Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hypothetisch gezien ;)

+15
M-G
sterremaan
Kowalski
Toet
Susan
Bisq
Antibes
Jerry
Lenthe
Guus
Rush
Phileine
SuperGrover
Poubelle
Zininzon
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 Empty Re: Hypothetisch gezien ;)

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 7:25

Dat snap ik. In deze straat wonen vrijwel alleen studenten, die denken dat ik gewoon knetterlam ben, lachen zich een breuk, en gaan vervolgens door met hun leven. Ik denk dat jouw buren misschien ook wat anders ingesteld zijn.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 7:25

Als ik nou zo'n perfect strak figuur had dan zou het nog wat anders zijn, maar zoals het nu is denk ik dat ik het toch maar niet doe.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet ma 17 sep 2012 - 8:41

SuperGrover schreef:Voor welk geldbedrag zou jij:

- De pakketbezorger flashen Uhh je bedoelt, ineens shirt omhoog? 50 euro? Of bij leuke pakketbezorger, voor gratis :p
- Kussen met een zwerver Pff. Afhankelijk van de zwerver
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) Tientje laughcry

lol!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:47

Susan schreef:
Powerbabe schreef:
Hahaha uhmm ik heb wel eens een harde boer gelaten tijdens een hoorcollege terwijl het heel stil was?

Oh, dat zou echt mijn nachtmerrie zijn, en toen?
Hahaha toen heb ik net iets te hard Ohh *naam vriendin* gezegd en vies naar haar gekeken. Hahaha en toen onder mijn tafel gerold van het lachen Hahaha ik moet gewoon weer lachen als ik er aan denk. Het mooiste was nog dat de hoogleraar ook zei: goed, dat was een bijzonder nuttige bijdrage van mevrouw achterin hahahaha. Gelukkig kon die vriendin er net zo hard om lachen. De halve zaal had ook wel door dat ik het was gok ik, gezien mijn rode hoofd.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 17 sep 2012 - 9:59

Pff voor welk geldbedrag vind ik heel lastig, ik zou echt niet weten wat mijn acties waard zijn Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 394967 . Maar dingen als het eten van een schapenoog, het lopen van een marathon (als ik er tenminste eerst voor mag trainen) en van die glijbaan af zou ik zo kunnen doen. Het geven van een lapdance en in mijn blote billen door mijn straat rennen zou ik in een zatte bui ook nog wel eens kunnen doen :shock: Die harde scheet heb je niet altijd in de hand denk ik, maar als ik hem wel in zou kunnen houden zou ik dat doen, ook al krijg ik dan enorme buikpijn!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 10:05

Toet schreef:
SuperGrover schreef:Voor welk geldbedrag zou jij:

- De pakketbezorger flashen Uhh je bedoelt, ineens shirt omhoog? 50 euro? Of bij leuke pakketbezorger, voor gratis :p
- Kussen met een zwerver Pff. Afhankelijk van de zwerver
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) Tientje laughcry

lol!
Hmm heb ik weer wat raars gezegd? :P Haha, nou ja, geeft in ieder geval iets om over te roddelen. Hoeveel zou jij dan vragen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  sterremaan ma 17 sep 2012 - 10:21

Punk'd schreef:Hypothetisch gezien Wink [Dit was ook mijn eerste topic in nov 2010 haha, ben benieuwd of mensen er nu anders over denken]

Voor welk geldbedrag zou jij:

- Je haar echt kort knippen Oef vind ik erg moeilijk, Ik zou het denk ik voor 1000 euro kort laten knippen, zodat er een pruik van gemaakt kan worden. Voor een kind met de ernstige ziekte K. En dan kan die 1000 euro meteen gebruikt worden om die pruik dan te maken.
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken Lijkt mij gewoon een keer geinig eigenlijk, Dus voor 100 euro per dag.
- Een schapenoog eten euhm euhm 100000 euro.
- De pakketbezorger flashen zou ik niet kunnen doen.
- Kussen met een zwerver pfff lieve hemel zie dat wel in dat pain programma, met lether boy en denk getver en dan een zwerver blegh dus liever niet.
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) liefst zeg ik gratis Very Happy. Maar nee ik zou het lopen voor 10000 euro om het aan stichting ambulance wens te schenken.
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie ooh 100 euro.
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) mm een aantrekkelijke man, nou 500 euro smile
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 253468018 ) Euhm oef dat is wat duurder, nou eigenlijk zou ik het helemaal niet doen.
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat nee eerste de kids en dan ik 10 keer achter elkaar.
- In je blote billen door je eigen straat rennen euhm tja voor 100000 euro.

Maar denk dat ik het meeste niet zou doen, het haar wel, de marathon wel, de harde scheet, de glijbaan, De rest vind ik voor mezelf te ver gaan. Alhoewel ik zeg ooh doe wel mee aan fear factor. En eet alles op, ga op hoogtes of duik in dieptesl. En dat is voor 25000 euro.

Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 281626781
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 11:02

- Je haar echt kort knippen hangt er van af hoe kort. Heel kort moet je echt wel met een paar nullen komen, maar gewoon kort doe ik voor niks.
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken met een goed salaris, geen probleem alleen - ik zou er niet goed in zijn.
- Een schapenoog eten ieuw. Euhm. Een ton?
- De pakketbezorger flashen Euh... ook wel een bedrag met een paar nullen hoor
- Kussen met een zwerver .... gadverdamme.
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) Paar honderd euro? Zou nog goed voor me zijn ook.
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie daar hoef ik geen geld voor, eerder een colaatje...
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) wil ik geen geld voor, dan zou het een beroep worden
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk :P ) eigenlijk wil ik dat niet doen, maar mijn principe van bovenstaande vraag geld hier dan weer niet... hier moet je echt heeeeel veel dokken wil ik dat weer kunnen vergeten.
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat daar hoef je me geen geld voor te geven, daar kun je me beter alcohol voor geven
- In je blote billen door je eigen straat rennen Oeiiii heeeeel veel. Iedereen kent me hier en ik ben ondernemer, dus dat zou niet echt mijn bedrijf ten goede doen. Dus dan moet ik genoeg krijgen om daar niet meer afhankelijk van te hoeven zijn.

Gast
Gast

Bericht  M-G ma 17 sep 2012 - 11:07

- Je haar echt kort knippen
Eeuhm vanaf €7.500,- wil ik erover nadenken
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken
€3.000,- per maand
- Een schapenoog eten
€5.000,-
- De pakketbezorger flashen
€100,-
- Kussen met een zwerver
€5.000,-
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen)
€10.000,-
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie
€200,-
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk)
€100,- als hij echt zo aantrekkelijk is, misschien wel gratis.
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk )
€400,-
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat
€10,-
- In je blote billen door je eigen straat rennen
[b]€750,-

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Twellie ma 17 sep 2012 - 11:11

- Je haar echt kort knippen 10.000 euro.
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken 10.000 euro per maand.
- Een schapenoog eten Mhm, ik denk voor geen enkel bedrag. Bijna alles heeft denk ik wel een prijs, maar deze ligt heel hoog.
- De pakketbezorger flashen Ga ik ook al niet doen.
- Kussen met een zwerver Nee, jakkie bah.
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) Zou ik ooit nog wel eens voor noppes willen doen. Alleen de afstand mag wel iets minder trouwens Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 1578173417 .
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie Nee, begin ik niet aan.
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) Zou ik niet snel doen, ik kan ook helemaal niet dansen Neutral
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 253468018 ) Nee, dan al helemaal niet.
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat Gratis.
- In je blote billen door je eigen straat rennen Midden in de nacht wil ik dat wel doen voor 25.000 euro.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 19:58

Zero schreef:

- In je blote billen door je eigen straat rennen Oeiiii heeeeel veel. Iedereen kent me hier en ik ben ondernemer, dus dat zou niet echt mijn bedrijf ten goede doen. Dus dan moet ik genoeg krijgen om daar niet meer afhankelijk van te hoeven zijn.

Mwah, ik denk dat zoiets je bedrijf nog best wel ten goede kan komen. Ludieke actie als reclame.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 20:03

- Je haar echt kort knippen Dat zou ik al voor 18,50 doen, dat kost het nl. bij mijn kapper. Ik heb nu lang haar, maar heb ook echt kort haar gehad en weet dat het me staat.
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken Voor 3000 euro per maand

- Een schapenoog eten Voor 1000 euro, neus dichtknijpen en doorslikken die hap
- De pakketbezorger flashen Ga ik niet doen
- Kussen met een zwerver Doe ik ook niet
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) Voor 500 euro en de gelegenheid om een jaar te trainen
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie Voor 1000 euro Twisted Evil
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) Ga ik niet doen
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 253468018 ) Ga ik zeker niet doen
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat 5 euro Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 281626781 Twisted Evil
- In je blote billen door je eigen straat rennen Ga ik niet doen

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 17 sep 2012 - 20:25

Je haar echt kort knippen: oei: daar moet echt veel geld tegenover staan: 10.000
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken: 7000 netto.
- Een schapenoog eten: 1000 euro
- De pakketbezorger flashen: haha daar zou ik met een aangeschoten hoofd niet zoveel moeite mee hebben :-). 50 euro dan
- Kussen met een zwerver: kusje op de wang: 20 euro. Tongzoen: nooit.
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen): 1000 euro
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie ai: die is moeilijk... 500 euro.
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk): 100 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 253468018 ) 250 euro
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat (dat heb ik van het weekend nog gedaan ;-))
- In je blote billen door je eigen straat rennen. 75 euro.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 21:42

SuperGrover schreef:
Zero schreef:

Mwah, ik denk dat zoiets je bedrijf nog best wel ten goede kan komen. Ludieke actie als reclame.

Niet met mijn billen nerd

Ik geloof best in vreemde acties, ik probeer al maanden mijn collega over te halen om een offerte op te vragen voor het huren van een olifant, maar tot nu toe nog zonder succes.
Maar mijn blote billen... ze zijn niet echt reclame waardig.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 17 sep 2012 - 22:14

- Je haar echt kort knippen Als het een leuk model is wat me goed staat, hoef ik er niks voor haha
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken 2,5 miljoen, zodat ik gelijk met pensioen kan Wink
- Een schapenoog eten Echt nooit!!
- De pakketbezorger flashen 1000 euro
- Kussen met een zwerver 500.000 euro
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) 500 netto
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie 500 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) 500 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk ) Voor geen goud haha
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat Gratis
- In je blote billen door je eigen straat rennen Alleen 's nachts dan he haha! Woon aan een drukke weg namelijk Razz 10.000 euro
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:23

Punk'd schreef:Hypothetisch gezien Wink [Dit was ook mijn eerste topic in nov 2010 haha, ben benieuwd of mensen er nu anders over denken]

- Je haar echt kort knippen Zoveel als nodig is om daarna weer extensions te kunnen zetten, net zo lang tot mijn eigen haar weer lang genoeg is om het zo te dragen. Kort haar staat écht heel lelijk bij mij.
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken Toch zeker wel 3000 netto ofzo, het lijkt me lichamelijk zwaar en bovendien erg smerig werk
- Een schapenoog eten Dat zou ik nooit doen
- De pakketbezorger flashen 250 euro
- Kussen met een zwerver Als hij eerst zijn tanden heel erg goed poetst en zijn mond spoelt met Listerine: 1000 euro
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) 1000 euro. Ik zit nog op beginnersniveau!
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie Dat lijkt me serieus heel leuk om n keer te doen, maar omdat ik dat echt niet durf: toch zeker wel 1000 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) 250 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 253468018 ) 500 euro ( oooh wat hypocriet van me, haha )
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat Voor niks
- In je blote billen door je eigen straat rennen 5000 euro

Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 17 sep 2012 - 22:27

- Je haar echt kort knippen 1000 euro
- Fulltime bij de vuilafhaaldienst werken Netto 1800 per maand
- Een schapenoog eten 100 euro
- De pakketbezorger flashen 200 euro
- Kussen met een zwerver 100000 euro
- Meedoen aan een marathon (42 km hardlopen) 500 euro
- Een 'harde' scheet laten tijdens een muisstille presentatie 1000 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is wel aantrekkelijk) 50 euro
- Een onbekende man een lapdance geven (hij is onaantrekkelijk) 500 euro
- In een speeltuintje de kinderen laten wachten terwijl jij van het glijbaantje gaat 1 euro
- In je blote billen door je eigen straat rennen 1000 euro
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:28

Caroow, wat leuk dat je zwanger bent! Van harte!

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 22:33

Bij de meeste is vuilnis ophalen nog echt met zakken zeker?

Hier zit zo`n 'vuilnisman' de hele dag op de vrachtwagen, nou dat wil ik wel een tijdje doen voor een normaal salaris hoor. Daar hoef ik echt geen €3000 netto voor. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:36

Rush schreef:Bij de meeste is vuilnis ophalen nog echt met zakken zeker?

Hier zit zo`n 'vuilnisman' de hele dag op de vrachtwagen, nou dat wil ik wel een tijdje doen voor een normaal salaris hoor. Daar hoef ik echt geen €3000 netto voor. :O

Hier rijdt er 1, en lopen er meestal twee naast die de bakken 'doen' Dat rijden wordt m voor mij niet, en die bakken zijn echt wel smerig. Dus als ik dan toch mag kiezen wil ik wel graag dat salaris Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 22:39

PurpleSparkle schreef:

Hier rijdt er 1, en lopen er meestal twee naast die de bakken 'doen' Dat rijden wordt m voor mij niet, en die bakken zijn echt wel smerig. Dus als ik dan toch mag kiezen wil ik wel graag dat salaris Very Happy
Oh, die 'bakken doen' hoeft hier niet meer. Er zitten 2 armen aan de vrachtwagen en die legen de containers. Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 3079029344. Dus, ik doe het wel voor minder Hypothetisch gezien ;) - Pagina 2 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow ma 17 sep 2012 - 22:39

PurpleSparkle schreef:Caroow, wat leuk dat je zwanger bent! Van harte!

Dankje cheers
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:40

Ja precies, bij mijn ouders in het dorp wil ik dat ook wel hahaha. Maar hier staan de zakken gewoon langs de weg.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 22:42

Powerbabe schreef:
Ja precies, bij mijn ouders in het dorp wil ik dat ook wel hahaha. Maar hier staan de zakken gewoon langs de weg.
Tot voor kort wist ik serieus niet dat dat nog in Nederland gebeurde. Dat beeld had ik bij een achterstandswijk haha. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 22:42

Schapenogen zijn gewoon een delicatesse hoor Wink Ik heb 1 keer een pan opengedaan waar dit gerecht inzat en ben me rot geschrokken! Heb t ook nog nooit gegeten en ben t ook niet van plan, maar t is hier dus vrij normaal...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: