Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gratis annuleren; aanbetaling terug?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gratis annuleren; aanbetaling terug? Empty Gratis annuleren; aanbetaling terug?

Bericht  Le Chat Noir za 15 sep 2012 - 1:46

Wij hebben een appartement gereserveerd via booking.com voor wintersport. We moeten een aanbetaling van 150€ betalen. Verder is het tot een maand van tevoren gratis annuleren. Vanwege pers omstandigheden weten we nu nog niet 100% of het door kan gaan.
Krijg je bij gratis annuleren je aanbetaling ook weer terug?
Ik kan dat niet zo 123 terug vinden in de voorwaarden. Misschien weet iemand dat?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gratis annuleren; aanbetaling terug? Empty Re: Gratis annuleren; aanbetaling terug?

Bericht  Tullow za 15 sep 2012 - 6:29

Als het goed is wel. smile
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Gratis annuleren; aanbetaling terug? Empty Re: Gratis annuleren; aanbetaling terug?

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 6:31

Volgens mij hang dat af van de reden.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir za 15 sep 2012 - 7:14

Nee je hoeft hier geen reden op te geven, het is gewoon met 1 druk op de knop 'annuleren' weer opgezegd. Dus niet via reisorganisatie...

Heb je er ervaring mee Tullow?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 7:18

Wat ik op booking.com lees is dat de voorwaarden van het betreffende hotel gelden als het om annuleren gaat.

Kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen via Booking.com?
Ja, dat is heel eenvoudig. U kunt uw reservering annuleren of wijzigen via ‘Mijn Booking.com’. Vergeet niet om eerst de annuleringsvoorwaarden van het hotel te lezen voordat u wijzigingen in uw reservering doorvoert. Niet-restitueerbare kamers en andere speciale aanbiedingen hebben mogelijk andere annuleringsvoorwaarden. Kamerspecifieke annuleringsgegevens staan vermeld naast het kamertype in de kolom ‘Voorwaarden’.

Als ik mijn reservering wil annuleren, ben ik dan annuleringskosten verschuldigd?
Annuleringsvoorwaarden variëren per kamer. U kunt normaal gesproken tot 24 uur voor aankomst uw reservering annuleren of wijzigen. U kunt onder ‘Hotelvoorwaarden’ de hotelvoorwaarden lezen en nagaan of er annuleringskosten in rekening zullen worden gebracht. Deze informatie is ook te vinden in uw bevestigingsmail. Houd er rekening mee dat voor niet-restitueerbare kamers en andere ‘speciale aanbiedingen’ andere annuleringsvoorwaarden gelden. De specifieke kamervoorwaarden staan vermeld onder ‘Voorwaarden’ naast ‘Kamertype’.

Gast
Gast

Bericht  Tullow za 15 sep 2012 - 8:01

Niet met annuleren via booking.com, wel met hotels reserveren. Ik heb voor mezelf voor Dublin ook een hotel bij booking.com gemaakt. Ik hoefde dan geen aanbetaling te doen, ik kreeg wel dezelfde regel in beeld. Voor "die en die datum" kosteloos annuleren.
Ik werk bij een reisbureau en hoewel we geen booking.com aan klanten mogen verkopen, houdt kosteloos annuleren wel in dat je de aanbetaling terug krijgt.
Je hoeft inderdaad geen (geldige) reden op te geven, je bent nu nog op tijd om je geld terug te krijgen en bent dan dus van de boeking af!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Le Chat Noir za 15 sep 2012 - 8:39

Okee dankjewel!
Ik heb voor de zekerheid in mijn beste Duits nog een mail terug gestuurd met deze vraag, op de mail die ik kreeg van de verhuurder Laughing . Dus even afwachten.
Het staat niet duidelijk in de voorwaarden namelijk. Wel dat we tot een maand van tevoren (dus 26/12) gratis kunnen annuleren.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: