Mama's, wat zouden jullie hiervan vinden?
+8
Slakje
MissD
studiebol
SarahKey
PapillonRose
Jazzlyn
Lejow
Poubelle
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mama's, wat zouden jullie hiervan vinden?
Misschien een gekke vraag.
Op mijn school organiseer ik dierendag, dan nodigen we een organisatie of bedrijf uit om langs te komen. Vorig jaar heb ik een politiehonden vereniging gevraagd die een demonstratie kwamen geven.
Dit jaar heb ik 'De olie.me.ulen' gevraagd, die kunnen bijvoorbeeld komen met slangen en spinnen.
Zou je dit eng of gevaarlijk vinden als dit bij je kind op school zou komen? Zou je er wat van zeggen tegen de schoolleiding?
Op mijn school organiseer ik dierendag, dan nodigen we een organisatie of bedrijf uit om langs te komen. Vorig jaar heb ik een politiehonden vereniging gevraagd die een demonstratie kwamen geven.
Dit jaar heb ik 'De olie.me.ulen' gevraagd, die kunnen bijvoorbeeld komen met slangen en spinnen.
Zou je dit eng of gevaarlijk vinden als dit bij je kind op school zou komen? Zou je er wat van zeggen tegen de schoolleiding?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Mama's, wat zouden jullie hiervan vinden?
Nee, ik zou het leuk vinden. Zou het wel fijn vinden als het vooraf dmv een brief bekend gemaakt wordt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het wordt van tevoren in de nieuwsbrief gezet, dus ze zijn er van op de hoogte.
Poubelle- Ratel
Tja ik zou het oke vinden. Mits het niet opgedrongen gaat worden aan de kinderen. Er zullen er natuurlijk best wel bijzitten die er echt heel bang van zijn.
zolang ik zelf maar niet in het gebouw hoef te zijn..
zolang ik zelf maar niet in het gebouw hoef te zijn..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Het ligt eraan of er echt gevaarlijke dieren tussen zouden zitten (bijv. giftig of in staat tot wurgen). Als dat het geval zou zijn, dan zou ik er uiteraard wat van zeggen. Maar ik neem aan dat dit vanzelfsprekend is, dat zulke dieren niet op school komen.
Bij onschadelijke dieren zou ik het eigenlijk ook geen lekker idee vinden, maar wie ben ik om daar dan wat van te zeggen? Dat het niet mijn favoriete dieren zijn wil niet zeggen dat kinderen het niet leuk zouden kunnen vinden. Mits het vrijwillig is ook, als er kinderen tussen zitten die het eng zouden vinden moet daar wel rekening mee worden gehouden.
Ik vind het dus geen heel gek idee, alleen mijn eigen associatie met zulke beesten is niet zo fijn
Bij onschadelijke dieren zou ik het eigenlijk ook geen lekker idee vinden, maar wie ben ik om daar dan wat van te zeggen? Dat het niet mijn favoriete dieren zijn wil niet zeggen dat kinderen het niet leuk zouden kunnen vinden. Mits het vrijwillig is ook, als er kinderen tussen zitten die het eng zouden vinden moet daar wel rekening mee worden gehouden.
Ik vind het dus geen heel gek idee, alleen mijn eigen associatie met zulke beesten is niet zo fijn
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk dat ik zelf de grootste schijterd zou zijn, ben er zó bang voor!
Maar het lijkt me wel leuk om daar iets mee te doen, dat er een presentatie over wordt gegeven.
En er wordt sowiezo niets opgedrongen.
Maar het lijkt me wel leuk om daar iets mee te doen, dat er een presentatie over wordt gegeven.
En er wordt sowiezo niets opgedrongen.
Poubelle- Ratel
Ik zou het niet zo erg vinden mits er goede mensen mee zijn die de dieren goed onder controle houden.
Wat kinderen ook erg leuk vinden, roofvogels. Wij hebben eens zo'n man gevraagd op de bso.
Wat kinderen ook erg leuk vinden, roofvogels. Wij hebben eens zo'n man gevraagd op de bso.
Haha ik zou het dood eng vinden, maar ja als de kinderen het leuk vinden tja dan is het prima. Ik vind idd dat de kinderen niks opgedrongen moet worden en als iemand ver naar achter wil staan bij de uitleg omdat die dus bijv bang is vind ik dat dat ook mag. En als er uitleg over gegeven wordt ga ik er vanuit dat er mensen bij zijn die er verstand van hebben dus wat mij betreft prima.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Haha ik zou het dood eng vinden, maar ja als de kinderen het leuk vinden tja dan is het prima. Ik vind idd dat de kinderen niks opgedrongen moet worden en als iemand ver naar achter wil staan bij de uitleg omdat die dus bijv bang is vind ik dat dat ook mag. En als er uitleg over gegeven wordt ga ik er vanuit dat er mensen bij zijn die er verstand van hebben dus wat mij betreft prima.
Sluit ik me helemaal bij aan... Ik zou het ook echt heel erg eng vinden!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik zou het dood- en doodeng vinden. Maar ik heb echt zelf zo'n verschrikkelijke angst van spinnen en slangen en al die enge reptielendingetjes. Gruwel. Ik zou om de haverklap naar school bellen of alles nog onder controle is.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
De oliemolen is echt heel leuk om naar toe te gaan. Dus ik vind dat sowieso ook echt heel goed op school kan. De kinderen zullen het geweldig vinden!
Gast- Gast
Misschien zorgt het zien van deze dieren van dichtbij, met voorlichting erbij, er wel voor dat kinderen er niet zo bang voor worden/zijn.
Lijkt me echt heel erg leuk!
Lijkt me echt heel erg leuk!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik hoor hier eigenlijk wel niet want ik ben geen mama maar ik wilde even zeggen dat ik het heel leuk vindt dat dit soort dingen georganiseerd worden! Kan me helemaal niet herinneren dat wij dat vroeger hadden... Ik zou dit jaar niet graag bij je op school zitten maar net zoals het voorbeeld van de politiehonden, dat vind ik érg leuk!
En zolang de kinderen niet gedwongen worden, zou ik het denk ik prima vinden. Als ik kijk naar hoe ik vroeger zelf was dan had ik als kind wel willen weten dat ik de reptielen niet zou hoeven aanraken als ik dat niet wilde.
Mijn broertje is vroeger ooit naar zo'n reptielen-huis geweest (denk dezelfde als jij benoemt) en die vond het geweldig, ik was voornamelijk heel blij dat ik niet mee hoefde
En zolang de kinderen niet gedwongen worden, zou ik het denk ik prima vinden. Als ik kijk naar hoe ik vroeger zelf was dan had ik als kind wel willen weten dat ik de reptielen niet zou hoeven aanraken als ik dat niet wilde.
Mijn broertje is vroeger ooit naar zo'n reptielen-huis geweest (denk dezelfde als jij benoemt) en die vond het geweldig, ik was voornamelijk heel blij dat ik niet mee hoefde
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Heel leuk idee! (al zou ik zelf helemaal achterin de klas gaan zitten dan ).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Lijkt me super gaaf!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Haha Angela, ook als niet-mama mag je hierin reageren hoor .
Ik vind het zelf ook heel erg leuk dat we deze dingen organiseren, daarom probeer ik ook wat anders dan anders dingen te zoeken.
Vorig jaar was erg gaaf (de politiehond heeft aan m'n arm gehangen, supervet!) en dit jaar wil ik zorgen dat het net zo gaaf wordt.
Bij mij op de basisschool werden ook niet zulke dingen gedaan, maar ik vind het dus ook leuk dat de kinderen later kunnen zeggen dat dit op hun school werd geaan .
Mees, volgens mij worden deze presentaties gegeven om al die vooroordelen een beetje weg te nemen en ook voor te lichten.
Ik ga zelf ook niet vooraan staan en waarschijnlijk droom ik daarna nog 3 nachten over enge beesten maar dat heb ik er voor over .
En ik ben blij met alle positieve reacties, ik ging er een beetje vanuit dat veel ouders het gevaarlijk zouden vinden. Hopelijk reageren de ouders net zo positief!
Ik vind het zelf ook heel erg leuk dat we deze dingen organiseren, daarom probeer ik ook wat anders dan anders dingen te zoeken.
Vorig jaar was erg gaaf (de politiehond heeft aan m'n arm gehangen, supervet!) en dit jaar wil ik zorgen dat het net zo gaaf wordt.
Bij mij op de basisschool werden ook niet zulke dingen gedaan, maar ik vind het dus ook leuk dat de kinderen later kunnen zeggen dat dit op hun school werd geaan .
Mees, volgens mij worden deze presentaties gegeven om al die vooroordelen een beetje weg te nemen en ook voor te lichten.
Ik ga zelf ook niet vooraan staan en waarschijnlijk droom ik daarna nog 3 nachten over enge beesten maar dat heb ik er voor over .
En ik ben blij met alle positieve reacties, ik ging er een beetje vanuit dat veel ouders het gevaarlijk zouden vinden. Hopelijk reageren de ouders net zo positief!
Poubelle- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie hiervan vinden?
» Mama's wat zouden jullie hiervan vinden?
» Wat vinden jullie hiervan....?
» Wat vinden jullie hiervan?
» Mama's wat zouden jullie hiervan vinden?
» Wat vinden jullie hiervan....?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: