Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik doen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet ik doen? Empty Wat moet ik doen?

Bericht  Ziva vr 15 jul 2011 - 7:55

Een paar weken geleden heb ik een jongen leren kennen via een datingsite en heb hem 3 weken geleden ontmoet. Ik ben iemand die niet snel verliefd wordt, hooguit iemand erg leuk vind. Ik voel dus niet de spreekwoordelijke vlinders enzo. We hebben ondertussen al een aantal keer bijna ruzie gehad omdat we beiden erg onzeker zijn en hebben elkaar ook gekwetst daardoor. Gisteren heb ik besloten om het contact te verbreken omdat ik hem niet nog meer, onbewust, pijn wilde doen en gewoon even rust wilde en niet weet of ik verliefd ben. (heb net een verhuizing achter de rug en wat andere problemen) Maar nu mis ik hem constant, heb steeds de neiging op mijn telefoon te kijken, hem te bellen, smsen, langs te gaan (hij woont 2 uur bij mij vandaan) etc. Wat moet ik hier nu mee?

Als ik het contact weer aanhaal en er echt voor ga ben ik bang dat ik voor een veilige optie ga in de zin dat ik dan niet de sexy, sportieve, opwindende vriend zal hebben die ik altijd voor ogen had en over een jaar misschien ontdek dat ik niet gelukkig met hem ben. Maar als ik hem nooit meer zal zien, voelt het alsof ik de grootste fout uit mijn leven maak en iemand wegduw die echt lief en goed voor me is. (zolang ie niet superonzeker is) ik weet echt niet wat ik moet doen...
Ziva
Ziva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik doen? Empty Re: Wat moet ik doen?

Bericht  Carra vr 15 jul 2011 - 8:59

Waarom gaan jullie niet eerst een paar keer op date om elkaar beter te leren kennen. Kijken of je verliefd wordt. Het is niet raar dat je dat niet bent na één date. Spreek wat vaker af en kijk wat er van komt. Als het niet de man van je dromen is dan merk je dat toch snel genoeg.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik doen? Empty Re: Wat moet ik doen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:05

Carra schreef:Waarom gaan jullie niet eerst een paar keer op date om elkaar beter te leren kennen. Kijken of je verliefd wordt. Het is niet raar dat je dat niet bent na één date. Spreek wat vaker af en kijk wat er van komt. Als het niet de man van je dromen is dan merk je dat toch snel genoeg.

+1

Daarnaast lijkt het alsof je toch iets van gevoel voor deze man hebt ontwikkeld. Hij is het immers al waard om te kwetsen. Zorg er dan ook voor dat het zich verder uitbouwt in het positieve dan dat het zich ontwikkelt in een negatieve spiraal van kwetsen en elkaar laten gaan. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik doen? Empty Re: Wat moet ik doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum