Gypsy Girls
+2
Angela_1986
Mamsie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gypsy Girls
De Nederlandse versie op my big fat gypsy wedding.
Het is nu bezig op rtl 4
Heerlijk tijdverdrijf!
Het is nu bezig op rtl 4
Heerlijk tijdverdrijf!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Gypsy Girls
Zeker heerlijk tijdverdrijf!
Óngelooflijk, die jurk... En een koets, limo, groot feest! Lijkt wel gewoon een bruiloft! Of nou ja, "gewoon"... wel een luxe bruiloft
Naast heerlijk tijdverdrijf vind ik het trouwens ook wel interessant om inzicht te krijgen in hun manier van leven en waarom ze de dingen doen die ze doen.
Óngelooflijk, die jurk... En een koets, limo, groot feest! Lijkt wel gewoon een bruiloft! Of nou ja, "gewoon"... wel een luxe bruiloft
Naast heerlijk tijdverdrijf vind ik het trouwens ook wel interessant om inzicht te krijgen in hun manier van leven en waarom ze de dingen doen die ze doen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kijk ook haha, zo het eerste gedeelte van over mijn lijk opnemen. Je moet wel alles kunnen volgen natuurlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe verschrikkelijk zeg.... wist niet dat dit in NL ook voorkwam...
Ze hebben ook allemaal hetzelfde interieur thuis.
Ze hebben ook allemaal hetzelfde interieur thuis.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het gekeken, kwam reclame, zette hem op Ned1 en was het alweer vergeten. Kennelijk vind ik het niet zo interessant.
Gast- Gast
Oooh, dat accent van die kapper... Tilburg meets homo, geweldig!
WE hebben er hier ook 1 wonen die zo praat(schijnt hetro te zijn)Angela_1986 schreef:Oooh, dat accent van die kapper... Tilburg meets homo, geweldig!
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:WE hebben er hier ook 1 wonen die zo praat(schijnt hetro te zijn)Angela_1986 schreef:Oooh, dat accent van die kapper... Tilburg meets homo, geweldig!
Met de nadruk op 'schijnt'?
Nu hebben Tilburgers sowieso een apart accent *sorry, mensen uit Tilburg* maar ik vond hier toch ook wel een beetje 'homo' bijzitten. Dat bedoel ik overigens niet negatief!
ja iedereen vindt en denkt dat hij homo is,manier van doen,praten ect.Maar heeft toch echt een kind verwekt en woont samen met een vrouw.Angela_1986 schreef:mauwmauw schreef:WE hebben er hier ook 1 wonen die zo praat(schijnt hetro te zijn)Angela_1986 schreef:Oooh, dat accent van die kapper... Tilburg meets homo, geweldig!
Nu hebben Tilburgers sowieso een apart accent *sorry, mensen uit Tilburg* maar ik vond hier toch ook wel een beetje 'homo' bijzitten. Dat bedoel ik overigens niet negatief!
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:ja iedereen vindt en denkt dat hij homo is,manier van doen,praten ect.Maar heeft toch echt een kind verwekt en woont samen met een vrouw.Angela_1986 schreef:mauwmauw schreef:WE hebben er hier ook 1 wonen die zo praat(schijnt hetro te zijn)Angela_1986 schreef:Oooh, dat accent van die kapper... Tilburg meets homo, geweldig!
Dat is toevallig! Jij woont toch niet toevallig in Brabant?
Ik ken namelijk ook iemand van vroeger van wie iedereen er compleet van overtuigd is dat hij homo is maar hij heeft ook een kind met een vrouw. Zij komt oorspronkelijk van het kamp maar ik weet niet zeker of ze zelf ook op een kamp wonen nu.
Is homoseksualiteit eigenlijk algemeen geaccepteerd bij, traditionele, kampbewoners?
nee woon niet in brabant...ben een gooise trut.
uhm weet ik eigenlijk niet of het geaccepteerd is.ben zelf geen originele kamper.Ik weet wel van mijn vriend dat hij zijn vooroordelen heeft,die veel nederlanders hebben.Ik denk dat als 1 van de kinderen homoseksueel zal zijn,het wel geaccepteerd word(hoop ik)Dat is puur hoe ik naar de mensen kijk die hier wonen he.
uhm weet ik eigenlijk niet of het geaccepteerd is.ben zelf geen originele kamper.Ik weet wel van mijn vriend dat hij zijn vooroordelen heeft,die veel nederlanders hebben.Ik denk dat als 1 van de kinderen homoseksueel zal zijn,het wel geaccepteerd word(hoop ik)Dat is puur hoe ik naar de mensen kijk die hier wonen he.
mauwmauw- Kletskop
Ah, dan zal die jongen/man bij jullie ook niet altijd even gemakkelijk te verstaan zijn voor jou, als jij uit het Gooi komt
Wellicht komen we daar nog achter in de volgende afleveringen! Natuurlijk zullen er ook in iedere 'bevolkingsgroep' vooroordelen over zijn maar ik merk in mijn omgeving toch wel verschil in acceptatie van en de denkwijze over homo's tussen bijvoorbeeld mensen uit de stad en 'boeren' uit een gehuchtje.
Wellicht komen we daar nog achter in de volgende afleveringen! Natuurlijk zullen er ook in iedere 'bevolkingsgroep' vooroordelen over zijn maar ik merk in mijn omgeving toch wel verschil in acceptatie van en de denkwijze over homo's tussen bijvoorbeeld mensen uit de stad en 'boeren' uit een gehuchtje.
Leuk programma, als ik er een excuus voor had zou ik mijn dochter ook wel eens in zo'n over-the-top jurk willen hijsen .
Maar waarom is het eigenlijk nog aan kamp? Ik zag juist best wel luxe huizen.
Maar waarom is het eigenlijk nog aan kamp? Ik zag juist best wel luxe huizen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@angela 1986 ik heb zowiezo moeite om de oudere hier te verstaan,die praten bougoens(als ik het goed schrijf)is een taaltje van de kampers,door dat ze vroeger reisde hebben ze van alle dialecten wat over genomen.is moeilijk te verstaan.
@tuinstoel.het zijn wagens omdat er wielen aan de onderkant zitten.Die moeten er zitten anders heet het geen woonwagen en mag het niet op een kamp staan.Wij zijn op dit moment bezig met een grotere wagen vandaar dat ik dit weet.we hebben onze nieuwe wagen gebouwd zien worden van onderstel tot een mooi "huis".
@tuinstoel.het zijn wagens omdat er wielen aan de onderkant zitten.Die moeten er zitten anders heet het geen woonwagen en mag het niet op een kamp staan.Wij zijn op dit moment bezig met een grotere wagen vandaar dat ik dit weet.we hebben onze nieuwe wagen gebouwd zien worden van onderstel tot een mooi "huis".
mauwmauw- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: