Goedemorgen Donderdag!
+15
Lenster
Shopelle
Snoes
Parisienne
Marin
Roxi3
Sarah1985
slaatje
Hoochie
silly-one
Kowalski
Stuiterbal
Rouxxxe
Arwyn
Ibbeltje
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Donderdag!
Goedemorgen,
Het is alweer donderdag. De week gaat snel.
Redelijk geslapen, ben alleen nog best moe. Maar we moeten door, weer een dag werken voor de boeg.
Fijne dag!
Het is alweer donderdag. De week gaat snel.
Redelijk geslapen, ben alleen nog best moe. Maar we moeten door, weer een dag werken voor de boeg.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen Donderdag!
Goedemorgen!
Hier niet zo lang geslapen. Lag er iets te laat in en was 6uur alweer wakker..
Zometeen voor de eerste keer na de vakantie weer aan het werk! Gelijk een groep 8, dus ben benieuwd.. Vorig jaar maar 1 groep 8 gehad en die was me toch dwars! Hoop dus dat deze wat liever is..
Fijne dag allemaal!
Hier niet zo lang geslapen. Lag er iets te laat in en was 6uur alweer wakker..
Zometeen voor de eerste keer na de vakantie weer aan het werk! Gelijk een groep 8, dus ben benieuwd.. Vorig jaar maar 1 groep 8 gehad en die was me toch dwars! Hoop dus dat deze wat liever is..
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goeienmorgen!
Ik heb een beroerde nacht achter de rug, mijn vriend is verkouden en heeft me de halve nacht wakker gehouden met z'n gehoest, blegh.
Ik ga zo een halve dag werken en dan snel naar huis, en dan gaan m'n vriend en ik richting Den Haag, naar het concert van Coldplay vanavond!
Fijne dag all!
Ik heb een beroerde nacht achter de rug, mijn vriend is verkouden en heeft me de halve nacht wakker gehouden met z'n gehoest, blegh.
Ik ga zo een halve dag werken en dan snel naar huis, en dan gaan m'n vriend en ik richting Den Haag, naar het concert van Coldplay vanavond!
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen.
Beetje onderbroken nacht gehad aangezien er iemand het nodig vond om vannacht aan mijn deur te bellen. Geen idee wie maar ik was wel wakker
Mijn humeur is een beetje mmmm ik heb al dagen last van gigantische buikpijn puur van de menstruatie wat moet door zetten en echt ik word er niet vrolijker op. Hopelijk is het na vandaag wat minder.
Zo naar school en vanavond lekker ontspannen en niks doen !
Fijne dag allemaal
Beetje onderbroken nacht gehad aangezien er iemand het nodig vond om vannacht aan mijn deur te bellen. Geen idee wie maar ik was wel wakker
Mijn humeur is een beetje mmmm ik heb al dagen last van gigantische buikpijn puur van de menstruatie wat moet door zetten en echt ik word er niet vrolijker op. Hopelijk is het na vandaag wat minder.
Zo naar school en vanavond lekker ontspannen en niks doen !
Fijne dag allemaal
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goooooooodmorning!
Rouxxxe veel plezier bij Coldplay! Ik ben jaloers
Veel te kort geslapen, maar weer een lange dag op de VU
Rouxxxe veel plezier bij Coldplay! Ik ben jaloers
Veel te kort geslapen, maar weer een lange dag op de VU
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen allemaal,
Redelijk geslapen hier. Ik lag heerlijk te slapen totdat de bouwvakkers van de winkel naast mijn huis begonnen met breken. Niet om 7 uur, maar echt om 6 uur al. Ik vind het eigenlijk onacceptabel om zo vroeg te gaan breken, met 7 uur (ook te vroeg in mijn ogen) kan ik nog wel vrede hebben. Gelukkig met oordopjes in nog wat kunnen slapen.
Vanmiddag werken en hopelijk vanavond op kraambezoek bij mijn zus. Heb er zin in om de nieuwe aanwinst van de familie te bekijken. Ik heb in elk geval er al leuk voor geshopt.
Fijne dag allemaal.
Redelijk geslapen hier. Ik lag heerlijk te slapen totdat de bouwvakkers van de winkel naast mijn huis begonnen met breken. Niet om 7 uur, maar echt om 6 uur al. Ik vind het eigenlijk onacceptabel om zo vroeg te gaan breken, met 7 uur (ook te vroeg in mijn ogen) kan ik nog wel vrede hebben. Gelukkig met oordopjes in nog wat kunnen slapen.
Vanmiddag werken en hopelijk vanavond op kraambezoek bij mijn zus. Heb er zin in om de nieuwe aanwinst van de familie te bekijken. Ik heb in elk geval er al leuk voor geshopt.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Vanmorgen pas ik op mijn nichtje en moet straks even naar de huisarts. Vanmiddag werken en vanavond eindelijk onze handtekening zetten voor onze nieuwe huis : :
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen. Twee keer wakker geworden omdat ik moest plassen, maar gelukkig daarna gelijk weer in slaap gevallen.
Wij gaan om 11 uur in ondertrouw! Daarna even samen een broodje eten en dan moet vriend gelijk weer aan het werk. Ik ga me denk ik verder bezig houden met het schrijven van de kaartjes voor de daggasten en het instoppen van de enveloppen. Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal.
Ik heb wel lekker geslapen. Twee keer wakker geworden omdat ik moest plassen, maar gelukkig daarna gelijk weer in slaap gevallen.
Wij gaan om 11 uur in ondertrouw! Daarna even samen een broodje eten en dan moet vriend gelijk weer aan het werk. Ik ga me denk ik verder bezig houden met het schrijven van de kaartjes voor de daggasten en het instoppen van de enveloppen. Verder weinig plannen.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen
Veel te korte nacht gehad. Laat op bed vroeger weer uit. Moet vandaag tot half 1 werken. Dan even naar mijn ouders. Mijn vader krijgt nu een onderzoek voor 48 uur over zijn hele lichaam.plakkers dan kunnen ze testen hoe zijn hersenen werken als hij slaapt.
Fijne dag allemaal
Veel te korte nacht gehad. Laat op bed vroeger weer uit. Moet vandaag tot half 1 werken. Dan even naar mijn ouders. Mijn vader krijgt nu een onderzoek voor 48 uur over zijn hele lichaam.plakkers dan kunnen ze testen hoe zijn hersenen werken als hij slaapt.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Goedemorgen,
Ik heb er alweer een vso opzitten na een korte nacht. Ik ga nu even uitrusten en dan om half 12 weer werken tot 18:00. Daarna ga ik naar mijn ouders om de auto terug te brengen en dan ga ik heeeeel hard hopen dat ik morgen niet hoef te werken want ik ben toe aan een vrije dag.
Fijne dag!
Ik heb er alweer een vso opzitten na een korte nacht. Ik ga nu even uitrusten en dan om half 12 weer werken tot 18:00. Daarna ga ik naar mijn ouders om de auto terug te brengen en dan ga ik heeeeel hard hopen dat ik morgen niet hoef te werken want ik ben toe aan een vrije dag.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Buenos dias!
Ik ga zo naar t lokale bakkertje om brood te halen, lekker ochtend ritueeltje. M'n vriend en schoonouders gaan vandaag golfen maar dat kan ik nog niet dus ik blijf lekker dagje aan t zwembad lezen. Lekker rustig! En hopelijk ook wat fotootjes van Barcelona bewerken.
En vanavond gaan we uiteten.
Fijne dag!
Ik ga zo naar t lokale bakkertje om brood te halen, lekker ochtend ritueeltje. M'n vriend en schoonouders gaan vandaag golfen maar dat kan ik nog niet dus ik blijf lekker dagje aan t zwembad lezen. Lekker rustig! En hopelijk ook wat fotootjes van Barcelona bewerken.
En vanavond gaan we uiteten.
Fijne dag!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Ik heb vandaag niet veel op de planning staan, straks alleen even wat boodschappen halen. Het is vandaag 5 jaar geleden dat mijn schoonvader overleden is, dus gaan we met heel de familie naar de begraafplaats en daarna met elkaar wat eten. Het is 1,5 uur rijden hier vandaan, dus we zijn ook pas laat thuis vanavond. Dan Expeditie Robinson kijken!
Ik heb vandaag niet veel op de planning staan, straks alleen even wat boodschappen halen. Het is vandaag 5 jaar geleden dat mijn schoonvader overleden is, dus gaan we met heel de familie naar de begraafplaats en daarna met elkaar wat eten. Het is 1,5 uur rijden hier vandaan, dus we zijn ook pas laat thuis vanavond. Dan Expeditie Robinson kijken!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Hier ook weer aan het werk, tot 17u vandaag. Vanavond ga ik waarschijnlijk de bovenverdieping poetsen. Verder geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Hier ook weer aan het werk, tot 17u vandaag. Vanavond ga ik waarschijnlijk de bovenverdieping poetsen. Verder geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
*Gaston modus aan* GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIEMORGEN MENSEN! *Gaston modus uit*
Vandaag al weer een drukke dag. Drukke maand. Druk seizoen is begonnen.
Ben nog even wakker aan het worden met een bakkie pleur en dan nodig aan de slag, voorbereiding van de schoolfoto's gaan doen en onze cursisten emailen.
Vandaag al weer een drukke dag. Drukke maand. Druk seizoen is begonnen.
Ben nog even wakker aan het worden met een bakkie pleur en dan nodig aan de slag, voorbereiding van de schoolfoto's gaan doen en onze cursisten emailen.
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Ik heb er alweer een aantal uurtjes opzitten. Had gisteren avond een TO-DO list gemaakt en die ben ik lekker aan het afwerken. Ik ga straks mezelf lekker verwennen door onder de zonnenbank te gaan. Even mijn vakantie kleurtje onderhouden voor mijn diploma uitreiking
Fijne dag allemaal
Ik heb er alweer een aantal uurtjes opzitten. Had gisteren avond een TO-DO list gemaakt en die ben ik lekker aan het afwerken. Ik ga straks mezelf lekker verwennen door onder de zonnenbank te gaan. Even mijn vakantie kleurtje onderhouden voor mijn diploma uitreiking
Fijne dag allemaal
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!!!
Pff echt slecht geslapen. Gedroomd dat er door een raam steeds enge mannen naar me stonden te kijken.. Was echt eng...
Verder weer een dag op de bank doorbrengen.. Lang leve luchtweginfectie. Gelukkig hoest ik al iets minder, maar nog steeds erg vermoeiend.
Vandaag misschien ook maar eens douchen, haha al 2 dagen niet gedaan
Pff echt slecht geslapen. Gedroomd dat er door een raam steeds enge mannen naar me stonden te kijken.. Was echt eng...
Verder weer een dag op de bank doorbrengen.. Lang leve luchtweginfectie. Gelukkig hoest ik al iets minder, maar nog steeds erg vermoeiend.
Vandaag misschien ook maar eens douchen, haha al 2 dagen niet gedaan
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Goedemorgen,
Ik ben eigenlijk nog super moe, maarja van alles te doen vandaag.
Vanmiddag gesprek met school, over hoe nu verder met scriptie. Daarna late lunch met Chocoholic. En vanavond weer werken van 19.00 tot 24.00 uur.
Fijne dag allemaal!
Ik ben eigenlijk nog super moe, maarja van alles te doen vandaag.
Vanmiddag gesprek met school, over hoe nu verder met scriptie. Daarna late lunch met Chocoholic. En vanavond weer werken van 19.00 tot 24.00 uur.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen
Ik heb nu min of meer weekend, ben namelijk vrij na 5 dagen gewerkt te hebben. Zaterdag magmoet ik weer haha!!
Lig nu op de bank met een dekekentje, laptop op schoot, tv aan op rtl lounge met gtst van vanavond
Ik heb nu min of meer weekend, ben namelijk vrij na 5 dagen gewerkt te hebben. Zaterdag mag
Lig nu op de bank met een dekekentje, laptop op schoot, tv aan op rtl lounge met gtst van vanavond
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Goedemorgen!
Lekker geslapen vannacht, wel nog moeite met opstaan..
Vandaag weer een introductiedag, met mijn 1e hoorcollege, ben benieuwd..
Hopen dat ik iets eerder vrij ben, dan snel naar het station en met mijn zusje naar The Little Mermaid!
Fijne dag all!
Lekker geslapen vannacht, wel nog moeite met opstaan..
Vandaag weer een introductiedag, met mijn 1e hoorcollege, ben benieuwd..
Hopen dat ik iets eerder vrij ben, dan snel naar het station en met mijn zusje naar The Little Mermaid!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen! (nog net)
Ik ben vrij vandaag dus heb lekker uitgeslapen. Zo even schoonmaken en boodschappen doen, daarna even op de koffie bij mn ouders. Vanavond gewoon bankhangen met mn vriend, niks bijzonders dus.
Fijne dag allemaal!
Ik ben vrij vandaag dus heb lekker uitgeslapen. Zo even schoonmaken en boodschappen doen, daarna even op de koffie bij mn ouders. Vanavond gewoon bankhangen met mn vriend, niks bijzonders dus.
Fijne dag allemaal!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Goedemorgen
Hier vrij goed geslapen. Toen ik vanmorgen de iPad had aangezet en op hotmail keek zag ik dat ik een weekend gewonnen had bij vakantieveilingen (Roompot)
Vanavond maar even boeken!
Zo gaan we even naar het dorp een kraamcadeautje ophalen voor Lily en vanavond heb ik vergadering van 18.00 tot 21.00
Fijne dag allemaal!
Hier vrij goed geslapen. Toen ik vanmorgen de iPad had aangezet en op hotmail keek zag ik dat ik een weekend gewonnen had bij vakantieveilingen (Roompot)
Zo gaan we even naar het dorp een kraamcadeautje ophalen voor Lily en vanavond heb ik vergadering van 18.00 tot 21.00
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Watleuk !!Razz_ schreef:Goedemorgen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen Donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag