een stapje verder komen (werk, relatie of beide) en ik blijf maar stil staan.

Maar zo zwaar bedoel ik het niet. Meestal vind ik het gewoon alleen maar vervelend en voel ik me niet ongelukkig ofzo. Don't worry Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 561177


Owww maar dat zijn dingen waar je aan kunt werken toch? Alleen is het wel lastig als je echt niet weet wat je wilt doen Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 878948377 . Ik heb ook geen vriend en mijn tip is: kijk niet om je heen naar andere mensen daar word je alleen maar depri/down van Wink er zijn bij die mensen vast ook dingen die niet zo lopen zoals ze zouden willen. Ben je wel gelukkig met jezelf en alleen? Ik vind dat, dat wel heel belangrijk is.!

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Bliss di 18 sep 2012 - 10:29

Toevallig, hier had ik het net nog met m'n vriend over. Van veel dingen roep ik al jaren dat ik het 'ooit een keer' wil doen en vorig jaar ben ik eens begonnen met het daadwerkelijk uitvoeren van één van die dingen, namelijk Italiaans leren in Italië (en daarna verder met een cursus in NL). Helaas zakt het nu weer aardig weg en moet ik het beter bij gaan houden.

Verder:

- uitzoeken waar ik op werkgebied nou écht blij van word en een baan zoeken waar ik positieve energie en voldoening uit haal;
- leren drummen en piano en gitaar leren spelen (aan het laatstgenoemde ga ik binnenkort beginnen!);
- een roadtrip door Amerika maken;
- weer tennislessen nemen en dus ook gaan tennissen;
- misschien bij een toneelvereniging of iets anders doen op een podium (zoals dingen presenteren), ik ben erachter dat ik dat graag doe;
- naar Australië en Zuid-Afrika;
- gelukkig zijn en blijven (ook met m'n vriend).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:31

@ Sweet Sylvana: Ja ik wil er ook heel graag aan werken alleen idd, het probleem is dat ik niet weet welke kant ik op wil en dus ook niet weet waar ik aan moet werken.

Ik blijf hopen dat ik met een briljante ingeving ooit kom en in de tussentijd moet er gewoon brood op de plank komen Wink .

En je hebt gelijk, ik moet ook niet te veel om me heen kijken maar helaas is dat ongeveer mijn tweede natuur. Ik probeer het al heel lang af te leren! Ik was ook heel gelukkig alleen, maar nu begint het toch wel een beetje te knagen. En als ik soms zie hoe snel anderen een nieuwe vriend hebben denk ik soms echt dat er wat mis is met mij, maar goed. Dat weet ik wel weer te relativeren hoor maar het zijn wel de twee grootste dingen die mij bezig houden. Vooral op werkgebied. Het zou fijn zijn als ik eindelijk eens een keer zou weten wat ik wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Bliss di 18 sep 2012 - 10:42

Con, misschien moeten we eens een brainstormsessie houden, want ik zit dus met exact hetzelfde probleem qua werk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:44

Goed plan, onder het genot van een fles wijn..

ik ben inmiddels een expert in brainstormen alleen levert het (nog) geen resultaat op Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 10:49

Confusion schreef:@ Sweet Sylvana: Ja ik wil er ook heel graag aan werken alleen idd, het probleem is dat ik niet weet welke kant ik op wil en dus ook niet weet waar ik aan moet werken.

Ik blijf hopen dat ik met een briljante ingeving ooit kom en in de tussentijd moet er gewoon brood op de plank komen Wink .

En je hebt gelijk, ik moet ook niet te veel om me heen kijken maar helaas is dat ongeveer mijn tweede natuur. Ik probeer het al heel lang af te leren! Ik was ook heel gelukkig alleen, maar nu begint het toch wel een beetje te knagen. En als ik soms zie hoe snel anderen een nieuwe vriend hebben denk ik soms echt dat er wat mis is met mij, maar goed. Dat weet ik wel weer te relativeren hoor maar het zijn wel de twee grootste dingen die mij bezig houden. Vooral op werkgebied. Het zou fijn zijn als ik eindelijk eens een keer zou weten wat ik wil.



Ik kan begrijpen dat het soms zo voelt. Ik heb dat ook om me heen dat mensen snel een relatie krijgen. Maar als ik dan echt kijk naar de persoon in kwestie zie ik ook vaak dat sommige mensen met minder genoegen nemen omdat ze bang zijn om alleen te blijven (in mijn omgeving he, ik kan niet voor iedereen spreken). Ik ben dan liever alleen gelukkig dan in zo'n relatie.

Misschien kun je eens op verschillende werkplekken een kijkje nemen. Dat is dan wel op vrijwillige basis maar misschien krijg je er iets heel moois voor terug. Bijvoorbeeld een ingeving wat je wel echt leuk lijkt of het tegenovergestelde kan ook, dan kan je dat afstrepen Wink . Schrijf voor jezelf op wat je graag zou willen in een baan. Ik bedoel hiermee, teamwerk, zelfstandig, avond/middag dan kun je misschien ook al een paar dingen afstrepen.

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:56

Wat lief dat je zo meedenkt!

Ik hou ook vacatures in de gaten om er zo een beetje achter te komen wat er überhaupt allemaal is omdat je vaak niet verder komt dan de standaard dingen. Helaas nog niks gevonden al moet ik wel zeggen dat ik voor mijn gevoel steeds een stapje dichterbij lijk te komen. Ik streep iets meer dingen af, let wat meer op wat mij in het dagelijks leven energie geeft e.d.
Ik heb dus nog hoop Wink .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 11:12

Confusion schreef:Wat lief dat je zo meedenkt!

Ik hou ook vacatures in de gaten om er zo een beetje achter te komen wat er überhaupt allemaal is omdat je vaak niet verder komt dan de standaard dingen. Helaas nog niks gevonden al moet ik wel zeggen dat ik voor mijn gevoel steeds een stapje dichterbij lijk te komen. Ik streep iets meer dingen af, let wat meer op wat mij in het dagelijks leven energie geeft e.d.
Ik heb dus nog hoop Wink .

Dat klinkt al een stuk positiever! En over positief gesproken denk ook aan de dingen die je al hebt bereikt in je leven! Je hebt net een heerlijke reis achter de rug (ik mag dat zeggen want ik ben 2x op aruba geweest en ga volgend jaar weer Wink ) Die dingen moet je niet vergeten he! Je hebt een mooi huisje voor jezelf, zijn allemaal dingen die JIJ bereikt hebt!

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 11:19

Ik ben nog steeds op reis Wink . Vrijdag vlieg ik weer naar Nederland!

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Ik weet dat ik ook wel iets bereikt heb, maar ik wil altijd meer en beter e.d. Niet altijd een fijne eigenschap haha!

Maar wat leuk dat je hier ook al bent geweest! Je hebt zeker familie hier als je volgend jaar weer gaat? Misschien ga ik volgend jaar ook wel weer. Mijn zusje blijft een jaar hier wonen namelijk dus het is heel verleidelijk om haar nog even op te zoeken Wink .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 11:27

Confusion schreef:Ik ben nog steeds op reis Wink . Vrijdag vlieg ik weer naar Nederland!

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Ik weet dat ik ook wel iets bereikt heb, maar ik wil altijd meer en beter e.d. Niet altijd een fijne eigenschap haha!

Maar wat leuk dat je hier ook al bent geweest! Je hebt zeker familie hier als je volgend jaar weer gaat? Misschien ga ik volgend jaar ook wel weer. Mijn zusje blijft een jaar hier wonen namelijk dus het is heel verleidelijk om haar nog even op te zoeken Wink .



Ow sorry haha ik dacht dat je al terug was! Ik stuur je even een pm ok?

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  SarahKey di 18 sep 2012 - 19:02

- keer in een luchtballon (en dat is al heel wat want heb hoogtevrees)
- zeeland bekijken, nog nooit geweest
- naar deventer tijdens de dickensfestijn
- mijn gezin compleet maken
- mijn kinderen zien opgroeien
- wild kamperen
- concert van Bryan Adams. (ach word dan pas de 4de keer)
- mijn haar verven
- wadlopen
- op wintersport
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 19:30

De Franse en Italiaanse taal leren. Gitaar en piano kunnen bespelen. Een backpackreis maken door Azie, Australie en Canada. Ooit nog een Hbo studie gaan volgen op Medisch gebied. En nog lang gelukkig zijn met mijn vriend.

Studeren en reizen staan bovenaan. Vreemde talen en een instrument spelen zou heel erg mooi meegenomen zijn. Wil ik in de toekomst graag een kindje. Wie weet kan ik sommige dingen nog combineren. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  loura di 18 sep 2012 - 19:58

Mijzelf omscholen tot stylist en een eigen bedrijfje opstarten.

In een ster restaurant eten en niet hoeven nadenken hoeveel ik uit ga geven.

Met koninginnen dag de helft van mijn kleding verkopen (moet aankomend jaar haalbaar zijn Very Happy)

Eindelijk de Franse taal eens onder de knie krijgen!

Naar New York gaan en naar de Malediven.

Dit jaar nog een andere baan hebben laughcry Zodat ik geen onregelmatige tijden meer hoef te werken. Dan kan ik in de avonden cursussen gaan volgen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Derpy di 18 sep 2012 - 20:00

Het noorderlicht zien, naar Pripyat gaan en een reis naar Australië.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij op je bucket list staan ?  - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij op je bucket list staan ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum