Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel bikini's voor 2 weken?

+18
Niki
Ibbeltje
Sjeels
Raindrop
iloverocknroll1984
Arwyn
Paper Crown
Curious
Caroow
Linnie1985
Blond
RYW
Jerry
Marin
Sugarfall
Snoes
Minx
Caribbeanlover
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caroow vr 7 sep 2012 - 3:49

Ik had er zes mee. Die dingen kosten geen extra moeite om mee te nemen en ik vind (ondanks handwasjes) het een beetje viezig, twee weken dezelfde aan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Curious vr 7 sep 2012 - 4:15

Wat hebben jullie allemaal veel bikini's! Ik heb er twee, al drie jaar dezelfde, en heb ze eigenlijk bijna nooit aan, zelfs niet op vakantie. Ik neem er dus vaak maar 1 mee, of zelfs geen. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik niet echt op 'strandvakantie' ga. Ik ben slecht in liggen op een handdoekje, haha.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Paper Crown vr 7 sep 2012 - 4:23

Ik heb een stuk of 15 bikini's. Die mik ik zo in mijn koffer.. ik weiger 1 of 2 mee te nemen aangezien ik er de hele dag in loop, meer dan mijn andere kleding. Ik vind het leuk om elke dag een andere aan te doen. Gewoon meenemen, die dingen wegen niets.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Arwyn vr 7 sep 2012 - 4:52

Ik neem er 1 mee.
Maar wij houden dan ook allebei totaal niet van die aan-het-strand-liggen-bakken-en-verder-niks-doen vakanties, vreselijk!
We gaan meestal 1, of misschien eens 2 keer zwemmen. Aan 1 bikini heb ik dan echt wel genoeg.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caribbeanlover vr 7 sep 2012 - 6:44

Caroow schreef:Ik had er zes mee. Die dingen kosten geen extra moeite om mee te nemen en ik vind (ondanks handwasjes) het een beetje viezig, twee weken dezelfde aan.

Bovendien kan je er ook een aantal in je handbagage doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caribbeanlover vr 7 sep 2012 - 6:45

Arwyn schreef:Ik neem er 1 mee.
Maar wij houden dan ook allebei totaal niet van die aan-het-strand-liggen-bakken-en-verder-niks-doen vakanties, vreselijk!
We gaan meestal 1, of misschien eens 2 keer zwemmen. Aan 1 bikini heb ik dan echt wel genoeg.

Wij houden daar wel van..........heerlijk! Dus ik moet wel keuze erin hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caribbeanlover vr 7 sep 2012 - 6:47

Ik heb er dit jaar 3 nieuwe gekocht en ook een zwart/wit geblokte zwemhipster zeg maar (was maar 5 euro kon ik niet laten liggen he) dus die moeten sowieso mee anders moet ik weer een jaar wachten.Cry

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 6:51

Bij echte lange strandvakanties neem ik er trouwens meer mee. Maar die vakanties heb ik al een tijd niet meer gehad Cry hahaha. Heb ik wel behoefte aan.

Maar toch blijf ik lieveling spelen met 1 van mijn bikini's. Die is gewoon het fijnste Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caribbeanlover vr 7 sep 2012 - 7:32

Hoeveel zou je dan meenemen voor 2 weken?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  iloverocknroll1984 vr 7 sep 2012 - 7:54

2, wissel per dag af zodat die andere goed kan drogen, heb zo'n hekel aan het aantrekken van een natte bikini Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 253468018

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 8:26

Ik neem er altijd 3 mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 20:59

Ik neem zelf altijd 2 bikini's en een tankini mee, die laatste voor het geval mijn buik of rug heel erg verbrand Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caroow vr 7 sep 2012 - 21:36

Caribbeanlover schreef:Hoeveel zou je dan meenemen voor 2 weken?

6 tot 8.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Raindrop vr 7 sep 2012 - 22:24

Voor 2 weken zou ik 4 of 5 bikini's meenemen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Sjeels vr 7 sep 2012 - 22:38

Ik zou er 4 meenemen, en waarschijnlijk maar 2 dragen..
Sjeels
Sjeels
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 28
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 22:55

woow wat hebben sommige veel bikini's :O
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Linnie1985 vr 7 sep 2012 - 23:02

Caribbeanlover schreef:Bij Intersport waren ze er ook van Protest en ook maar € 12.50. Hoef ik niet voor naar Rosada en jij ook niet.

Ik werk daar in het winkelcentrum...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caribbeanlover vr 7 sep 2012 - 23:26

Ibbeltje schreef:woow wat hebben sommige veel bikini's :O

Ik heb er meer totaal zo 15 denk ik, maar die neem ik niet allemaal mee dat vind ik overdreven.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Ibbeltje vr 7 sep 2012 - 23:34

Caribbeanlover schreef:
Ibbeltje schreef:woow wat hebben sommige veel bikini's :O

Ik heb er meer totaal zo 15 denk ik, maar die neem ik niet allemaal mee dat vind ik overdreven.


woow Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 0:05

Ik neem er meestal 3-4 mee. Niet dat ze nodig zijn omdat ze vuil worden, maar ze hebben ieder een ander model en hierdoor probeer ik witte bandjes op rug, schouders etc te voorkomen Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 561177 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Niki za 8 sep 2012 - 3:05

Ik neem 3 bikini´s mee.. En ik draag elke dag een andere. Dus niet elke dag hetzelfde. Zo heb ik ze tenminste elke dag aan.

Met kleren en ondergoed doe ik ook elke dag een andere, dus met bikini ook. Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 3:39

Ik heb er geloof ik drie, en neem er meestal twee mee. Na een jaar, of twee, of drie, gooi ik weer eens wat weg en vul ik weer aan. Meer dan twee heb ik nooit bij me op vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Caribbeanlover za 8 sep 2012 - 6:51

Kenya schreef:Ik heb er geloof ik drie, en neem er meestal twee mee. Na een jaar, of twee, of drie, gooi ik weer eens wat weg en vul ik weer aan. Meer dan twee heb ik nooit bij me op vakantie.

Maar als ze nog goed zijn dan gooi je ze toch niet weg?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Atelier Madame za 8 sep 2012 - 7:15

Als ik een week ga meestal 2 of 3.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 7:49

Caribbeanlover schreef:
Kenya schreef:Ik heb er geloof ik drie, en neem er meestal twee mee. Na een jaar, of twee, of drie, gooi ik weer eens wat weg en vul ik weer aan. Meer dan twee heb ik nooit bij me op vakantie.

Maar als ze nog goed zijn dan gooi je ze toch niet weg?

Dat zeg ik toch ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini's voor 2 weken? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel bikini's voor 2 weken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum