Goedemorgen donderdag
+5
Zonnetje
MADDIE
Esperanza
Chocolate Cookie
Oasis
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag
Goedemorgen!
Het is alweer donderdag vandaag.
Vandaag gaan mijn vriend en ik naar mijn ouders, daar zijn we de hele dag.
Vanavond ga ik nog even wat uurtjes aan mijn scriptie werken en dan slapen, want ben best wel moe!
Fijne dag allemaal!
Het is alweer donderdag vandaag.
Vandaag gaan mijn vriend en ik naar mijn ouders, daar zijn we de hele dag.
Vanavond ga ik nog even wat uurtjes aan mijn scriptie werken en dan slapen, want ben best wel moe!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen donderdag
Goedemorgen,
Weer eens veel te vroeg wakker, erg fijn zo in je vakantie. Ik ga zo even sporten, douchen, boodschappen doen en de laatste spullen voor de vakantie regelen. Morgennacht vertrekken we.
Weer eens veel te vroeg wakker, erg fijn zo in je vakantie. Ik ga zo even sporten, douchen, boodschappen doen en de laatste spullen voor de vakantie regelen. Morgennacht vertrekken we.
Gast- Gast
Goedemorgen! Hier een beroerde nacht. S. werd wakker van de harde onweer en was helemaal overstuur. Uiteindelijk na veel pogingen heb te laten slapen is hij toch bij ons in bed beland. Normaal slaapt hij uit tot een uur of half 9 maar vanochtend was het 6.45 *gaap*
dropdraakje heb je mijn pm gehad?
Fijne dag allemaal!
dropdraakje heb je mijn pm gehad?
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Jep heb je PM gehad! En ik doe graag mee.
Mooi
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vandaag (gelukkig) de laatste dag stage voor deze week. Gisteren met mijn ouders nog een heel lang gesprek erover gehad. Maar daardoor wel nagedacht over de consequenties van werken/stage lopen zonder contract... (dan nog maar te zwijgen over alle andere dingen)
Na vandaag heb ik gelukkig even de tijd om te bedenken wat wijs is en veel raad vragen wat te doen.
Voor iedereen een fijne dag!
Vandaag (gelukkig) de laatste dag stage voor deze week. Gisteren met mijn ouders nog een heel lang gesprek erover gehad. Maar daardoor wel nagedacht over de consequenties van werken/stage lopen zonder contract... (dan nog maar te zwijgen over alle andere dingen)
Na vandaag heb ik gelukkig even de tijd om te bedenken wat wijs is en veel raad vragen wat te doen.
Voor iedereen een fijne dag!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
Ik ben al weer een poosje aan het werk en zoals het er nu uitziet gaat het een hele rustige dag worden.
Vandaag werk ik tot 17 en dan naar huis. Ik voel me de afgelopen dagen niet heel erg lekker dus ik denk dat het een rustige avond op de bank wordt met een serie of een boek.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al weer een poosje aan het werk en zoals het er nu uitziet gaat het een hele rustige dag worden.
Vandaag werk ik tot 17 en dan naar huis. Ik voel me de afgelopen dagen niet heel erg lekker dus ik denk dat het een rustige avond op de bank wordt met een serie of een boek.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!!
Al een tijdje wakker nu!! Straks even douchen en daarna boodschappen doen!! om 13.00 uur komt mijn nichtje en pas ik een paar uurtjes op. En verder weinig plannen. Een beetje een rustdag vandaag!!
Al een tijdje wakker nu!! Straks even douchen en daarna boodschappen doen!! om 13.00 uur komt mijn nichtje en pas ik een paar uurtjes op. En verder weinig plannen. Een beetje een rustdag vandaag!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen en ben nu bezig met het maken van een fotoboek van onze vakantie. Vanmiddag ga ik met een vriendin lunchen en misschien nog een stukje wandelen, als het droog blijft.
Vanavond ga ik een stukje hardlopen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker uitgeslapen en ben nu bezig met het maken van een fotoboek van onze vakantie. Vanmiddag ga ik met een vriendin lunchen en misschien nog een stukje wandelen, als het droog blijft.
Vanavond ga ik een stukje hardlopen.
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb echt een ontzettende kutnacht gehad! Sliep bij mn vriend en t wemelde daar van de muggen Zit echt onder de bulten en heb de hele nacht liggen krabben... Gek genoeg heb ik er overdag dan weer iets minder last van, dus toen mn vriend ging werken, heb ik nog ff verder geslapen. Ben nog steeds gaar nu en ga ff lekker in bad! Daarna weer naar mn eigen huis, waarschijnlijk plof ik daar op de bank met Criminal Minds.
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Hier een slechte nacht gehad. Minder in de nacht begon het te onweren een paar uur lang en echt belachelijk hard, we werden er allebei wakker van en dat gebeurd bijna nooit.
Zit nu met hoofdpijn op de bank..
En weer pogingen doen tot het vinden van een camping!
DD: Waar gaan jullie heen op vakantie?
Fijne dag allemaal.
Hier een slechte nacht gehad. Minder in de nacht begon het te onweren een paar uur lang en echt belachelijk hard, we werden er allebei wakker van en dat gebeurd bijna nooit.
Zit nu met hoofdpijn op de bank..
En weer pogingen doen tot het vinden van een camping!
DD: Waar gaan jullie heen op vakantie?
Fijne dag allemaal.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Hier een kort nachtje, was pas 's nachts terug van mijn werk en moest vanmorgen vroeg voor een inenting. Vandaag vooral wat regel- en leerdingen m.b.t. mijn werk, vroeg eten en dan weer vanavond werken bij mijn andere baan.
Fijne dag!
Hier een kort nachtje, was pas 's nachts terug van mijn werk en moest vanmorgen vroeg voor een inenting. Vandaag vooral wat regel- en leerdingen m.b.t. mijn werk, vroeg eten en dan weer vanavond werken bij mijn andere baan.
Fijne dag!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen,
Ik heb best goed geslapen maar ben nog erg moe.
Vandaag weer een aantal dozen inpakken en wat spullen brengen naar ons nieuwe appartement. Gisteravond hebben we de sleutel gekregen
Fijne dag allemaal!
Ik heb best goed geslapen maar ben nog erg moe.
Vandaag weer een aantal dozen inpakken en wat spullen brengen naar ons nieuwe appartement. Gisteravond hebben we de sleutel gekregen
Fijne dag allemaal!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!