Met hoeveel weken alles wassen?
+13
Printje
mickey
Flip Fluitketel
*Lookie*
June
tweeling
Slakje
Muus
Muppetje
kwak
Flower_L
smooch
LDJ
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Met hoeveel weken alles wassen?
Ik heb alles rond 36 weken gewassen, gewoon met ons wasmiddel en een klein beetje wasverzachter. Heb ook alles gestreken maar dat doe ik allang niet meer, truitjes/broekjes wel maar in het begin streek ik ook de hydrofiele luiers maar daar ga ik nu niet meer aan beginnen hahaaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het met 36 weken gedaan toen ik net verlof had. Heb ons eigen wasmiddel gebruikt en alles gestreken. Het staat super mooi in de kast Normaal strijk ik ook bijna niks.
Een strijkplank is ook handig tijdens de bevalling, die kunnen ze dan naast het bed zetten en daar alle spullen opleggen uit het kraampakket.
Een strijkplank is ook handig tijdens de bevalling, die kunnen ze dan naast het bed zetten en daar alle spullen opleggen uit het kraampakket.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook in mijn verlof begonnen met wassen. Strijken de 1e keer gedaan daarna niet meer. T. zijn kleertjes gaan niet de droger in dus die klop ik uit na het wassen en hang deze op. Zitten dan geen kreukels in.
Ik heb ons eigen wasmiddel gebruikt. Voor het dekentje wel wasverzachter anders wordt het zo stug
Ik heb ons eigen wasmiddel gebruikt. Voor het dekentje wel wasverzachter anders wordt het zo stug
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb alles (kleding, beddengoed, hoezen voor wipstoel en aankleedkussen) gewassen in de kast hangen / liggen en ben nu 29 weken. Misschien een beetje vroeg maar ik had er nu de energie voor. Strijken doe ik niet, niet met mijn eigen en mijn vriend zijn kleding dus ook niet met baby kleding, een strijkijzer en strijkplank heb ik niet eens. Ik koop alles wat gewoon fatsoenlijk uit de droger komt. Het komt allemaal prima uit de droger dus ik zou niet weten waarom ik het allemaal nog zou strijken. Als iets gekreukt uit de droger komt, is het niet geschikt voor mij en ga ik op zoek naar iets dat wel mooi uit de droger komt of op kan worden gehangen en er daarna netjes uitziet.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik denk dat ik het over een paar weken ook al doe, vind het wel fijn om alles tijdig op orde te hebben.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik volgende week, of die week erop ga wassen, met Y. was ik heeeel vlot nu heb ik zoiets van alles op zijn tijd hihi
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?
» 20 weken echo, alles is goed!!!
» hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?
» Na hoeveel weken ongesteld na miskraam
» Met hoeveel weken geplande keizersnede
» 20 weken echo, alles is goed!!!
» hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?
» Na hoeveel weken ongesteld na miskraam
» Met hoeveel weken geplande keizersnede
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: