*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Het genieten is voor iedereen anders. Ik geniet nu ook nog niet. Ik weet nog niet of de zwangerschap goed is en door eerdere ervaring durf ik misschien nu pas later te gaan genieten.
Ik heb van mn eerste zwangerschap erg genoten terwijl ik toch heel erg ziek ben geweest. Het begon wel later omdat eerst nog niemand het weet en je nog niks kon zien en voelen. Na 16 weken begon ik me iets beter te voelen en genoot ik erg van het leven in mn buik en mn mooie bolle buik.
Ik heb van mn eerste zwangerschap erg genoten terwijl ik toch heel erg ziek ben geweest. Het begon wel later omdat eerst nog niemand het weet en je nog niks kon zien en voelen. Na 16 weken begon ik me iets beter te voelen en genoot ik erg van het leven in mn buik en mn mooie bolle buik.
Gast- Gast
Hee meiden,
Ik denk zelf ook dat ik pas na 12 weken meer kan gaan genieten van m'n zwangerschap. Ook ik ben erg misselijk en moe. Sporten kost me veel moeite en gaat niet meer zo vaak. Dus m'n leven is al flink veranderd.
Ik geniet van de momenten als ik het met familie over m'n zwangerschap heb en ik probeer dan te beseffen dat er echt een kleintje in mij zit.
Maar omdat ik me zo blergh voel, geniet ik ook heel vaak NIET!
Vanmiddag hebben wij onze eerste echo!!!!
Ik denk zelf ook dat ik pas na 12 weken meer kan gaan genieten van m'n zwangerschap. Ook ik ben erg misselijk en moe. Sporten kost me veel moeite en gaat niet meer zo vaak. Dus m'n leven is al flink veranderd.
Ik geniet van de momenten als ik het met familie over m'n zwangerschap heb en ik probeer dan te beseffen dat er echt een kleintje in mij zit.
Maar omdat ik me zo blergh voel, geniet ik ook heel vaak NIET!
Vanmiddag hebben wij onze eerste echo!!!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Veeel plezier vanmiddag Gerbera! Erg spannend!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Muurvlindertje: Ik heb ook niet veel klachten hoor. Eigenlijk ook voornamelijk het moe zijn en pijn in de borsten (ze worden ook echt groot!!) en iedereen heeft weer andere klachten. Niks om je dus zorgen over te maken. En ik kan het soms ook nog nauwelijks bevatten.
Maia: Mijn broertje is de 19e jarig! Ben je al weer een beetje opgeknapt?
Jade: Ik hoop echt voor je dat je klachten gauw afnemen. Lijkt me echt vervelend en ik kan mij voorstellen dat je er zo niet echt van geniet.
Gerbera: Veel plezier vanmiddag!
Ik was gister na het werk echt gesloopt en lag om 19.30u al in bed. Ik heb ook aan 1 ruk doorgeslapen tot de wekker weer ging. Ik ben even op het werk geweest maar de avonddienst had zich ziekgemeld dus nu draai ik die. Met als voorwaarde dat ik morgen vrij ben (moet alleen wel naar een curcus in de middag) dus dat is fijn.
Ik ga zo dus nog maar even liggen want anders ga ik het niet volhouden vanavond. En dus bijna vakantie!
Ik heb nu al zin in bijna 2 weken niet vroeg op te hoeven staan en alles in mijn eigen tempo te kunnen doen. heerlijk.
Maia: Mijn broertje is de 19e jarig! Ben je al weer een beetje opgeknapt?
Jade: Ik hoop echt voor je dat je klachten gauw afnemen. Lijkt me echt vervelend en ik kan mij voorstellen dat je er zo niet echt van geniet.
Gerbera: Veel plezier vanmiddag!
Ik was gister na het werk echt gesloopt en lag om 19.30u al in bed. Ik heb ook aan 1 ruk doorgeslapen tot de wekker weer ging. Ik ben even op het werk geweest maar de avonddienst had zich ziekgemeld dus nu draai ik die. Met als voorwaarde dat ik morgen vrij ben (moet alleen wel naar een curcus in de middag) dus dat is fijn.
Ik ga zo dus nog maar even liggen want anders ga ik het niet volhouden vanavond. En dus bijna vakantie!
Ik heb nu al zin in bijna 2 weken niet vroeg op te hoeven staan en alles in mijn eigen tempo te kunnen doen. heerlijk.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Lieve schatten,
Iedereen voelt wat ie voelt...ik vind het prachtig om te zien hoe mijn buik en mijn kindje zich ontwikkelen. En op momenten geniet er ik daar ook echt van. Maar van het hele zwanger zijn in het algemeen vind ik ook niet heel denderend. Bijv als totale vreemden het nodig vinden aan mijn buik te zitten zonder het te vragen, ik ga toch ook niet ff aan hun booby's of piemel voelen? Ook mis ik bepaalde dingen die ik niet mag eten of drinken. T is dan maar voor even, maar toch...
En je zorgen zijn echt niet over na de 12 weken. Ik denk dat de zorgen pas grotendeels weg gaan als je kindje gezond en wel op je buik ligt. Ik voel mijn zoon heeeeeeeeel vaak schoppen en boxen en draaien. Maar als ik m dan eens niet voel, vraag ik me ook wel eens af of alles wel goed gaat daarbinnen. Zorgen maken blijf je doen, dat is je moeder instinkt :-)
Tot zover mijn bemoedigende woorden
Iedereen voelt wat ie voelt...ik vind het prachtig om te zien hoe mijn buik en mijn kindje zich ontwikkelen. En op momenten geniet er ik daar ook echt van. Maar van het hele zwanger zijn in het algemeen vind ik ook niet heel denderend. Bijv als totale vreemden het nodig vinden aan mijn buik te zitten zonder het te vragen, ik ga toch ook niet ff aan hun booby's of piemel voelen? Ook mis ik bepaalde dingen die ik niet mag eten of drinken. T is dan maar voor even, maar toch...
En je zorgen zijn echt niet over na de 12 weken. Ik denk dat de zorgen pas grotendeels weg gaan als je kindje gezond en wel op je buik ligt. Ik voel mijn zoon heeeeeeeeel vaak schoppen en boxen en draaien. Maar als ik m dan eens niet voel, vraag ik me ook wel eens af of alles wel goed gaat daarbinnen. Zorgen maken blijf je doen, dat is je moeder instinkt :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Lieve schatten,
Dus jij vindt je buik hetzelfde als iemands geslachtsdeel?
Haha. Zeg je dan niet tegen mensen, "blijf van me af"?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:slaatje schreef:Lieve schatten,
Dus jij vindt je buik hetzelfde als iemands geslachtsdeel?
Haha. Zeg je dan niet tegen mensen, "blijf van me af"?
Komt voor mij wel op hetzelfde neer, het is toch een deel van iemands lichaam. Ik heb nog niet echt het lef gehad om dat te zeggen, daar ben ik dan weer te lief voor. Haha. Maar ik denk dat dat moment niet erg lang meer op zich gaat laten wachten.
slaatje- Kletskop
Heeej Sla, ik vroeg me al af hoe het met je zou gaan! je bent stil de laatste dagen.
Jade- Ratel
Ha Jade,
Wat lief van je.
Gaat op zich wel goed, ik werd alleen wat depri van het thuis zitten. Ik werk als oproepkracht, maar er is momenteel helemaal niets te doen. Gelukkig mag ik vandaag een paar uurtjes werken, en geef ik morgen een voorlichting voor mijn vrijwilligers werk, maar ik had zo weinig puf door het thuis zitten. Zelfs geen zin om op het forum te kletsen.
Hoe gaat het met jou meis?
Edit, verder gaat het heel goed hoor. Bijna geen klachten. Alleen een verkoudheid die maar niet over gaat. En van het weekend wat harde buiken gehad. Verder mag ik echt niet klagen, dus dat doe ik dan ook maar niet.
Wat lief van je.
Gaat op zich wel goed, ik werd alleen wat depri van het thuis zitten. Ik werk als oproepkracht, maar er is momenteel helemaal niets te doen. Gelukkig mag ik vandaag een paar uurtjes werken, en geef ik morgen een voorlichting voor mijn vrijwilligers werk, maar ik had zo weinig puf door het thuis zitten. Zelfs geen zin om op het forum te kletsen.
Hoe gaat het met jou meis?
Edit, verder gaat het heel goed hoor. Bijna geen klachten. Alleen een verkoudheid die maar niet over gaat. En van het weekend wat harde buiken gehad. Verder mag ik echt niet klagen, dus dat doe ik dan ook maar niet.
slaatje- Kletskop
Muurvlindertje, ik had bij de eerste 2 zwangerschappen op wat autoziekte na ook geen klachten. Nu dus wel, ik werd elke morgen kotsmisselijk wakker, moet eerst flink over mijn nek voordat ik enigsinds op gang kom. Ik teken toch echt voor geen klachten hebben hoor! Met deze misselijkheid nog in ieder geval 5 weken in het vooruitzicht maakt me echt een beetje moedeloos.
Blondje, hoever ben je nu? Ik twijfel nog een beetje wanneer ik het wil vertellen op onze afdeling....
Kruumel, ik denk ook dat ik door het bloedverlies in week 4 toch voorzichtiger ben geworden en ik daardoor nog niet echt heel blij durf te zijn. Ik kan me voorstellen dat je dat na een eerdere miskraam nog meer hebt. Ik ging net eens bekijken wanneer ik dan ongeveer verlof ga hebben icm de schoolvakanties enzo, maar dat voelde helemaal een beetje gek, alsof ik veels te veel op de zaken vooruit loop ofzo.
Gerbera, succes met je echo!! Phoe sporten zou ik nu écht niet kunnen hoor!
Sisha, ik viel gister om 20:30 al in slaap op de bank, ben ook elke avond bekaf. Nu is J ook elke morgen om 5:30 al wakker, dus mijn dagen zijn best lang.
Oh J wordt wakker ik ga snel heen
Blondje, hoever ben je nu? Ik twijfel nog een beetje wanneer ik het wil vertellen op onze afdeling....
Kruumel, ik denk ook dat ik door het bloedverlies in week 4 toch voorzichtiger ben geworden en ik daardoor nog niet echt heel blij durf te zijn. Ik kan me voorstellen dat je dat na een eerdere miskraam nog meer hebt. Ik ging net eens bekijken wanneer ik dan ongeveer verlof ga hebben icm de schoolvakanties enzo, maar dat voelde helemaal een beetje gek, alsof ik veels te veel op de zaken vooruit loop ofzo.
Gerbera, succes met je echo!! Phoe sporten zou ik nu écht niet kunnen hoor!
Sisha, ik viel gister om 20:30 al in slaap op de bank, ben ook elke avond bekaf. Nu is J ook elke morgen om 5:30 al wakker, dus mijn dagen zijn best lang.
Oh J wordt wakker ik ga snel heen
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ooh bleh, ik heb helemaal geen zin om straks te gaan werken haha! Gelukkig nog wel even geslapen. En ik werk wel met 2 leuke collega's die al wel weten dat ik zwanger ben dus dat scheelt wel.
Dat zijn dan inderdaad wel lange dagen Maia. Ik slaap momenteel met gemak zo'n 12 uur achtereen maar op werkdagen moet ik al om 05.30u op dus dat merk in dan wel.
Dat zijn dan inderdaad wel lange dagen Maia. Ik slaap momenteel met gemak zo'n 12 uur achtereen maar op werkdagen moet ik al om 05.30u op dus dat merk in dan wel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Even een ego berichtje!
We hebben net een goede echo gehad!!! Met een mooi kloppend hartje
Ik ben terug gezet naar precies 7 weken. Over 4 weken de volgende echo!!
Gerbera- Fluisteraar
Gerbera schreef:Even een ego berichtje!
Super zeg! hoever dacht je dat je was?
Fijn om te zien he?
Jade- Ratel
Jade schreef:Gerbera schreef:Even een ego berichtje!
Super zeg! hoever dacht je dat je was?
Fijn om te zien he?
ik dacht dat ik 7w5d was...
Gerbera- Fluisteraar
Fijn Gerbera!
Hebben jullie er veel last van, dat mensen ongevraagd aan je buik zitten?
Bij mij is dat dus geen enkele keer gebeurd namelijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Fijn Gerbera!
Bij mij ook niet! maar ik heb ook nog geen giga buik ofzo.
Jade- Ratel
Lejow:
Nee - nog nooit heeft iemand ongevraagd aan mijn buik gezeten. Mijn fam wel, maar die hoeven t niet te vragen!
Nee - nog nooit heeft iemand ongevraagd aan mijn buik gezeten. Mijn fam wel, maar die hoeven t niet te vragen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gerbera, wat fijn dat je een goede echo gehad hebt!!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
gerbera wat lekker dat je een goede echo hebt gehad! Net als mij dus 5 dagen terug gezet
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wat goed Gerbera! Ik mag zometeen om 17.45 uur weer
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Baal stiekem wel van die 5 dagen haha. Had al in m'n hoofd dat ik bijna 8 weken was...en hoppa, weer terug naar 7 haha.
Succes Ellebel!
Succes Ellebel!
Gerbera- Fluisteraar
Fijn Gerbera,
Succes Ellebel
Succes Ellebel
slaatje- Kletskop
Gerbera schreef:Baal stiekem wel van die 5 dagen haha. Had al in m'n hoofd dat ik bijna 8 weken was...en hoppa, weer terug naar 7 haha.
Het zegt nu nog niet zoveel hè, de baby is nog zo klein dat een meetfoutje van een millimeter zo 5 dagen verschil kan betekenen. Ik was met de eerste echo (rond dezelfde termijn) 7 dagen teruggezet, maar bij de tweede echo waarbij ze de officiele termijn vast gingen stellen ben ik net zo hard weer 6 dagen vooruit gezet
Dus wie weet blijk je over 4 weken verder te zijn dan je denkt...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Gerbera schreef:Baal stiekem wel van die 5 dagen haha. Had al in m'n hoofd dat ik bijna 8 weken was...en hoppa, weer terug naar 7 haha.
Het zegt nu nog niet zoveel hè, de baby is nog zo klein dat een meetfoutje van een millimeter zo 5 dagen verschil kan betekenen. Ik was met de eerste echo (rond dezelfde termijn) 7 dagen teruggezet, maar bij de tweede echo waarbij ze de officiele termijn vast gingen stellen ben ik net zo hard weer 6 dagen vooruit gezet
Dus wie weet blijk je over 4 weken verder te zijn dan je denkt...
Ik ben bij de eerste echo 4 dagen vooruit gezet en bij de termijnecho nog een dag vooruit gezet. Ik was daar heel blij mee om eigenlijk diezelfde reden, ineens ben je toch verder en daarmee ook sneller door die eerste weken heen enzo. Ik kan me dan ook héél goed voorstellen dat je daar (stiekem of niet stiekem) van baalt. Je stelt je toch ergens op in! Maar wat BimBam zegt klopt wel, die eerste echo daar zeggen ze meestal ook wel erbij dat het ongeveer is, maar ze kunnen dat niet stellig zeggen omdat het nog te klein is om echt nauwkeurig te meten. Het is meer een wild guess en daar kunnen inderdaad best wat dagen verschil in zitten om die reden. Wie weet word je met de termijnecho wel weer een heel stuk vooruit gezet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
is ook zo meiden. En natuurlijk weet ik dat het eigenlijk niks uitmaakt. De vk heeft idd ook duidelijk gezegd dat het nog kan veranderen. Maar ben toch het liefs zo snel mogelijk voorbij die 12 weken
Gerbera- Fluisteraar
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken