Bucket list
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bucket list
Nu voor mij de 30 toch wel eng dicht bij begint te komen en ik me vandaag zit te vervelen heb ik me zitten bedenken welke dingen ik perse nog wil doen.
Hebben jullie een nog dingen die je perse gedaan wilt hebben voor bijv een bepaalde leeftijd?
Hebben jullie een nog dingen die je perse gedaan wilt hebben voor bijv een bepaalde leeftijd?
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Re: Bucket list
Niet per se voor een bepaalde leeftijd, maar ik riep al jaaaaren dat ik Italiaans wilde leren en wilde leren drummen. Vorig jaar toch maar eens de daad bij het woord gevoegd en twee weken in Florence Italiaans geleerd en nu volg ik nog een wekelijkse cursus. Dat drummen moet er ook nog eens van komen!
Ik ga nog even verder denken...
Ik ga nog even verder denken...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Moet binnenkort de dvd maar eens terugbrengen, Bliss! Was mooie film!
Ik heb ook niet voor een bepaalde leeftijd, maar ik wil graag alle 50 staten van Amerika zien. Dat is echt het enige originele op m'n bucketlist naast de standaard huisjeboompjebeestje dingen willen.
Ik heb ook niet voor een bepaalde leeftijd, maar ik wil graag alle 50 staten van Amerika zien. Dat is echt het enige originele op m'n bucketlist naast de standaard huisjeboompjebeestje dingen willen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De enige eis die ik heb is zoveel mogelijk van de wereld willen zien. Mocht ik volgende maand de lotto winnen ... dan koop ik een boot en word ik zeilmeisje nummer 2
Gast- Gast
Ik heb wel dingen die ik graag gedaan zou willen hebben en inmiddels ook aardig wat dingen weg kunnen strepen maar niet perse voor een bepaalde leeftijd. Ik had hem ooit geschreven maar geen idee meer waar hij is, jammer... Al zitten die dingen natuurlijk ook wel in mijn hoofd .
Gast- Gast
Ik heb nog tien landen/plekken op mijn lijst staan die ik wil bezoeken. Maar dat is niet echt eerlijk, want als er 1 afgaat, komt er een nieuwe bestemming bij?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Ik heb nog tien landen/plekken op mijn lijst staan die ik wil bezoeken. Maar dat is niet echt eerlijk, want als er 1 afgaat, komt er een nieuwe bestemming bij?
Herkenbaar.. Mijn bucketlist bestaat momenteel ook alleen maar uit gewenste reisbestemmingen en er komen altijd bestemmingen bij.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:_Chance schreef:Ik heb nog tien landen/plekken op mijn lijst staan die ik wil bezoeken. Maar dat is niet echt eerlijk, want als er 1 afgaat, komt er een nieuwe bestemming bij?
Herkenbaar.. Mijn bucketlist bestaat momenteel ook alleen maar uit gewenste reisbestemmingen en er komen altijd bestemmingen bij.
Haha, dit ken ik ook..... Ik moet van mezelf ook ieder jaar minimaal een land bezoeken waar ik nog nooit geweest ben..
Verder wil ik graag nog:
- Studie afmaken
- Motor kopen
- Een huisje kopen (mits ik ooit mn flat verkocht krijg)
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Ik hou al een tijd een lijst bij op www.dayzeroproject.com, erg leuk, vooral om af te strepen!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij op je bucket list staan ?
» Je eigen Bucket List
» To-do-list voor ik weg ga :)
» things to do list
» Wat is jouw To-Do list voor vandaag?
» Je eigen Bucket List
» To-do-list voor ik weg ga :)