Leuke stoel gezocht....Foto's erbij..
+6
Annie24
Flower_L
TukTuk
Diese
Aimee
Printje
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Leuke stoel gezocht....Foto's erbij..
Ik vind het heel leuk behang! Je zoontje lijkt er inderdaad erg blij mee!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@Annemie: De zijkanten zitten vast aan het frame van de stoel met maar 2 schroeven, als je een rustig kind hebt, wat rustig op een stoeltje blijft zitten dan heb je er wellicht wel wat aan, maar hier was er 2 keer op de leuning gaan leunen/zitten genoeg om de stoel door zijn voegen te laten gaan.
Gast- Gast
Grrr vandaag de hele kamer eindelijk binnengekregen (bureau, linnenkast, la voor onder bed, nachtkastje) ontbreken van de linnenkast de schroeven etc...grrr dus gebeld en worden ze zo snel mogelijk bezorgd...kunnen we nog niet helemaal verder met de kamer...de rest staat nu in elkaar maar twijfel nog of het zo blijft staan. Zoonlief slaapt nu dus nog op zijn oude kamer omdat op zijn nieuwe kamer de kast dus nog in stukken staat..ik baalde echt enorm, manlief had een vrije middag genomen en uiteindelijk dus vrijwel voor 'niets'.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
He dat is erg balen printje.
Deze hebben wij, hij was eigenlijk voor onze dochter maar mijn zoontje is er dol op. Die zit er zeker een uur per dag in te chillen. Wel in korte stukjes van 10 min ongeveer maar hij zoekt hem iedere keer weer op.
Deze hebben wij, hij was eigenlijk voor onze dochter maar mijn zoontje is er dol op. Die zit er zeker een uur per dag in te chillen. Wel in korte stukjes van 10 min ongeveer maar hij zoekt hem iedere keer weer op.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ow dat is ook erg leuk Tazz, waar is hij van?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ow dat is ook erg leuk Tazz, waar is hij van?
Ook ikea!
Gast- Gast
Evy schreef:Printje schreef:Ow dat is ook erg leuk Tazz, waar is hij van?
Ook ikea!
Ow oke... dan gaan we daar toch eens kijken vd week.
Printje- Lady Post-a-lot
Deze stoel is hier echt favoriet! Heb hem laatst op de kop getikt bij de kringloop in rood met oranje en het is een groot succes hier. Hier staat hij in de woonkamer, maar kan natuurlijk ook in de kinderkamer staan. In het blauw is hij ook erg leuk!Evy schreef:
Wij hebben laatst deze gekocht en hij is er echt intens blij mee, haha!
Ook hebben we een zitzak van sit and joy, maar die is wat minder in gebruik!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Printje... dat is leuk behang!!! Ik laat het Tonnie maar iet zien denk ik. Die is ook helemaal gek van auto's vliegtuige e treinen (vooral die laatste).
Hier krijgt T. van het voorjaar een nieuw kamertje. Dan gaat hij ook over naar een groot bed en andere meubels.
Tjeee... en zie ik dat nu goed. Is R. zo blond geworden door de zon? Knap mannetje!
Hier krijgt T. van het voorjaar een nieuw kamertje. Dan gaat hij ook over naar een groot bed en andere meubels.
Tjeee... en zie ik dat nu goed. Is R. zo blond geworden door de zon? Knap mannetje!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos kapsel gezocht!
» leuke fotos maken van je kindje (tips?)
» Leuke winkelstad gezocht!
» Leuke camping gezocht
» leuke klokketting gezocht...
» leuke fotos maken van je kindje (tips?)
» Leuke winkelstad gezocht!
» Leuke camping gezocht
» leuke klokketting gezocht...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: