Wat moet ik doen?
+2
Summerlovin
Bacio
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat moet ik doen?
Slaat waarschijnlijk nergens op, maar ik maak me een beetje zorgen. Mijn vriend houdt altijd contact met mij. We waren bij een vriendin rond 19:00uur. Hij was zn telefoon thuis vergeten, deze ging hij halen en vervolgens naar vrienden.
Hij zei tegen 00:00 thuis te zijn. Ik belde hem net, zn telefoon staat uit. Niks van m gehoord en hij is sinds vanochtend ook niet meer op whatsapp geweest. Telefoon van zijn vriend staat ook uit (waarmee hij wat ging drinken).
Optie 1: telefoon batterij leeg
Optie 2: telefoon lag niet thuis, is gestolen/uit jas gevallen op de fiets
Optie 3: er is iets gebeurd.
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon afwachten?
Hij zei tegen 00:00 thuis te zijn. Ik belde hem net, zn telefoon staat uit. Niks van m gehoord en hij is sinds vanochtend ook niet meer op whatsapp geweest. Telefoon van zijn vriend staat ook uit (waarmee hij wat ging drinken).
Optie 1: telefoon batterij leeg
Optie 2: telefoon lag niet thuis, is gestolen/uit jas gevallen op de fiets
Optie 3: er is iets gebeurd.
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon afwachten?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: Wat moet ik doen?
Ik vind het wel ergens op slaan, zou me ook ongerust maken.
Weet je waar zijn vriend woont? Woont hij misschien samen? Dan zou je zijn huisnummer kunnen proberen te bellen? Ik hoop voor je dat hij snel thuis is!
Weet je waar zijn vriend woont? Woont hij misschien samen? Dan zou je zijn huisnummer kunnen proberen te bellen? Ik hoop voor je dat hij snel thuis is!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat de kans het grootste is dat zijn batterij leeg is, zeker als hij een smartphone heeft, die dingen zijn zoveel sneller leeg dan de oudere telefoons.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik denk ook dat zijn batterij leeg is. Al zou ik het niet zo fijn vinden als mijn vriend zegt rond 00:00 thuis te zijn en er om 1:00 nog niet is zonder iets te melden. Ik weet wel van mijn vriend dat mannen daar anders in zijn dan vrouwen, dus waarschijnlijk komt hij straks thuis zonder het idee dat jij je ongerust liep te maken:).
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Ik denk ook dat zijn batterij leeg is. Al zou ik het niet zo fijn vinden als mijn vriend zegt rond 00:00 thuis te zijn en er om 1:00 nog niet is zonder iets te melden. Ik weet wel van mijn vriend dat mannen daar anders in zijn dan vrouwen, dus waarschijnlijk komt hij straks thuis zonder het idee dat jij je ongerust liep te maken:).
Is hij inmiddels veilig thuis?en wat was er uiteindelijk aan de hand?hopelijk liggen jullie nu rustig te slapen.
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou me weinig zorgen maken, omdat mijn vriend dit vaak doet. "even" wat gaan drinken en vervolgens vier uur later thuis komen o.i.d. Mijn vriend heeft niet het besef dat ik het fijn vind dat hij iets laat horen als het veel later word.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Veel mannen ( ik wil niet generaliseren ) hebben dit 'probleem'
Ik zou me niet teveel zorgen maken, waarschijnlijk is zijn batterij leeg/staat hij op de stille stand/was hij te dronken om te reageren/weet hij niet waar het ding ligt.
Komt vast wel goed.
Ik zou me niet teveel zorgen maken, waarschijnlijk is zijn batterij leeg/staat hij op de stille stand/was hij te dronken om te reageren/weet hij niet waar het ding ligt.
Komt vast wel goed.
Gast- Gast
Een uur later zou ik mij geen zorgen om gaan maken. Mijn vriend neemt ook vaak zijn telefoon niet op, maar gaat wel over. Hij hoort hem gewoon niet overgaan. Ook staat zijn telefoon wel eens uit doordat hij leeg is. Maar mij zorgen maken, nee.
Hij zegt nu bij voorbaat al: ik weet niet hoelaat ik thuis ben. En dan valt het reuze mee.
Hij zegt nu bij voorbaat al: ik weet niet hoelaat ik thuis ben. En dan valt het reuze mee.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn vriend neemt dus wel altijd op. Hij hoort niet bij dat groepje mannen die gewoon niks laat horen. Wij gaan namelijk zeer regelmatig zonder elkaar uit en dan is t fijn een lijntje te houden. Het wordt regelmatig later, maar dat laten we elkaar dan gewoon weten.
Wat bleek: ze waren in een kroeg waar ze geen bereik hadden. Vandaar dat ik mijn vriend + zijn vriend voicemail kreeg. Hij belde me toen ze weer op straat stonden en mn berichtjes zagen. Niks aan de hand gelukkig!
Wat bleek: ze waren in een kroeg waar ze geen bereik hadden. Vandaar dat ik mijn vriend + zijn vriend voicemail kreeg. Hij belde me toen ze weer op straat stonden en mn berichtjes zagen. Niks aan de hand gelukkig!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet/ wil jij nog doen??
» Wat moet ik doen?
» Wat moet ik doen?
» Zo moet je dat dus gewoon doen.
» Wat moet ik doen? (ziektewet)
» Wat moet ik doen?
» Wat moet ik doen?