Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij op dit moment gelukkig?

+21
Kabouter
minoessepoes
Coccinelle
Jellybelly
Roze Roos
Labeendje
Chocolate Cookie
Ugly Betty
Leska
Flinder
Guus
VeryCherry
Snoes
Mint
Beachgirl
Lotus
M_as
mzcharlotte
smooch
Phileine
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  mzcharlotte ma 29 nov 2010 - 5:45

freakielief schreef:Ja, ik ben heel erg gelukkig. smile Heb elke ochtend weer zin in een nieuwe dag en ik vind het leven gewoon heerlijk!

Wow, wat fijn voor je freakie!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Chocolate Cookie ma 29 nov 2010 - 5:55

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik gelukkig ben. Heb een baan, school en ik sport weer na heeeeeel lang. Alles wat door mijn gezondheid niet kon, lukt nu na mijn revalidatie wel (beter). En dat voelt goed. Ik heb er weer lol in! Very Happy Ik voel me ook een ander en leuker mens smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 6:23

zegmaar_ schreef:
freakielief schreef:Ja, ik ben heel erg gelukkig. smile Heb elke ochtend weer zin in een nieuwe dag en ik vind het leven gewoon heerlijk!
Wow, wat fijn voor je freakie!
Thnx! smile En dat alweer iets van 2,5 jaar. smile
Hoop dat jij je ook snel fijner voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  mzcharlotte ma 29 nov 2010 - 6:31

freakielief schreef:
zegmaar_ schreef:
freakielief schreef:Ja, ik ben heel erg gelukkig. smile Heb elke ochtend weer zin in een nieuwe dag en ik vind het leven gewoon heerlijk!
Wow, wat fijn voor je freakie!
Thnx! smile En dat alweer iets van 2,5 jaar. smile
Hoop dat jij je ook snel fijner voelt!

Als je ervan overloopt, wil ik best wat opvangen hoor Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:51

Ja, en nee. Ik ben heel gelukkig in de liefde, in mijn nieuwe huis en gelukkig met mijn familie. Voor de rest even niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Labeendje ma 29 nov 2010 - 8:20

Aan de ene kant wel: Heb leuk werk en collega's en verlenging gekregen tot januari 2015. Woon sinds een aantal maanden samen met mijn vriend. Leuk huisje, lekker badmintonnen en financieel gaat het ook goed.
Aan de andere kant niet: Mn lichaam werkt niet zo mee, waar ik soms sachrijnig van word. Mn knie doet zeer al een paar maanden. Mn nek doet al jaren zeer (fysio helpt niet en verder weet de huisarts het niet...) mn darmen doen vaak vervelend (PDS?) en ben ontzettend moe en ook daar weet de huisarts niks op. Erg frustrerend dat op alles geen oplossing te verzinnen is.
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 29 nov 2010 - 8:25

Over het algemeen ben ik gelukkig ja, heb een leuk leven momenteel hoewel er natuurlijk nog wel wat te wensen is.. Heb een fijne familie, een leuke baan/studie/huis/vrienden/auto en ik voel mij prettig Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:22

zegmaar_ schreef:Als je ervan overloopt, wil ik best wat opvangen hoor Wink
Kom maar halen! Very Happy Opsturen is zo'n gedoe. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:31

Heel gelukkig!
En ik ben heel dankbaar. Dat ik dit leven zo mag doorbrengen, met een man die van mij houdt, met een goede baan, leuke vrienden, twee lieve ouders die gezond zijn.. Wat wil ik nog meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Jellybelly di 30 nov 2010 - 3:03

Ik kan gerust zeggen dat ik op dit moment mezelf wel gelukkig mag noemen..
Alles netjes voor mekaar en belangrijkste alle mensen die ik lief heb zijn gezond.!
Jellybelly
Jellybelly
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 4:55

Gekje schreef:
Tea-Leaf schreef:Nee, niet heel erg.

Ik ben net een vriendschap verloren, er zijn in 1 week tijd drie mensen in onze omgeving gestorven, ik ben na bijna 3,5 jaar nog altijd niet zwanger ( we hebben nog wel kansen dus ik hou wel hoop hoor! Wink ), ik heb een matige baan wat weinig verdient en lichamelijk erg zwaar is, en ik ben vaak verdrietig en boos om wat er in de wereld gebeurd.

Ik probeer niet teveel negatief te denken en juist te relativeren, uit mijn referentiekader te stappen etc...
Maar echt gelukkig zijn, écht gelukkig... Dat vind ik heel erg moeilijk. Ik denk dat ik wel weet waar dat aan ligt:
ik kan dingen heel moeilijk loslaten. En mijn dromen waarmaken wil ik graag: schrijven en moeder worden.

Nu moet ik helaas weg maar ik blijf t topic wel volgen.

Liefs Tea


Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om het los te laten. Sowieso het zwanger worden. Het lijkt mij zo moeilijk als het al zo lang duurt. Natuurlijk is de kans er nog wel, maar je wilt het ook al 3,5 jaar heel graag.. Als ik iets heel graag wil, vind ik het ook moeilijk als het lang duurt. Ik hoop voor je dat het snel mag lukken.


Ik ben best wel gelukkig smile Merk wel dat ik wat meer begin te mopperen de laatste tijd. Dat komt om mijn gastouder waar ik niet tevreden over ben aangezien het niet zo gaat als ik wil. Ik mopper op de belasting omdat ik ze niet vertrouw. En verder..
Alles gaat wel redelijk goed. Soms voel ik wel dat ik wat inkak en negatief begin te kijken, maar heb mezelf geleerd om overal toch wat positiefs aan te vinden. Het is niet zo dat overal iets leuks aan zit, maar ik probeer wel zo positief mogelijk te blijven. En dat maakt mij een stuk gelukkiger.

Dat is ook zeker belangrijk, de dingen positief blijven zien. Het zijn ook vaak momentopnames dat ik negatief denk, echt niet altijd hoor. Ik heb ook heel veel leuke dingen en lol in mijn leven!
En in de wintermaanden ben ik sowieso wat minder vrolijk, al die donkere koude dagen...

Verder ben ik heel emotioneel, dat is echt een nadeel. Ik trek me van bijna alles wat aan en zoals dat loslaten wat ik zei, als iemand tegen me zegt "je hebt te langzaam gewerkt vandaag" Dan kan ik daar al uren over doormalen, "hoe had ik t anders kunnen doen?" Dat geeft ook dat ongelukkige gevoel.
Terwijl dat onzin is, iedereen heeft wel eens een mindere werkdag en ik heb zelf ook wel eens een collega verteld dat het prettig zou zijn als ze iets meer tempo zou kunnen maken, en dan bedoel ik het niet vervelend.

Maar diep ongelukkig ben ik ook niet, dat ben ik wel ooit geweest en dat zal me niet snel weer gebeuren. Jezelf streng toespreken en het plaatje van de andere kant bekijken kan ook al heel nuttig zijn.

Enne.. Mopperen op de belastingdienst mag altijd haha! Very Happy ( Sorry voor de ladies die er werken! )
Edit: wil je vertellen over die gastouder? Ben er zelf eentje geweest en het interesseert me altijd ontzettend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:02

Mwoah, met vlagen.

Ik ben gewoon geen gelukkig en happy persoon en ik begin er steeds meer vrede mee te krijgen. Mijn vriend vindt dit wel echt een probleem, want ik denk vaak negatief en daar kan hij slecht tegen. Ook heb ik vaak stemmingswisselingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:08

Storm, je hoeft niet te antwoorden hoor als je het te persoonlijk vindt maar gaat 't weer wat beter tussen jou en je vriend?
Ontopic: ik ben toch wel heel erg gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Coccinelle di 30 nov 2010 - 5:10

Ja, ik ben gelukkig. Ik heb een lieve vriend en dochter, een leuk huis, een leuke baan, fijne vrienden en familie.
Er is meestal wel iets wat ik beter/anders zou willen zoals bv dichter bij mijn familie wonen nu we een dochter hebben, maargoed dan denk ik altijd maar dat we er eigenlijk zo zijn met de auto en dat er andere mensen zijn met veel grotere 'problemen'.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  minoessepoes di 30 nov 2010 - 5:20

Labeendje, waar werk jij, dat je een verlenging krijgt tot 2015, in het leger? Want normaal gesproken kan je niet zo lang een tijdelijk contract hebben.

Ik ben geloof ik wel gelukkig op het moment. We hebben het fijn samen, zijn gelukkig in ons huisje, hebben veel lieve vrienden hier leren kennen en ook nog goed contact met de vrienden uit onze oude woonplaats, het gaat goed met mijn familie en ik ben redelijk blij met mijn baan! Alles bij elkaar ben ik zeker gelukkig en dat realiseer ik me ook geregeld als ik 's avonds lekker warm tegen mijn vriend aan ga liggen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:23

Purple schreef:Storm, je hoeft niet te antwoorden hoor als je het te persoonlijk vindt maar gaat 't weer wat beter tussen jou en je vriend?
Ontopic: ik ben toch wel heel erg gelukkig.
Wederom met vlagen. Het kan een tijdje goed gaan tussen ons maar we hebben net weer een periode achter de rug met veel ruzie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:24

minoessepoes schreef:Labeendje, waar werk jij, dat je een verlenging krijgt tot 2015, in het leger? Want normaal gesproken kan je niet zo lang een tijdelijk contract hebben.

Ik heb gesolliciteerd op een tijdelijke baan voor 4 jaar, dus volgens mij kan dat wel. Was bij de overheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:52

Tea-Leaf schreef:

Dat is ook zeker belangrijk, de dingen positief blijven zien. Het zijn ook vaak momentopnames dat ik negatief denk, echt niet altijd hoor. Ik heb ook heel veel leuke dingen en lol in mijn leven!
En in de wintermaanden ben ik sowieso wat minder vrolijk, al die donkere koude dagen...

Verder ben ik heel emotioneel, dat is echt een nadeel. Ik trek me van bijna alles wat aan en zoals dat loslaten wat ik zei, als iemand tegen me zegt "je hebt te langzaam gewerkt vandaag" Dan kan ik daar al uren over doormalen, "hoe had ik t anders kunnen doen?" Dat geeft ook dat ongelukkige gevoel.
Terwijl dat onzin is, iedereen heeft wel eens een mindere werkdag en ik heb zelf ook wel eens een collega verteld dat het prettig zou zijn als ze iets meer tempo zou kunnen maken, en dan bedoel ik het niet vervelend.

Maar diep ongelukkig ben ik ook niet, dat ben ik wel ooit geweest en dat zal me niet snel weer gebeuren. Jezelf streng toespreken en het plaatje van de andere kant bekijken kan ook al heel nuttig zijn.

Enne.. Mopperen op de belastingdienst mag altijd haha! Very Happy ( Sorry voor de ladies die er werken! )
Edit: wil je vertellen over die gastouder? Ben er zelf eentje geweest en het interesseert me altijd ontzettend.

Gelijk heb je hoor. Gelukkig weet je van jezelf al dat het wel zin kan hebben om jezelf streng toe te spreken. Op die manier blijf je toch de diepe dalen wat te boven. Tenminste ik wel.. Ik liet me vorig jaar te ver mee slepen in mijn verdriet. En dat had geen positief resultaat Embarassed
Somber weer kan ook een grote rol spelen. Is het bij mij ook.

Mijn gastouder zet de zindelijkheidstraining niet echt door. Mijn zoontje is thuis hartstikke zindelijk, draagt geen luiers meer. Alleen met slapen. Elke keer als ik hem daar op kwam halen, had hij een luier om :S Terwijl ik duidelijk had gezegd dat hij die niet om mag. Want dan plast hij in zijn broek. Hij plaste daar ook meerdere keren in zijn broek. Maar ik vind dat raar, want bij andere mensen doet hij het ook niet. Alleen bij haar. Ik kreeg het gevoel dat ze 'lui' was wat betreft mijn zoontje zijn zorg. Ze heeft meer gastkindjes en het is er soms erg druk. Ik begrijp dat het bij haar nooit zo zou gaan als bij mij, want dat kan gewoon niet. Maar ze was ook zo ongeïnteresseerd. Alsof ze er geen zin in heeft.
Ook wat de uren betreft. Ik heb altijd gezegd: Schrijf maar 30 uur, ook al kom je er onder. Ik ben daar erg makkelijk in. Maar zij niet. Ik had zaterdags gebeld om af te zeggen voor die vrijdag erna. Zei ze dat ik dat een maand van te voren aan moest aangeven, want de vakanties schreef ze ook al niet door :S Anders kostte het haar ook teveel uren. Maar ik heb na gekeken en ik had een week de tijd om af te zeggen. Dus officieel was ik een dag te laat.

Ik had haar aangesproken voor het zwembad dat ik niet wil dat mijn zoontje yogo krijgt. Ik vind dat slecht en niet nodig. De afspraak was ook dat ik eten en drinken zou verzorgen en heb daar een fles drinken neer gezet voor hem. Ik zei het voor mijn gevoel niet op een heel boze of negatieve manier. Ik praatte wel wat hard, want ik kwam ook net van mijn werk. En daar zijn de mensen doof. Ik was juist erg vrolijk. Ik kreeg de ochtend erna gelijk een preek over mij heen dat het zeer ongepast was dat ik het buiten deed waar anderen bij stonden. (stond 10 meter verderop 1 vrouw) Met die vrouw in de buurt, kan ik best begrijpen. Maar zo dichtbij stond ze niet. Ik heb er wel sorry voor gezegd want ik bedoelde het niet vervelend.

Heel verhaal :$ Maar ik heb haar verteld dat ik er geen goed gevoel meer over heb. En mijn gevoel onderbouwd hiermee. Voor haar was er niks aan de hand en zij ervaarde het niet zo. Ik merk aan mezelf dat ik min zoontje er met tegenzin heen breng. Ik probeer zoveel mogelijk andere oppas te vinden en als aller laatste zij. We hebben afgesproken dat we kijken hoe het verder gaat..
Ik merk wel dat ze afgelopen 2 dagen meer haar best doet... Ze komt positiever over. Ik vind het belangrijk dat ze zo goed mogelijk mijn 'taken' voort zet en betrokken is. Want hij is er vrij veel. Goede samenwerking vind ik dan belangrijk. Dat gevoel miste ik enorm de laatste tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:04

Storm schreef:
Wederom met vlagen. Het kan een tijdje goed gaan tussen ons maar we hebben net weer een periode achter de rug met veel ruzie.
Ik vind het echt vervelend voor je...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Kabouter di 30 nov 2010 - 6:35

Ik heb eigenlijk alles om gelukkig te zijn en toch ben ik het niet..ik ben te veel bezig met mijn moeder om me gelukkig te voelen denk ik.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:41

Storm, aangezien we sinds nu net op mijn verzoek een knuffel emoticon hebben wil ik je die nog even geven... hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Oasis di 30 nov 2010 - 6:51

Ik ben best wel gelukkig; studie gaat goed (druk, brengt veel stress met zich mee maar gaat goed), ik ga deze maand samenwonen met mijn vriend, ik heb goede vriendinnen, mijn ouders zijn gezond, ik heb amities die ik ook deels waar kan maken. Helaas sta ik hier veel te weinig bij stil.. en laat ik mij meeslepen door de stress en druk van mijn studie. Note to myself; meer genieten van de geluksmomentjes! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 8:59

Purple schreef:Storm, aangezien we sinds nu net op mijn verzoek een knuffel emoticon hebben wil ik je die nog even geven... hug
Dankjewel :-)

Ben niet nieuwsgierig hoor, maar wie was je voorheen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Mysterious wo 1 dec 2010 - 4:01

ik zou gelukkig moeten zijn. opzich loopt mijn leven aardig op rolletjes, en toch ben ik het niet.
depressie steekt weer de kop op Sad
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Lizzy do 2 dec 2010 - 2:31

Inderdaad erg vervelend dat er best veel mensen zijn die niet gelukkig zijn! Veel sterkte dames en kom op.

Ik ben zelf wel erg gelukkig. Heb een lieve partner, lieve (stief-)kindjes, prachtige ouders en lieve broers en zussen. Mijn vriendenkring is ook fantastisch. Oja mijn baan is ook heel leuk.

En zoals iedere 'gelukkige' zegt, soms ook baalmomenten! Maar dat hoort er gewoon bij.
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij op dit moment gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij op dit moment gelukkig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum