Hoeveel bikini's voor 2 weken?
+18
Niki
Ibbeltje
Sjeels
Raindrop
iloverocknroll1984
Arwyn
Paper Crown
Curious
Caroow
Linnie1985
Blond
RYW
Jerry
Marin
Sugarfall
Snoes
Minx
Caribbeanlover
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?
Ibbeltje schreef:woow wat hebben sommige veel bikini's
Valt wel mee toch. Als je 2 weken elke dag een bikini aanhebt, zijn meerdere bikini's wel zo fris. Een onderbroek draag je ook niet langer dan een dag en een handwas is ook niet altijd schoon genoeg. Het weegt toch niks om mee te nemen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Toen ik 18 jaar was, kreeg ik een zwart badpak op aanvraag en op mijn 23e kocht ik een tankini. Daarna nooit meer iets gekocht qua badkleding. Hoeveel badkleding meenemen op vakantie, is dan ook, voor mij, een vreemde vraag.
Gast- Gast
Kenya schreef:Caribbeanlover schreef:Kenya schreef:Ik heb er geloof ik drie, en neem er meestal twee mee. Na een jaar, of twee, of drie, gooi ik weer eens wat weg en vul ik weer aan. Meer dan twee heb ik nooit bij me op vakantie.
Maar als ze nog goed zijn dan gooi je ze toch niet weg?
Dat zeg ik toch ook niet.
Dat weet ik, maar dan mag ik dat toch wel vragen omdat ik mij dat afvroeg?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Gympie schreef:Ibbeltje schreef:woow wat hebben sommige veel bikini's
Valt wel mee toch. Als je 2 weken elke dag een bikini aanhebt, zijn meerdere bikini's wel zo fris. Een onderbroek draag je ook niet langer dan een dag en een handwas is ook niet altijd schoon genoeg. Het weegt toch niks om mee te nemen.
Idd en bovendien kan je er best wat setjes in je handbagage doen.
Handwas is idd niet zo schoon, maar voor op vakantie die paar onderbroeken en bikini's dan is dat niet zo erg vind ik. Zo neem ik maar 2 bh's mee waarvan ik er 1 aandoe en tussendoor handwas ik ze wel. Heb er toch alleen maar s' avond een aan en anders kan ik altijd nog een bikinitopje als bh gebruiken.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Kenya schreef:Caribbeanlover schreef:Kenya schreef:Ik heb er geloof ik drie, en neem er meestal twee mee. Na een jaar, of twee, of drie, gooi ik weer eens wat weg en vul ik weer aan. Meer dan twee heb ik nooit bij me op vakantie.
Ik heb er laatst een paar weggegooid die 'nog goed' waren. Oftewel, nog geen slijtage, niet te groot/te klein, maar ik draag ze gewoon NOOIT... Dus waarom zou ik dan m'n kastruimte bezet houden
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Neem amper ruimte in. Heb je ze aan een goed doel gegeven? Doe ik altijd wel met kleding wat nog goed is.
Caribbeanlover- Ratel
Jerry schreef:Caribbeanlover schreef:Kenya schreef:Caribbeanlover schreef:Kenya schreef:Ik heb er geloof ik drie, en neem er meestal twee mee. Na een jaar, of twee, of drie, gooi ik weer eens wat weg en vul ik weer aan. Meer dan twee heb ik nooit bij me op vakantie.
Ik heb er laatst een paar weggegooid die 'nog goed' waren. Oftewel, nog geen slijtage, niet te groot/te klein, maar ik draag ze gewoon NOOIT... Dus waarom zou ik dan m'n kastruimte bezet houden
Die van mij zijn vaak wel enigszins versleten na een paar jaar, dus dan gooi ik ze weg. Koop ook nooit hele dure, dusja, dan is de levensduur van zo'n ding erg kort. Heb er nu wel net één weggegooid die nog redelijk goed was, inderdaad omdat ik hem nooit draag.
Gast- Gast
Hoe wassen jullie ze thuis dan, als je handwas niet fris vind? Wasmachine is slecht voor badkleding.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Voor twee weken zou ik er 3 meenemen
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Snoopy schreef:Hoe wassen jullie ze thuis dan, als je handwas niet fris vind? Wasmachine is slecht voor badkleding.
Wel in de wasmachine. Gaat altijd goed. Sommige bikini's heb ik al jaren en zijn weet ik niet hoe vaak in de machine geweest, niks mee aan de hand. Ik doe ze zelfs in de droger af en toe. Vulling haal ik waar mogelijk wel eruit.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb meestal 2 bikini's en neem ze dan ook allebei mee en was ze dan savonds even uit.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Met hoeveel weken bandenpijn?
» Met hoeveel weken alles wassen?
» Met hoeveel weken geplande keizersnede
» Om de hoeveel weken gaan jullie naar de kapper?
» hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?
» Met hoeveel weken alles wassen?
» Met hoeveel weken geplande keizersnede
» Om de hoeveel weken gaan jullie naar de kapper?
» hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: