Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maaltijdcheques --> belgie.

Ga naar beneden

maaltijdcheques --> belgie. Empty maaltijdcheques --> belgie.

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 5:53

Als je in Belgie werkt krijg je maaltijd cheques heb ik begrepen dus die ga ik binnenkort krijgen. Is er hier iemand die deze dingen ook krijgt en wat vragen daarover wil beantwoorden?

-Kun je ze in heel belgie inleveren of alleen bij bepaalde winkels?
-Mag je ook bonnen voor bijvoorbeeld 2 a 3 maanden inleveren in plaats van per maand? ik woon er niet dus wil dan 1x in de 2 a 3 maanden op en neer rijden voor boodschappen.
- Kun je er in de supermarkt echt alles van halen zo ook konijnenvoer, kattenbak korrels, wc papier en b.v. wasmiddel?
- Is de carrefour makkelijk om de grote boodschappen te gaan doen? (ik ben zo de a.h. gewend)
- geld er bij de carrefour een maximum wat je aan bonnen kunt inleveren?
- Welke producten zijn bij een carrefour fijn?
- Liggen de prijzen voor boodschappen heel veel hoger of valt dit allemaal wel mee?

balen dat ik dan een uur moet rijden om boodschappen te gaan doen na of voor het werk is bij mij niet mogelijk.

Rroos

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

maaltijdcheques --> belgie. Empty Re: maaltijdcheques --> belgie.

Bericht  Burgemeester Nicky ma 10 sep 2012 - 5:59

Was je al vergeten dat je er eerder een ander topic over hebt geopend met een ander account?
Ik ben hier eerlijk gezegd behoorlijk klaar mee, het continu wisselen van accounts, dubbele topics openen etc.
Wat mij betreft is het klaar en hou je het nu bij dit account.
Topic gaat dicht, maar dat lijkt me logisch.

https://yescafe.actieforum.com/t28332-voor-de-belgen-onder-ons-maaltijdcheques?highlight=maaltijdcheques

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: