Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiraaltje / vervoer

+10
bella
Roxy89
snoezel
TNMN
Pearly_maar
Beachgirl
Fiwen
Thunder
mzcharlotte
Jilke
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spiraaltje / vervoer - Pagina 2 Empty Re: Spiraaltje / vervoer

Bericht  Roxy89 di 7 dec 2010 - 21:46

SUcces!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Catwoman79 di 7 dec 2010 - 22:28

Ik heb een dik jaar geleden de mirena ingebracht gekregen. Ook na een bevalling.
Ik heb er helemaal niets van gevoeld, was lekker aan de klets met de gyn.
Ik ben wel 4 maand lang aan het vloeien geweest, heel licht. Daarna ben ik nog 1 keer ongesteld geweest
En nu al sinds januari helemaal niets meer, heerlijk
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jilke vr 10 dec 2010 - 5:11

Nou ben net geweest, en het is helaas niet gelukt. Hij ging er niet in, dus moet volgende maand naar de gynaecoloog. Deed pijn daarnet, maar kon me wel redelijk ontspannen. Baal alleen als een stekker dat ik nu over een maand weer dat hele rataplan moet. Was zooooo zenuwachtig.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 12:00

Wat balen zeg dat het niet gelukt is!!

Ik heb in maart, een half jaar na mijn tweede bevalling, een spiraaltje laten plaatsen. Ik was niet ongesteld en had alleen 2 paracetamol geslikt maar ik heb er verder niks van gevoeld, geen pijn iig. Even vervelend maar dat was het wel. Ik begon alleen na een week met vloeien en dat heb ik 4 maanden gedaan aan 1 stuk en toen werd het wat minder en nu ben ik om de 26 dagen ongesteld geweest een paar maanden, deze maand voor de eerste keer nog niet ongesteld geworden. Heb m nu dus 8,5 maand. Ik heb in september nog een keer gedacht dat ik m eruit wilde laten halen door het vloeien maar nu bevalt het goed.

Gast
Gast

Bericht  snoezel zo 12 dec 2010 - 6:44

:shock: Jeetje meid! Succes!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Silva do 16 dec 2010 - 10:25

Ik zou wel iemand meevragen of iemand die je komt ophalen in ieder geval.
't Is per persoon wel heel verschillend natuurlijk, maar ik vond het helemaal niets. De gyn had eerst drie pogingen gedaan om de GyneFix er in te zetten, maar dat wou niet, hij bleef niet goed zitten. En dat deed me toch pijn! Ze schieten dat met een naald in je baarmoederspier. Gatsie, nou dat voel je. Ik wel althans.
Daarna zeiden ze dat ik dan maar de mirena moest doen, aangezien ik toch al bezig was had ik zoiets van: nou ja.. nog ff doorzetten en dan zit die erin.
Maar ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad. Ik ben best een bikkel wat mijn pijngrens betreft, dus ik had er ook echt geen idee van dat 't zo'n zeer bij mij deed. Maar ja, zoals ik al zei: per persoon verschillend.

Ik heb tot drie maanden lang lichtelijk gemenstrueerd en daarna hield het op. Wel af en toe nu nog wat, maar echt niet noemenswaardig.
De eerste drie weken deed het wel echt pijn steeds. Soms 't lopen ook, als ik moest lachen was 't ook gevoelig en seks kon echt niet tot na een maand of twee ofzo.

Alleen, na die drie maanden ben ik nu wel echt blij dat ik hem heb. Ik heb geen last meer van hormonen waar ik bij de pil wel last van had en je hoeft er gewoon niet meer aan te denken. Zo fijn!
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Muffin vr 17 dec 2010 - 2:59

Ik heb hem net laten zetten, en heb meerdere operaties etc. gehad, maar dit was voor mij echt een andere soort pijn! Dacht met de bus terug te gaan, maar ging half van mijn stokje. Vriend heeft me dus opgehaald.. Held op sokken ben ik smile Ik wil hem dus écht niet meer laten verwijderen. Als het moet, dan maar plaatselijk verdoofd.

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  bella za 18 dec 2010 - 9:32

Muffin schreef:Ik heb hem net laten zetten, en heb meerdere operaties etc. gehad, maar dit was voor mij echt een andere soort pijn! Dacht met de bus terug te gaan, maar ging half van mijn stokje. Vriend heeft me dus opgehaald.. Held op sokken ben ik smile Ik wil hem dus écht niet meer laten verwijderen. Als het moet, dan maar plaatselijk verdoofd.

Verwijderen is een kwestie van een paar tellen, en ik heb er helemaal niks van gevoeld, dat viel me ontzettend mee.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud