SYTYCD
+15
Niki
Antibes
sanne-84
Kowalski
Bliss
mzcharlotte
Pompoen
Nietjuuh
L!ND@
girli
Poubelle
PrimaBella
Buddha88
LaBird
iloverocknroll1984
19 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: SYTYCD
Antibes schreef:Kowalski schreef:Tsja, op de stemmen van het publiek kan je gewoon geen pijl trekken!
Als Vita en Frederik er maar niet uitgaan! En stiekem vind ik Niels ook wel heel leuk
Oeiii, nee, Vita en Frederic moeten echt door! Niels vind ik wel leuk, en VERSCHRIKKELIJK goed in zijn solo's (denk dat hij wel blijft), maar wel erg eenzijdig.
Ja dat klopt wel. Maar toch, hij is gewoon echt een leuke gozer Ik denk ook wel dat Vita en Frederik er in blijven hoor, de jury vindt hen geweldig!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Echt een heel onterechte uitslag ja !
Ik denk dat Kalila of Sara eruit gaat, bij de mannen Niels. Dat laatste vind ik wel prima, want ik vind die Niels een flapdrol.
Vragen jullie je ook steeds af of Frederik en Vita meer samen delen dan hun dansen ?
Ik denk dat Kalila of Sara eruit gaat, bij de mannen Niels. Dat laatste vind ik wel prima, want ik vind die Niels een flapdrol.
Vragen jullie je ook steeds af of Frederik en Vita meer samen delen dan hun dansen ?
Gast- Gast
Sara is zo'n schatje
Kowalski- Ratel
Dames was mn twijfel idd sarah of kalila. Aan de ene kant dacht ik sarah, maar misschien zou ze een kans krijgen met een andere oartner.
Niels bij de jongens is terecht.
Wel had ik meelijde met niels toen sarah eruit ging, hij voelt zich erg lullig! En sarah hield zich in volgens mij.
Wel jammer ergens dat er nu nog steeds geen nieuwe koppels gevormd worden
Niels bij de jongens is terecht.
Wel had ik meelijde met niels toen sarah eruit ging, hij voelt zich erg lullig! En sarah hield zich in volgens mij.
Wel jammer ergens dat er nu nog steeds geen nieuwe koppels gevormd worden
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh, gelukkig.. Ik was even bang. Want Dance4YourLife van Niels vond ik wel beter dan die van Delano. Heb nu wel het idee dat ze niet echt op de Dance4YourLife zijn beoordeeld hoor!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ze oordelen inderdaad niet op de Dance 4 Your Life en ik vind dat maar best ook. Mij lijkt het in deze wedstrijd veel belangrijker dat ze goed kunnen partneren, dat is denk ik ook wel de reden geweest om Niels naar huis te sturen. Jammer dat Sarah eruit ligt, vond haar wel erg goed!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb ik iets gemist, Arno? Voor wie is hij in de liveshows gekomen? (Ik moet de uitzending nog terugkijken, dus vandaar misschien mijn onnodige vraag..)
Gast- Gast
die zit er toch vanaf het begin al in, alleen ze hebben `m toen wel als tip gegeven om meer op te vallen. Iris is wel voor iemand anders erin gekomen.
Gast- Gast
Nee die Arno was mij ook nog nauwelijks opgevallen! Ik vind Vita & Frederic en Vivian & Denden ook de leukste koppels. Sarah was echt schattig ja, sneu dat zij eruit is. Ik vind haar altijd een beetje op een puppy lijken
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Nee die Arno was mij ook nog nauwelijks opgevallen! Ik vind Vita & Frederic en Vivian & Denden ook de leukste koppels. Sarah was echt schattig ja, sneu dat zij eruit is. Ik vind haar altijd een beetje op een puppy lijken
Ik zei zondag nog tegen mn vriend dat ze op een eekhoorn leek. Geen idee waarom, maar idd, ze heeft iets
sanne-84- Ratel
Ik vind Sarah eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Vind het ook niet zo heel erg dat ze eruit is, al had ik het ook niet erg gevonden als Davinia eruit had gemoeten.
Gast- Gast
Ik vond Sarah heel leuk en goed. Niels was gewoon echt niet veelzijdig. Ik vond hem echt een held in zijn solo's hoor, maar in andere stijlen viel hij mij gewoon erg tegen. Davinia mag er van mij wel uit. Dat lijf van Vita is echt .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
sanne-84 schreef:Bliss schreef:Nee die Arno was mij ook nog nauwelijks opgevallen! Ik vind Vita & Frederic en Vivian & Denden ook de leukste koppels. Sarah was echt schattig ja, sneu dat zij eruit is. Ik vind haar altijd een beetje op een puppy lijken
Ik zei zondag nog tegen mn vriend dat ze op een eekhoorn leek. Geen idee waarom, maar idd, ze heeft iets
Snoes- Lady Post-a-lot
Wie kijkt?
Het wordt echt steeds moeilijker zeg! Ik denk dat ik Iris eruit zou stemmen bij de meiden, ik vind Vivian gewoon echt cool en Eliane heeft echt iets bijzonders (en gewoon lekker prettig gestoord) en ik houd persoonlijk iets minder van de Latin van Iris. Bij de mannen weet ik het echt niet, ik denk Synergy...
Het wordt echt steeds moeilijker zeg! Ik denk dat ik Iris eruit zou stemmen bij de meiden, ik vind Vivian gewoon echt cool en Eliane heeft echt iets bijzonders (en gewoon lekker prettig gestoord) en ik houd persoonlijk iets minder van de Latin van Iris. Bij de mannen weet ik het echt niet, ik denk Synergy...
Kowalski- Ratel
Ik denk Iris en Arno.
Alhoewel ik liever Elianne eruit zou hebben, vind haar wat irritant; beetje neppig ofzo. Altijd die maniertjes gaan me nogal tegenstaan. Maar ze danst natuurlijk wel onwijs goed!
Alhoewel ik liever Elianne eruit zou hebben, vind haar wat irritant; beetje neppig ofzo. Altijd die maniertjes gaan me nogal tegenstaan. Maar ze danst natuurlijk wel onwijs goed!
Gast- Gast
Ik denk ook Sinerjey en Iris inderdaad.. Vivian is gewoon steengoed en Eliane heeft iets aparts. Arno kan ik helemaal niet missen...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hekaas, had eliane er liever uitgehad. Vind haar te! prettig gestoord.
Maar "iris had ik ook.niet verwacht dat ze t heel ver zou schoppen.
Ik sta er een beetje van te kijken dat denden zo snel doorging. Zo allround vind ik.hem niet. Arno is super goed, maar qua uiterlijk vind ik hem niet mooi kijken. Met sinerjey had ik zelf.niet.veel, maar had er ook niet van staan kijken.als hij wel door was
Maar "iris had ik ook.niet verwacht dat ze t heel ver zou schoppen.
Ik sta er een beetje van te kijken dat denden zo snel doorging. Zo allround vind ik.hem niet. Arno is super goed, maar qua uiterlijk vind ik hem niet mooi kijken. Met sinerjey had ik zelf.niet.veel, maar had er ook niet van staan kijken.als hij wel door was
sanne-84- Ratel
Sinerjey vind ik echt zonde, vond hem stukken beter dan Arno.. Iris vond ik ook zonde, maar gezien de andere dames in de DFYL wel terecht.
Gast- Gast
ik vind arno te onopvallend. De rest 'ken' ik nu wel maar Arno eigenlijk helemaal niet.
Gast- Gast
Iris vind ik wel terecht, alhoewel ik het wel jammer vind. Puur op de persoonlijkheid afgaand, zou ik Eliane er liever uitwillen .
Maar Sinerjey vond ik echt niet terecht (al zou ik dat bij Denden en Arno ook niet gevonden hebben). Ik snap ook echt niet dat de jury zei dat hij niet veelzijdig is? Als er iemand is die elke stijl perfect aan kan en dat ook nog eens zonder enige dansopleiding..
Maar Sinerjey vond ik echt niet terecht (al zou ik dat bij Denden en Arno ook niet gevonden hebben). Ik snap ook echt niet dat de jury zei dat hij niet veelzijdig is? Als er iemand is die elke stijl perfect aan kan en dat ook nog eens zonder enige dansopleiding..
Snoes- Lady Post-a-lot
Heb het net teruggekeken, en ben het wel met de uitslag eens. Hoewel ik hoop dat arnodevolgende is. Schrok wel even van de tussenstand van vita.
Begin kalila steeds meer beter te vinden dan vivian. Zag kalila eigenlijk altijd als een arogant iemand, eigenlijk wat zij zelf ook omschreef in net filmpje; een jongensmeid. Maardju, zij heeft ook een sexappeal!! Kan goed verschillende stijlen en heeft eengoede gezichtsuitdrukking/inleving. Vivian kan ook super dansen, maar ze heeft over het algemeen die ontzettende vrolijke/blije lach.
Begin kalila steeds meer beter te vinden dan vivian. Zag kalila eigenlijk altijd als een arogant iemand, eigenlijk wat zij zelf ook omschreef in net filmpje; een jongensmeid. Maardju, zij heeft ook een sexappeal!! Kan goed verschillende stijlen en heeft eengoede gezichtsuitdrukking/inleving. Vivian kan ook super dansen, maar ze heeft over het algemeen die ontzettende vrolijke/blije lach.
sanne-84- Ratel
Ik vind het goed dat Eliane eruit is en Remy vind ook wel goed.
Bij de jongens mag wat mij betreft Delano er ook nog uit.
Bij de jongens mag wat mij betreft Delano er ook nog uit.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ben het op zich wel eens met de uitslag, al had ik Davinia er ook graag uit zien gaan. Volgende week dan maar, samen met Arno. Denden, Frédéric en Delano vind ik echt goed! En bij de dames vind ik nu Kalila het beste.
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: