Kledingstuk voor de forumster
+11
Flippin' Bitch
VeryCherry
Melis_je
Jeanette
Antibes
Mamsie
Sugarfall
SoCali
Poubelle
Mees
SoGood
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kledingstuk voor de forumster
Wie wil voor mij iets uitzoeken? Moet wel iemand doen die ongeveer nog weet hoe ik eruitzie :-). Ik ben namelijk wel een beetje toe aan een vernieuwde stijl.
Gast- Gast
Haha ik vind alle dingen voor mij ook leuk!
Powerbabe, waar is die clutch van? Ik wil hemmm!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil dat ook Rood! Ik ben best veel afgevallen, heb een andere haarkleur (choco-bruin), en een coole pony. Ik voel me een ander mens nu ik niet meer in mijn relatie zit en ik wil een nieuwe kledingstijl!
Lekker gedurfd, sexy, beetje edgy mag ook, gewoon: lekker nieuw!
Lekker gedurfd, sexy, beetje edgy mag ook, gewoon: lekker nieuw!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Rood en Caro: ik zou zeggen, open een topic met foto van jezelf
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Haha die Chanel tas! Nee, ik ben genezen. Wil hem niet meer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Sugarfall schreef:Haha ik vind alle dingen voor mij ook leuk!
Haha! Leuk dat je hem leuk vindt! Hij is van Asos . Of tenminste ze verkopen hem bij Asos.
Ja leuk he Charlie! Ik vond het ook meteen helemaal leuk en echt iets voor jou.
Gast- Gast
Rood schreef:Wie wil voor mij iets uitzoeken? Moet wel iemand doen die ongeveer nog weet hoe ik eruitzie :-). Ik ben namelijk wel een beetje toe aan een vernieuwde stijl.
Jij bent mooi! Ik vind jou een mooie vrouw met een vriendelijk doch sterke uitstraling. Wat ik leuk vind voor jou:
Hij is er ook in het zwart en ik denk dat die je ook mooi staat.
Gast- Gast
Wauw, PB, wat een mooi jurkje! Dat zou ik wel durven dragen. Gisteren was ik namelijk bij 1 voor de verkiezingen (P&W en KvdB ineen, weetjewel?) en daar kwam in het voorprogramma Lisa Witteman aan tafel zitten. En die had nét zulke joekels van borsten als ik, maar MÓÓI!!! Zo zacht en wulps en sexy, en toen dacht ik: what the heck, ik ga ze ook gewoon meer exposen. Dus ik zou dat rode jurkje meteen aantrekken.
De onderste outfit vind ik ook prachtig, sjiek en vrouwelijk. En toch denk ik als ik zoiets aantrek: vééls te netjes, je gaat niet naar een bruiloft. Hoe kom ik van deze duuvelse gedachten af, dames?
Waar heb je die pica's vandaan, btw?
De onderste outfit vind ik ook prachtig, sjiek en vrouwelijk. En toch denk ik als ik zoiets aantrek: vééls te netjes, je gaat niet naar een bruiloft. Hoe kom ik van deze duuvelse gedachten af, dames?
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Haha die Chanel tas! Nee, ik ben genezen. Wil hem niet meer.
Whaaat are joeee craziii.. geef maar aan mij dan haha
Gast- Gast
Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Haha die Chanel tas! Nee, ik ben genezen. Wil hem niet meer.
Whaaat are joeee craziii.. geef maar aan mij dan haha
Ik heb een Tods tas gekocht, maar die van Chanel van het lijstje geschrapt. Zo in ene.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Rood schreef:Wauw, PB, wat een mooi jurkje! Dat zou ik wel durven dragen. Gisteren was ik namelijk bij 1 voor de verkiezingen (P&W en KvdB ineen, weetjewel?) en daar kwam in het voorprogramma Lisa Witteman aan tafel zitten. En die had nét zulke joekels van borsten als ik, maar MÓÓI!!! Zo zacht en wulps en sexy, en toen dacht ik: what the heck, ik ga ze ook gewoon meer exposen. Dus ik zou dat rode jurkje meteen aantrekken.
Ja ik weet het maar jij bent mooi met mooie rondingen en ik vind zulke jurkjes dan juist echt prachtig. Ik weet zeker dat je het kunt hebben!
Die onderste is wel netjes, maar wel ook sexy. Dat hoef je misschien in je vrije tijd niet aan te doen maar naar interviews/besprekingen/werk?
De foto's komen van asos!
Gast- Gast
Ooh, deze heb ik!Powerbabe schreef:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat leuk! Helemaal mijn smaak wat voor mij geplaatst is
Idd donkerblauw al heb ik bedacht dat ik misschien hier en daar weer wa zwart moet gaan overwegen... Maar ben er nog niet helemaal over uit haha
Idd donkerblauw al heb ik bedacht dat ik misschien hier en daar weer wa zwart moet gaan overwegen... Maar ben er nog niet helemaal over uit haha
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:Wat leuk! Helemaal mijn smaak wat voor mij geplaatst is
Ik weet zeker dat zwart je ook mooi staat!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het meeste foute kledingstuk?
» nav. wat geven jullie gemiddeld per kledingstuk uit?
» Welke forumster(s)?
» Vraag het de forumster!
» nav. wat geven jullie gemiddeld per kledingstuk uit?
» Welke forumster(s)?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: