Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

groupon liefdesabonnement. echt super lief!

2 plaatsers

Ga naar beneden

groupon liefdesabonnement. echt super lief! Empty groupon liefdesabonnement. echt super lief!

Bericht  tuttebel do 13 sep 2012 - 22:05

Ik wilde dit even met jullie delen. Ik heb me aangemeld voor de groupon van belgie maar vandaag kwam ik toch wel een hele speciale aanbieding tegen. 'k ben benieuwd hoe de gelukkige reageert.

http://www.groupon.be/deals/antwerpen-special/olivier-LOVES-cecilia/10359611?nlp=&CID=BE_CRM_1_0_0_258&a=2396
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

groupon liefdesabonnement. echt super lief! Empty Re: groupon liefdesabonnement. echt super lief!

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 22:07

Haha wat geinig. Ik zou het zelf denk ik minder geschikt vinden als ik zo gevraagd word maar goed, het is wel origineel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

groupon liefdesabonnement. echt super lief! Empty Re: groupon liefdesabonnement. echt super lief!

Bericht  mzcharlotte vr 14 sep 2012 - 3:52

Ik ben ook wel benieuwd naar de reactie. Het is ook al 63x gekocht haha! Als je een Groupon verslaafde vriendin hebt, is zo'n aanzoek wel helemaal fantastisch.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groupon liefdesabonnement. echt super lief! Empty Re: groupon liefdesabonnement. echt super lief!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum