Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

E-nummers

+8
Printje
Monte
Minx
tuttebel
SuperGrover
Antibes
minoessepoes
Rush
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Linda za 15 sep 2012 - 3:49

Printje, het heet gewoon e-nummer app. De risico's die ze erbij vermelden vind ik wel erg overdreven beschreven trouwens. Maar het is een handige tool.

Tuttebel, dat is ook zo. Ik vond gezond eten ook belangrijk voordat ik moeder werd, maar dat uitte zich wel anders. Ik wilde graag verse groente eten, maar als dat met een wereldgerecht was, dan was het ook goed. Nu zal ik dat niet meer in huis halen.
Sommige mensen vinden het vervelend om etiketten te lezen, ik vind het leuk om te doen en wil graag weten wat ik precies in m'n mond stop, dus dat scheelt denk ik ook wel.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Tazz vr 21 sep 2012 - 10:03

SuperGrover schreef:Ik eet zoveel mogelijk e-nummers. Ik maak daarom alles uit pakjes, zakjes, blikjes en potjes, en ik eet zo min mogelijk vers fruit en groente en andere onbewerkte stoffen.

Wij eigenlijk wel als ik dat zo lees. Embarassed Wij zijn dol op knorr gerechten, pastasauzen maak ik uit zakjes net als kerriesaus, en we eten veel pasta's omdat de kids daar dol op zijn.

Oke we eten bij pasta's we groentes en ze eten ook veel fruit dus dat maakt het weer goed in mijn ogen. Embarassed

Daarnaast snoepen mijn vriend en ik ook best veel, drinken roosvicee 50/50, aanmaaklimonade en frisdranken. En de kids zijn dol op melk en mogen daar twee bekers per dag van. Zelf eet/drink ik bijna geen zuivel, alleen kaas.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Twellie vr 21 sep 2012 - 10:49

Ik eet zoveel mogelijk vers, al schiet dat er in drukke tijden wel eens een beetje bij in. Maar het streven is zo min mogelijk uit pakje en zo min mogelijk E-nummers.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:22

Ik probeer er wel rekening mee te houden en maak zoveel mogelijk vers.
Ik heb een tijd terug dit boekje gekocht. Erg interessant om te lezen wat er allemaal in het eten zit. Ook omdat veel E nummers toch melk bevatten en ik dat niet mag hebben is dit boekje erg handig.
E-nummers - Pagina 2 1001004005600642

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Linda zo 23 sep 2012 - 3:31

Ostara, je kan ook de app daarvan downloaden, erg handig als je in de winkel staat en iets op wilt zoeken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 3:37

Dan moet je daar wel de juiste telefoon voor hebben. En dat heb ik niet. Wink Dit is een klein boekje dat in de binnenkant van mijn jaszak past. Dus die gaat bijna overal mee naar toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Lady Starstruck zo 23 sep 2012 - 7:13

Sinds ik weet dat het in veel producten zit. Ben ik er wel op gaan letten. Maar zoals meerdere al zeggen je kan het haast niet vermijden. Dan moet je eigenlijk je eigen groentes en producten gaan verbouwen, maar daar heb ik geen tijd.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

E-nummers - Pagina 2 Empty Re: E-nummers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum