Herfstvakantie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Herfstvakantie
Waarschijnlijk niet haalbaar maar ik probeer het toch; wij willen in de herfstvakantie graag naar de zon..maar het moet wel betaalbaar en kindvriendelijk zijn. Wie heeft de tip voor goede websites?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Herfstvakantie
Turkije? Daar is het lekker in de herfst, en niet te lang vliegen!
Websites weet ik niet. Misschien de website van Kras of Corendon?
Websites weet ik niet. Misschien de website van Kras of Corendon?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Turkije is idd erg lekker nog in oktober. Wij gaan volgende week en hebben geboekt bij Arke, is vrij betaalbaar.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou heel graag naar Menorca willen, volgens mij is dat heel kindvriendelijk.
Wat ook heel leuk is: San Eloy in Tossa de Mar, Spanje. Ik weet alleen niet hoe het weer daar is in de herfstvakantie.
Wat ook heel leuk is: San Eloy in Tossa de Mar, Spanje. Ik weet alleen niet hoe het weer daar is in de herfstvakantie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik zou heel graag naar Menorca willen, volgens mij is dat heel kindvriendelijk.
Bedankt voor de tips allebei, ben inderdaad aan het zoeken naar Turkije en Menorca, Mallorca etc. Uiteindelijk valt de prijs telkens tegen.. bijna 1000 euro..!
Funk- Prater
pippi schreef:Susan schreef:Ik zou heel graag naar Menorca willen, volgens mij is dat heel kindvriendelijk.
Bedankt voor de tips allebei, ben inderdaad aan het zoeken naar Turkije en Menorca, Mallorca etc. Uiteindelijk valt de prijs telkens tegen.. bijna 1000 euro..!
zijn jullie gebonden aan vakanties? Anders eens goed kijken naar vakanties buiten de reguliere herfstvakanties. Vaak scheelt dat ook wel iets.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:pippi schreef:Susan schreef:Ik zou heel graag naar Menorca willen, volgens mij is dat heel kindvriendelijk.
zijn jullie gebonden aan vakanties? Anders eens goed kijken naar vakanties buiten de reguliere herfstvakanties. Vaak scheelt dat ook wel iets.
Ja helaas wel, mijn vriend volgt een opleiding, daarom moet t ook betaalbaar zijn
Funk- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Herfstvakantie?
» Weg in de herfstvakantie?
» Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
» Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
» Weg in de herfstvakantie?
» Vakantie in de herfstvakantie (Week 42)
» Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: